۲۴ ساعت

حلول ماه شوال و عید سعید فطر مبارک

تاریخ نشر یکشنبه  چهارم  جوزا  ۱۳۹۹ –  ۲۴ می ۲۰۲۰ هالند

حلول ماه شوال و عید سعید فطر مبارک

نوشته : محمد مهدی بشیر

 هموطنان محترم و دوستان نهایت عزیز !

امروز یکشنبه چهارم جوزا سال ۱۳۹۹ خورشیدی برابر است به اول شوال سال۱۴۴۱ هجری قمری و مصادف است به روز اول عید سعید فطر که یکی از مهم ترین جشن‌ها و اعیاد مسلمانان است.

 امیدوارم که طاعات و عبادات همۀ تان قبول در گاه حق قرار گرفته باشد و حلول ماه شوال و فرارسیدن عید سعید فطر را به شما و خانواده های محترمتان از صمیم قلب تبریک میگویم .

در ماه مبارک رمضان امسال به اثر بی کفایتی غنی و عبدالله که فقط هدف شان قدرت و دالر بود  و بفکر مردم و کشور نبودند ، طالبان وحشی نوکران کشور های به اصطلاح همسایه مانند همیشه به هیچکس حتی به کودکان و مادران حامله و مریض که در شفاخانه بودند رحم نکردند و آنها را به شهادت رساند و بازهم لکۀ سیاهی دیگر بر جبین خود افزودند و مردم مظلوم ما امروز بجای عید به ماتم نشسته اند.

طالبان جانی در ماه مبارک رمضان علاوه از شهر کابل زیر ریش غنی و عبدالله خایین در ولایات ننگرهار ، پروان و خوست به روی تشییع کننده گان جنازه و  نمازگزاران که همه افراد غیر نظامی بودند علاوه از حملات انتحاری فیر نموده و دهها تن از آنها را به شهادت رساندند. روح تمام شهدای عزیز ماه شاد و یادشان گرامی باد . لعنت ونفرین به طالبان وحشی .

اما رهبر نا مسلمان طالبان وحشی در پیام عیدی خود از تلفات غیرنظامیان  ابراز نگرانی نموده و گفته است که یک کمیسیون گماشته شده که دیگر از سوی نیروهای طالبان به غیرنظامیان صدمه‌ای نرسد و اگر چنین شد موضوع بررسی شده و افراد مقصر مجازات شوند.

وی از آمریکا خواسته که به کسی اجازه ندهد که موافقتنامه صلح آنها را با مانع، تاخیر و ناکامی رو به رو سازد.

طوریکه دیده میشود این جانی ها کمر را بسته و آماده اند که قدرت را از غنی و عبدالله بگیرند .  اما ارگنشینان و سپیدار نشینان  قدرت سیاسی را طی  توافقنامه‌ای بین خود تقسیم کردند با وجود خیانت بزرگی که به آرای مردم افغانستان نمودند بهتر است که بجای چوکی و دالر در مقابل طالبان وحشی متحد شوند ونگذارند که باز هم این خایین ها به سرنوشت مردم افغانستان بازی کنند چنانچه خودشان کردند.

در اخیر عید سعید فطر را یکبار دیگر به آنعده از هموطنان عزیز و مسلمان افغانستان و جهان ،  که خوشبختانه سلامت اند تبریک عرض نموده ، برایشان خوشی ها آرزومینمایم ، و روح کسانیکه در این روزها شهید شده اند شاد میخواهم.

همچنان از آنعده عزیزان فرهنگی  وهمکاران گرامی سایت ۲۴ ساعت که از داخل و خارج کشورکه با ارسال کارتهای زیبا ، ایمیل ها از طریق فیسبوک ها  و تیلفونی ، عید سعید فطر را قبلا تبریک گفته اند ، صمیمانه  تشکر نموده،از خداوند متعال آرزو میکنم که  با خانواده های محترمشان  در داخل و خارج کشور  روز های عید سعید فطر را با خوشی ، آرامی وسلامتی  سپری نمایند.

