۲۴ ساعت

26 سپتامبر
۲دیدگاه

هشتمین بهار پر بار ۲۴ ساعت مبارک

تاریخ نشر شنبه چهارم میزان ۱۳۹۴ – ۲۶ سپتامبر ۲۰۱۵ هالند

               **********************************************

شعرآقای رسا

هشتمین بهار پر بار سایت ۲۴ ساعت مبارک باد

عصمت رسا 

سایت وزین ۲۴ ساعت در حالی از هشتمین سالگرد پر ثمر عمر کوتاه اش تجلیل بعمل می اورد که موقف ان در میان رسانه های افغانی بمثابه  رسانه ازاد  و شجاع تثبیت کرده است که این موفقیت شایان را در قدم اول به  مؤسس و مدیر مسوول سایت با وزنه ۲۴ ساعت؛ اقای محمد مهدی بشیر تبریک میگویم. یقینا که همه دوستان و همکاران قلمی اقای م. م.بشیر درین موفقیت سهیم بوده و برای همه شان نیز تبریک میگویم.

دوستان ارجمند؛ تجربه نشان داده است که نشرات سایت ۲۴ ساعت وابسته به منابع پولی هیچ حزب  سیاسی و نهاد قومی و لسانی نیست و تمام امور سایت را اقای م.م. بشیر به مصارف شخصی خود انجام میدهند. هر  شخصی که در شرایط کنونی؛  همچو اقای بشیر از وقت و پول خود بخاطر منافغ عمومی بگذرد؛ قابل قدر است!

بخش سیاسی نشرات سایت ۲۴ ساعت بر مبنای پولیرالیزم استوار است و عاری از تعلقات حزبی و ایدیالوژیک  است. بخش فرهنگی ان از اشعار زیبا غنی است که زیبایی بر جذابیت سایت افزوده است.

از ۲ سال بدین سو جناب محترم م.م.بشیر از دوستان میخواهند که روی نکات مثبت سایت ۲۴ ساعت مکث نکنند بلکه نواقص را برجسته بسازند و نظریات خود را در امر بهبود امور سایت اظهار نمایند. بتا سی از تقاضای جناب شان نکات ذیل را با دوستان شریک میسازم:

بخش صحت و سلامتی سایت قابل تقدیر است اما از نظر نشرات صحی سایت کافی نیست که اگر در مورد توجه بیشتر معطوف گردد؛ بهتر خواهد بود.

نویسندگان پشتو زبان ما کمتر مقالات خود را برای نشر به سایت ۲۴ ساعت میفرستند. اگر در زمینه ء جلب همکاری شان توجه بیشتر مبذول گردد؛ بهتر خواهد بود.

اگر یک بخش سایت به مسایل اموزش گرامر  لسان دری و یا پشتو اختصاص داده شود خوب خواهد شد.

ناگفته پیداست که در بهبود امور سایت ۲۴ ساعت  و ارتقای کیفیت ان نتنها مدیر مسوول ان بلکه همه همکاران قلمی و علاقمندان سایت نیز مسوولیت دارند.

در حصه همکاری با سایت ۲۴ ساعت در سال گذشته ؛ من خود را انتقاد میکنم که کمتر توانستم همکاری نمایم. امیدوارم که  در اینده بتوانم همکاری بیشتر با سایت ۲۴ ساعت داشته باشم.

با عرض حرمت

عصمت رسا – هالند

 

 

 

۲ پاسخ به “هشتمین بهار پر بار ۲۴ ساعت مبارک”

  1. admin گفت:

    استاد بزرگوار و دانشمد گرامی چناب آقای رسای عزیز ، ضمن عرض سلام و احترامات تشکر از پیام عالی تان با پیشنهاد های معقول و جالب .

    ۱ ه از اینکه واقعیت را بیان کردید و من به هیچ کروه و حزبی تعلق ندارم و هیچنوع کمکی از کسی تقاضا نکرده و نخواهم کرد و نشرات سایت را همچنان با مصرف شخصی خود ادامه میدهم و به آن هم افتخار میکنم .

    ۲ – در مورد مطالب سیاسی از هر قوم و قما شی باشد تا آنرا مطالعه نکنم نشر نخواهم کرد.

    ۳ – متاسفانه بخش صحت در سایت داریم که در آن یکی دو مطلب نشر شده و اگر هر داکتری که صلاحیت تشخیص مریضی ها را داشته باشد و به ما فرق نمیکند اگر داکتران محترم ما هر چه زیاد باشد و هر کدا م در باره یکی از مریضی ها که مسلک شان است بنویسند و همکاری کنند من بحیث مسؤول سایت خوش آمدید میگویم .

    ۴ – ما تا حدودی مطالب پشتو هم در بخش ساسی و هم در بخش شعر داریم که همه روزه یک وحتی گاهی دوتا شعر پښتو هم نشر نمودم . کسانیکه صلاحیت نوشته و یا شعر پښتو را داشته باشد من به آنها خوش آمدید میګویم . بشرطیکه نوشته شان مطابق پالیسی ما باشد.

    ۵ – در بخش ربان دری جناب محترم آقای عالمی شاعر برجسته چنین مطالبی چند قسمت فرستاد اند که نشر شده و اگر استادان محترم زبان دری و پشتو در مورد آ موزش گرامر این دو لسان با ما همکاری کنند که البته مطالب شان اگر مفید باشد و مورد قبول خواننده گان قرار بگیرد و همه از آن استفاد نماینند من در نشر آن مانع نه میبینم.

    ۶- منهم از دوستان فرهنگی بخصوص قام بدستانی که میخواهند با همکاری نماینند و پالیسی سایت را در نظر بگیرند ، خوش آمدید میگویم.

    ۷ – تشکر از شما استاد محترم ، شما همیشه همکار و رهنما ۲۴ ساعت بودید و اطمیان دارم که در آینده هم هستید . آغاز هشتمین بهار سایت ۲۴ ساعت را بشما دوست محترم و خواننده ګان گرامی از صمیم قلب تبریک میګویم به امید بهتر شدن سایت ۲۴ ساعت . موفق و سلامت باشید.

  2. فیوم بشیر « هروی » گفت:

    دوست گرامی جناب آقای رسا ضمن عرض سلام و آرزوی مؤفقیت شما از حضور پرمهرتان در سایت وزین ۲۴ ساعت تشکر نموده و حضور تان را ارج می نهم .
    و ضمن عرض تبریک به شما و سایر همکاران عزیز ۲۴ ساعت مؤفقیت و سرفرازی شما را تمنا دارم.
    با درود بی پایان
    قیوم بشیر « هروی »
    ملبورن – آسترالیا

دیدگاه بگذارید

لطفاً اطلاعات خود را در قسمت پایین پر کنید.
نام
پست الکترونیک
تارنما
دیدگاه شما