۲۴ ساعت

26 سپتامبر
۲دیدگاه

سایت ۲۴ ساعت گنجینه فرهنگی بیرون مرزی!

تاریخ  نشر سه شنبه ۴ میزان ۱۳۹۶ –  ۲۶  سپتامبر ۲۰۱۷–  هالند

سایت ۲۴ ساعت گنجینه فرهنگی بیرون مرزی!

محترم استاد شاه محمود محمود

سایت ۲۴ ساعت گنجینه فرهنگی بیرون مرزی! چند سال است با مطالب فرهنگی سایت ۲۴ ساعت آشنا هستم اشعار و مطالب هموطنانم را میخواندم و نظر مینوشتم رنگین بودن سایت متذکره هر تازه وارد را به خود می کشاند اما با گذشت زمان متوجه میشود جاییکه آمده است ؛ گنجینه گرانبهای پوشیده است و برای رسیدن به آنها باید هر روز و هر ساعت سیر و سفر نمایید . آری ! سخن از سایت ۲۴ است با مدیریت مدبرانه محترم محمد مهدی بشیر.

من همیشه آرزو مینمودم تا مطالب تهیه شده خویش را به این سایت بفرستم اما با دیدن صد ها شاعر و نویسنده و صاحب نظر ؛ جرأت فرستادن نداشتم .

از سال پار به این سوی؛ جناب برادر عزیز آقای بشیر شخصا این مرز را گسست و مطالب ناچیز بنده را در سایت ۲۴ ساعت انتشار دادند. باور کنید ایشان با این عمل خویش؛ مرا مدیون خویش نمودند . با وجودیکه مطالب جسته و گریخته ناموزون است اما آرزومندم که طرف توجه هموطنانم قرار گرفته باشد. آنچه که این کلام را گردهم نموده؛ در حقیقت میخواستم به مناسبت دهمین سال نشراتی سایت ۲۴ ساعت پیامی بنویسم .

بهترین پیام برای هموطنانم ؛ موجودیت و حضور دانشمندان، شعرآ ، نویسنده گان و منتقدان امور سیاسی و اجتماعی دراین فضای فرهنگی است . زحمات شباروزی آقای بشیر در خور تحسین است هر روز روال و دیزاین و خطوط جدید برای سایت می گزینند و مطالب را بدون کم و کاست انتشار میدهند . هرگز تصرف و یا ویرایش به هیچ مطلبی نداشته و گذاشته اند هرکی مسؤول نوشته و اعمال خویش باشند که این اقدام شان ؛ توجه خواننده گان را جلب میکند. من یکبار دیگر در پهلوی تبریکات سالگرد ده سالگی یا به عباره دیگر دهمین سال نشراتی سایت ۲۴ ساعت ؛ موفقیت های جناب اقای بشیر را با مدیریت عالی و برازنده شان ستوده و از بارگاه ایزد منان استدعا دارم تا حوصله مندی و پشتکار بیشتر نصیب شان نمایند .

با عرض ارادت

استاد شاه محمود محمود

 

۲ پاسخ به “سایت ۲۴ ساعت گنجینه فرهنگی بیرون مرزی!”

  1. admin گفت:

    استاد بزرگوار و برادردانشمند و گرامی ام جناب آقای شاه محمود محمود ، جهانی سپاس از حسن نظر و پیام زیبا تان . نوشته های پژوهشی تان واقعآ خیلی عالی و خواندنیست و من شخصآ از مطالعه آنها لذت میبرم و به همان سبب آنها را در سایت نشر نمودم که هموطنان ما هم از مطالعه آنها مستفید شوند . نمیدانم چرا خواننده گان عزیز ما مقالات نویسنده گان و اشعار شاعران را در سایت مطاله میکنند و در فیسبوک های آن دید گاه خود را مینویسند. چی خوب است که دیدگاه های خود را علاوه از فیسبوک ها در سایت ۲۴ ساعت هم بنویسند زیرا در سایت همیشه مطالب و دیدگاهها یشان محفوظ است. موفق وسلامت باشید. مهدی بشیر

  2. قیوم بشیر «هروی» گفت:

    جناب استاد محمود عزیز با سپاس و امتنان از پیام زیبای تان سعادتمندی وسرفرازی شما را تمنا نموده دهمین سال نشراتی سایت وزین ۲۴ ساعت را به شما و همه همکاران عزیز و بخصوص مدیریت محترم ۲۴ ساعت مبارکباد میگویم .
    با عرض حرمت
    قیوم بشیر «هروی»

دیدگاه بگذارید

لطفاً اطلاعات خود را در قسمت پایین پر کنید.
نام
پست الکترونیک
تارنما
دیدگاه شما