۲۴ ساعت

26 سپتامبر
۴دیدگاه

شانزدهمین بهار نشراتی سایت ۲۴ ساعت مبارکباد

تاریخ نشر: سه شنبه ۴ میزان ۱۴۰۲ خورشیدی – ۲۶ سپتامبر ۲۰۲۳ میلادی – ملبورن – آسترالیا

امروز چهارم میزان ۱۴۰۲ خورشیدی ، برابر است با بیست و ششم سپتامبر ۲۰۲۳ میلادی و مصادف می باشد با شانزدهمین بهار نشراتی سایت ۲۴ ساعت .

جای خوشی و مسرت است که پس از یک وقفه چند ماهه بنسبت مشکلات صحی مدیر محترم سایت جناب مهدی جان  بشیر صورت گرفته بود  و قادر به نشر مطالب ارسالی دوستان و همکاران  نگردیدیم ، اینک بکبار  دیگر با کمال افتخار این توفیق نصیب ما شد تا در خدمت هموطنان عزیز ، فرهنگیان گرامی ، خواننده گان محترم  و  همکاران  گرانقدر قرار گیریم و مسیری را که شانزده سال قبل در آن قدم گذاشتیم اینکه همچنان بپیش برویم .

آنچه درخور تأمل است  خط مشی نشراتی سایت ۲۴ ساعت می باشد که طی شانزده سال عمر نشراتی اش بخوبی به اثبات  رسانید که  ۲۴ ساعت یک نشریه انترنتی مستقل بوده و به هیچ حزب  و سازمان سیاسی در داخل یا خارج از کشور وابسته نبوده و بدور از هرگونه عقده های شخصی ،تعصباب زبانی ، مذهبی ، قومی ، منطقوی ، نژادی و سلیقوی در خدمت هموطنان قرار داشته و درین راستا بپیش می رود و هدف آن خدمت به تمام ساکنین سرزمین عزیز ما افغانستان بوده و است و با پشتیبانی از آزادی بیان با هرگونه تفرقه افگنی و نفاق مبارزه خواهد کرد.

جا دارد تا از آنعده از همکاران گرامی ما که طی شش ماه گذشته باارسال مطالب شان به ایمیل آدرس سایت زحمت کشیدند اظهار تشکر و قدردانی نموده و از اینکه نتوانستیم به نشر آنها اقدام نماییم پوزش طلبیده و علاوه نمایم که تا اطلاع بعدی می توانند مطالب تایپ شده شانرا به ایمیل آدرس ذیل :

kayoumbashir@yahoo.com.au

عنوانی قیوم بشیرهروی ارسال نمایند تا کماکان به نشر آنها بپردازیم .

همچنین از آن عزیزانی که از طریق تیلفون ، ایمیل و پیام های زیبای شان جویای صحتمندی مدیر محترم سایت جناب مهدی بشیر شدند اظهار سپاس وقدردانی نموده و باطلاع شان رسانیده می شود که مهدی جان شکر خوبند و برای مدتی نیاز به استراحت  بیشتر دارند و مسئولیت سایت مؤقتآ بدوش اینجانب می باشد.

طوری که دوستان می دانند ما امروز در شرایطی از شانزدهمین بهار نشراتی سایت ۲۴ ساعت تجلیل بعمل می آوریم که وطن عزیز ما همچنان در شغال فرهنگ ستیزان بی فرهنگ قرار دارد و سایه نحوست همچنان برکوی و برزن سرزمین ما سایه افگنده ، بانوان و دوشیزه گان وطن ما همچنان خانه نشین و بدور از کار و تحصیل بسر می برند.

زنانی که تنها نان آور خانواده بودند حق هیچگونه کسب و کاری را  ندارند ، اطفال معصومی که بدون  شک آینده سازان این وطن می توانند باشند بخاطر بدست آوردند  یک لقمه نان در کوچه  و  بازار به کارهای شاقه  می پردازند ، فقر بیداد می کند و سردمداران بی کفایت کابل که با سرمایه های گزاف بخارج از کشور گریختند گاهگاهی سرو صدایی بلند می نمایند که بدون شک جز طبل میان خالی بیش نیست و از طرفی هم آزموده را آزمودن خطاست و هموطنان عزیز ما دیگر هیچ امیدی بدانها نداشته و نخواهند داشت .

جامعه جهانی نیز بسرکرده گی امریکا که با طمطراق و هیاهو روزگاری لشکرکشی کردند و بخیال واهی خویش سدی در مقابل تروریزم ایجاد نموده بودند نه تنها با ذلت و خواری پا بفرار نهادند ، بلکه همه ارزش های بدست آمده در دودهه اخیر را نادیده گرفته و دو دسته تسلیم طالبان ساختند. غافل ازاینکه دیری  نخواهد پایید که  افغانستان یکبار دیگر مرکز تروریزم بین المللی خواهد شد که نه تنها برای منطقه ، بلکه برای همه جهان زخم ناسوری می گردد.