آمین یا رب العالمین

محمد مهدی بشیر

اول شوال ۱۴۴۱ هجری قمری – چهارم  جوزا ۱۳۹۹ خورشیدی – هالند

 

۲۱ پاسخ به “حلول ماه شوال و عید سعید فطر مبارک”

  1. admin گفت:

    تکرار : عید سعید فطر را یکبار دیگر به آنعده از هموطنان عزیز و مسلمان افغانستان و جهان ،  که خوشبختانه سلامت اند تبریک عرض نموده ، برایشان خوشی ها آرزومینمایم ، و روح کسانیکه در این روزها شهید شده اند شاد میخواهم. مهدی بشیر

  2. عزیزه عنایت گفت:

    سلام خدمت شما برادر گرانقدر تقدیم است !
    انشاالله که طاعت و عبادت ها بدربار حق قبول افتد
    عید سعید فطر را برای شما تبریک میگویم
    بآروزی روزهای مملو از خوشی و سلامتی برای شما و خانوادۀ محترم تان .

  3. برادر نهایت عزیز وگرامی آقای محمد مهدی بشیر !
    بعداز تقدیم سلام و آرزو ی صحتمندی کامل تان عید سعید فطر را خدمت شما ،فامیل محترم تان وکافّهء هموطنان عزیز ما تبریک وتهنیت عرض داشته
    و از خداوند کریم بحرمت این عید مسلمانان جهان ،با نابودی ارگ نشینان و سپیدار نشینان باتمام همدستان خائن و وطنفروشان، عید واقعی را در وطن عزیز ما بیاورد . با عرض حرمت داکتر

  4. شکریه عزیز گفت:

    من هم به نوبه خود عید را به شما برادر محترم ام و از طریق شما به خانواده محترم و سایر هموطنان ام تبریک و تهنیت عرض میدارم ، از بارگاه ایزد منان ارامش ، صلح و سلامتی را به همه آرزو میکنم

  5. سخی رضایی مسافر گفت:

    برادر محترم جناب بشیر عزیز عید سعید فطر را به شما و خانواده محترم تان از صمیم قلب تبریک و تهنیت عرض نموده از خداوند متعال سلامتی و شادکامی تان را استدعا دارم انشاءالله که از هرگونه گزند درامان بوده و عید خوشی داشته باشید

  6. راز محمد حیدری گفت:

    مهدی جان بشیر سلام،
    قبل ازهمه خوشحال هستم که خودت وخانواده گرامی تان از گزند کرونا محفوظ هستید.
    عیدسعید فطر بر شما و همه اعضای خانواده محترم تان تبریک.
    خوشی های عالم نصیبت باد.

  7. عبدالهادی رهنما گفت:

    برادر فرهیخته و گرامی ام محمد مهدی بشیر عید فطر را برای شما و خانواده محترم شما از ته دل مبارک باد میگویم .مثل همیشه سعادتمند و سرفراز باشید .

  8. عبدالله هروی گفت:

    برادر محترم آقای محمد مهدی بشیر ، درود بشما . طاعات و عبادات تان قبول در گاه حق ، عید سعید فطر بشما و خانواده محترم مبارک. به آرزوی نابودی ، ارگنشینان ، سپیدار ها و طالبان وحشی از کشور.

  9. محمد ابراهیم میرزاد گفت:

    جناب محترم آقاى محمد مهدى بشیر !
    تشکرازاینکه درقالب تبریکى عید سعید فطر، روى جنایات جنایت کاران و اعمال خاینانه خاینین ملى و بین المللى تمرکز و فوکس کردید و یکباردیگراعمال غیرانسانى و اسلامى خاینین شناخته شده داخلى و نوکران اجنبى رادرماه مبارک رمضان دربرابرمردم بى دفاع و مظلوم ما بیش ازپیش منعکس و برجسته ساختید . درودبه شما، قلم تان رساباد !
    باقبولى طاعات و عبادات بدرگاه حق . عید سعید فطربشمادوست عزیز و خانوادۀ محترمتان مبارک باد !
    ازبارگاه ایزدمتعال (ج) آرزو میکنم عید خوب، مملو ازخوشى و شاد مانى،دورازگزند روزگار و آسیب زمان درپیشروى داشته باشید. انشاءالله

  10. برادر عزیز محمد مهدی جان بشیر گرانقدر را عید مبارک باد گفته و همچنان طاعات و عبادات شان قبول باشد . آرزومندم صحتمندی و بهروزی ها و خوشی ها زندگی همسفر و همگام تان باشد

  11. فریده کریمی گفت:

    درود به برادر محترم آقای محمد مهدی بشیر ادمین سایت وزین ۲۴ ساعت !
    روزه و نماز تان قبول باشد ، عید سعید فطر بشما و خانواده گرامی تان هم مبارک.

دیدگاه بگذارید

لطفاً اطلاعات خود را در قسمت پایین پر کنید.
نام
پست الکترونیک
تارنما
دیدگاه شما