۲۴ ساعت

18 ژوئن
۱ دیدگاه

بمناسبت حلول ماه مبارک رمضان الکریم

تاریخ نشر پنجشنبه  ۲۸ جوزا  ۱۳۹۴ – ۱۸   جون  ۲۰۱۵ هالند

رمضان 1

اعلامیه مطبوعاتی 

پیام روند ۳ افغانستان بمناسبت حلول ماه مبارک رمضان الکریم

کابل، چهارشنبه، ۲۷ جوزای ۱۳۹۴ 

روند 3

روند ۳ افغانستان حلول ماه مبارک رمضان، ماه مهمانی پروردگار عالمیان با بندگانش، ماه بخشش، رحمت و مغفرت و ماه صمیمیت و همدلی را به همه مردم مسلمان و عزیز افغانستان مبارک باد عرض میدارد.

برماست تا از تمامی هدایات و اساسات دین مبین اسلام که همانا بشر دوستی و صلح است، در گسترش فرهنگ همدیگر پذیری، از خود گذری و مسوولیت پذیری در اجتماع خود هر لحظه استفاده نماییم و دین خود را به گونه ی درست آن بخوانیم تا با ندانستن دین، دشمن دین و ملت نگردیم.

اسلام دین صلح و دوستی است. روند ۳ افغانستان از تمامی جناح های جنگی و دولت افغانستان میخواهد تا بمناسبت حلول این ماه عظیم در آوردن صلح جدیت بخرچ دهند و به گونه ی واقعی آن، در مذاکرات صلح مردم افغانستان را در نظر بگیرند. مذاکرات پنهانی دولت با مخالفان مسلح مورد پذیرش نیست مگر اینکه هر موضع خود را با مردم شریک سازند. 

مردم عزیز افغانستان به آرامش ضرورت دارند و رسانه ها همیشه همگام و یاور مردم بوده اند. روند ۳ افغانستان از رسانه های تصویری، صوتی و چاپی  محبوب کشور نیز صمیمانه تقاضا میدارد تا نشر خبرهای که جنبه منفی، شکننده و زشت دارند و از سوی دشمنان صلح و آرامش این سرزمین بر علیه مردم مظلوم ما انجام میگردد، را تحریم نمایند.

حلول ماه مبارک رمضان الکریم را یکبار دیگر بر همه گان مبارک باد عرض میداریم و از بارگاه خداوند منان استدعا میداریم تا از برکت این ماه، صلح و ثبات دایمی در کشور پایدار گردد.

با قوت نسل نو، به سوی افغانستان توانمند!

بخش مطبوعات و پیامها || Communication & Messages

۰۷۹۱۹۱۹۱۵۲ / ۰۷۹۹۵۷۵۷۵۹ / ۰۷۹۵۱۹۰۸۱۹ /۰۷۰۰۲۰۳۷۳۹

با ما از این طریق نیز بتماس شوید:

ویب سایت:         WWW.RAWAND3.COM

در فیسبوک:        www.facebook.com/rawand3.org

در تیوتر:            www.twitter.com/rawand3kbl

ایمیل آدرس:        rawand3.kbl@gmail.com

 

یک پاسخ به “بمناسبت حلول ماه مبارک رمضان الکریم”

  1. admin گفت:

    دوستان عزیز ، حلول ماه مبارک رمضان بشما و خانواده های محترم و هموطنان عزیز مبارک. امیدوارم ماه رمضان به خوشی در فضای صلح و امنیت سپری کنید. طاعات و عبادات تان مورد قبول درگاه حق قرار گیرد. موفق باشید. مهدی بشیر

دیدگاه بگذارید

لطفاً اطلاعات خود را در قسمت پایین پر کنید.
نام
پست الکترونیک
تارنما
دیدگاه شما