در پایان جا دارد تا آغاز شانزدهمین بهار نشراتی سایت وزین ۲۴ ساعت را به همه هموطنان عزیز ، خواننده گان گرامی ، همکاران محترم و همه عزیزان فرهنگ دوست تبریک عرض نمایم.

امیدوارم روزی فرا رسد تا یکبار دیگر با اتحاد و  همبستگی هموطنان  ما بدور از  هرگونه تعصبات کورکورانه شاهد نابودی دشمنان انسانیت در کشور ما باشیم تا همه اقشار ملت از حقوق حقه شهروندی برخوردار گردند و در سایه صلح و صفا زندگی مسالمت آمیزی را بپیش گیرند و فرزندان عزیز ما با ادامه تحصیل در رشد و شکوفایی سرزمین مادری شان قدم بردارند ، انشاالله .

باعرض حرمت

قیوم بشیرهروی

 

 

 

۴ پاسخ به “شانزدهمین بهار نشراتی سایت ۲۴ ساعت مبارکباد”

  1. مهدی بشیر گفت:

    عرض سلام و ادب به همهٔ هموطنان عزیز ، خواننده گان گرامی و همکاران محترم قلمی سایت ۲۴ ساعت و سرپرست گرامی آن جناب قیوم بشیر هروی !

    از همه اولتر آغاز شانزدهمین بهار نشراتی سایت وزین ۲۴ ساعت را بشما عزیزان خواننده ،
    شاعران ، نویسنده گان و قلم بدستان محترم صمیمانه تبریک عرض نموده امیدوارم راهی را که ۲۴ ساعت در پیش گرفته با موفقیت به انجام برساند .
    طوریکه اطلاع دارید بنده نسبت مریضی که عاید حالم شده نمیتوانم کار های فرهنگی را به پیش ببرم ،لهذا برادر عزیزم ، شاعر و نویسنده گرامی جناب قیوم بشیر هروی سر پرستی سایت را بدوش گرفته امیدوارم به کمک و همکاری شما عزیزان سایت ۲۴ ساعت بتواند راهی را که انتخاب نموده با موفقیت به انجام برساند .
    به آرزوی سلامتی شما خواننده گان محترم ، هموطنان عزیز و موفقیت های سرپرست آن جناب
    قیوم بشیر هروی
    با عرض حرمت
    مهدی بشیر
    ۲۶ سپتامبر ۲۰۲۳

    • admin گفت:

      برادر گرامی و عزیزم جناب مهدی جان بشیر مدیر مدبر سایت وزین ۲۴ ساعت خوشحالم که حضور با صفا و پرمهرتانرا با خود داریم ، ضمن عرض تبریک و تقدیر از زحمات شانزده ساله تان که در تأسیس ، رشد و شکوفایی سایت وزن ۲۴ ساعت انجام دادید ، از خداوند بی نیاز صحتمندی هرچه زودتر تانرا تمنا داشته و امیدوارم با راهنمایی های شما بتوانم این وظیفه سنگین را بپیش برده و در خدمت هموطنان عزیز و بخصوص فرهنگیان گرامی باشم. سعادتمندی و سرفرازی شما را آرزومندم.
      باعرض حرمت
      قیوم بشیر هروی
      ملبورن – آسترالیا
      ۲۷ سپتامبر ۲۰۲۳

  2. محمد اسحاق ثنا گفت:

    جناب دوست دانشمند، نویسنده پرتلاش محترم مهدی جان بشیر و شاعر گرامی، نویسنده آگاه جناب محترم قیوم جان مهربان را سلام و محبت خود را که از اعماق قلبم سرچشمه می‌گیرد تقدیم نموده صحت و بهروزی شانرا از بارگاه ایزد منان آرزومندم. ازینکه سایت ۲۴ ساعت بعد از یک وقفه کوتاه دوباره به نشرات خود آغاز نموده خیلی خرسند شدم. خداوند ج هردو برادرزاده های عزیز را در حفظ خود داشته و از گزند زمینی و آسمانی در امان دارد. همچنان قبل از قبل شانزدهمین سالگرد سایت ۲۴ ساعت را نیز به ایشان و تمام همکاران شان مبارکباد می‌گویم.
    با درود فراوان
    یار زنده و صحبت باقی
    محمد اسحاق ثنا
    ۲۶ سپتمبر ۲۰۲۳
    ونکوور- کانادا

    • admin گفت:

      استاد گرامی جناب ثنا از حضور پرمهر و با صفای تان جهانی سپاس ، متقابلآ شانزدهمین بهار نشراتی سایت ۲۴ ساعت را خدمت شما و همه هموطنان و بخصوص همکاران عزیز تبریک و تهنیت گفته سعادتمندی هریک را تمنا دارم.
      باعرض حرمت
      قیوم بشیر هروی
      ملبورن – آسترالیا
      ۲۷ سپتامبر ۲۰۲۳

دیدگاه بگذارید

لطفاً اطلاعات خود را در قسمت پایین پر کنید.
نام
پست الکترونیک
تارنما
دیدگاه شما