۲۴ ساعت

13 می
۳دیدگاه

حلول ماه شوال و عید سعید فطر مبارک

تاریخ  نشر پنجشنبه  ۲۳  ثور ۱۴۰۰ –  ۱۳ می ۲۰۲۱ هالند

هموطنان عزیز و دوستان نهایت گرامی !

امروز پنجشنبه ۲۳ ثور سال ۱۴۰۰ خورشیدی برابر است به اول شوال سال۱۴۴۲ هجری قمری و مصادف است به روز اول عید سعید فطر که یکی از مهم ترین جشن‌ها و اعیاد مسلمانان است.

 امیدوارم که طاعات و عبادات همۀ تان قبول در گاه حق قرار گرفته باشد و حلول ماه شوال و فرارسیدن عید سعید فطر را به شما و خانواده های محترمتان از صمیم قلب تبریک میگویم .

طوریکه اطلاع دارید امسال در ماه مبارک رمضان طالبان و حشی بدستور باداران خایین خود در سراسر کشور دست به جنایات نابخشودنی زدند و  تعدادی زیاد ی از مردم مظلوم ما را هم از پیر و جوان به شهادت رساندند.

این جانی های وحشی و نا مسلمان حتی در شب بیست هفتم ماه مبارک رمضان با انفجار دادن یک خودرو بمبگذاری شده و دو مین در نزدیکی مکتب دخترانه ” سیدالشهدا ” در دشت برچی درغرب شهر کابل ۸۵ تن را به شهادت رساندند و ۱۴۷ تن را مجروح نمودند و بازهم لکۀ سیاهی دیگر بر جبین خود افزودند و مردم مظلوم ما را بجای تجلیل ازعید به ماتم نشاندند.

بنده مراتب  تسلیت و همدردی خود را به خانواده های محترم این شهدای عزیز تقدیم میکنم و روحشان را شاد میخواهم .

همچنان به دولت بی کفایت کابل و  طالبان وحشی لعنت ونفرین میفرستم .

مهدی بشیر

 

۳ پاسخ به “حلول ماه شوال و عید سعید فطر مبارک”

  1. زهره (صابرهروی ) گفت:

    با درود و حرمت برادر فاضلم جناب مهدی جان بشیر گران ارج !!
    هزاران لعن بر دشمنان وطن و مردم ستمدیده ی ما !

  2. قیوم بشیر هروی گفت:

    برادر گرامی ام مهدی جان عزیز !
    با درود و سلام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما و همه هموطنان عزیزم ، فرا رسیدن عید سعید فطر را مبارک باد میگویم ، هرچند جنایات اخیر در کشور جایی برای خوشی نگذاشته است. لهذا من هم بنوبه خودم هزاران نفرین و لعنت بر مسببین جنایات اخیر در کشور میفرستم و از خداوند بی نیاز میخواهم ریشه ظالمین جنایتکار طالب و حاکمین بی کفایت کابل را از بیخ و بن برکند و آرامش را به کشور و مردم ما برگرداند. انشاءالله
    باعرض حرمت
    قیوم بشیر هروی
    ملبورن – آسترالیا

  3. عبدالله هروی گفت:

    برادر گرامی آقای محمد مهدی بشیر ،طاعات و عبادات تان قبول در گاه حق ، تشکر از پیام تان. عید سعید فطر بشما و هموطنان عزیز هم مبارک. منهم به قاتلین و حامیان آنها لعنت میفرستم .

دیدگاه بگذارید

لطفاً اطلاعات خود را در قسمت پایین پر کنید.
نام
پست الکترونیک
تارنما
دیدگاه شما