۲۴ ساعت

26 سپتامبر
۱ دیدگاه

سایت ۲۴ ساعت نقش خود را

تاریخ نشر جمعه ۲۶ سپتامبر ٢٠١۴ هالند

محترم رسول پویان

محترم رسول پویان

سایت ۲۴ ساعت  نقش خود را در عرصه گاه فرهنگی و هنری

در راستای تنویر اذهان مردم افغانستان انجام داده  

با درود و سپاس افزون

با نگاهی به سده های اخیر به خصوص تاریخ معاصر کشور و دورۀ درازدامن جنگهای اخیر به روشنی درمی‏یابیم که افغانستان تا چه اندازه از فرهنگ غنامند و تمدن پرمایۀ روزگاران پیشین دور افتاده است و در تیره شبان سیاه و دلگیر، نیاز به نور افشانی و روشنگری دارد.

در این زمان حساس و تاریخی کشور که توفان اخبار و اطلاعات و تهاجم سنگین رسانه یی از شش جهت مردم را زیر فشار گرفته و رسانه های دولتی خارجی و داخلی منافع خود را دنبال می کنند؛ چه قدر مهم و ارزشمند است که سایتهای مستقل، بی طرف و آزاد حقایق را به گوش مردم برسانند و نظرات، تحلیل ها، نقد و انتقادات، پیشنهادها، دلنبشته ها، اشعار و پیامهای نویسندگان، پژوهشگران، شاعران و شخصیتهای آزاد و مستقل را تبارز دهند.

از این منظر سایت ۲۴ ساعت با تلاش و زحمت محترم مهدی بشیر همواره نقش خود را در عرصه گاه فرهنگی و هنری در راستای تنویر اذهان مردم افغانستان انجام داده و به حیث سایت مستقل و آزاد خوش درخشیده است. امیدواریم که جناب مهدی بشیر با داشتن استقلال فکری و سلامتی جسمی و روحی، بمانند همیشه در خدمت به دانش، فرهنگ، هنر و مدنیت پاشان شدۀ کشور مشتاقانه تلاش ورزیده و سایت انترنیتی ۲۴ ساعت در هفتمین بهارش سبز و شاداب تر از پیشین بدرخشد.   

 با سپاس فراوان
رسول پویان

 

یک پاسخ به “سایت ۲۴ ساعت نقش خود را”

  1. admin گفت:

    جهانی سپاس از دوست عزیز و گرامی جناب آقای پویان و پیام زیبا شان . منهم آغاز هفتمین بهار ۲۴ ساعت بشما تبریک عرض میکنم و منتطر همکاری های بیشت تان هستم .موفق وسلامت باشید. مهدی بشیر

دیدگاه بگذارید

لطفاً اطلاعات خود را در قسمت پایین پر کنید.
نام
پست الکترونیک
تارنما
دیدگاه شما