۲۴ ساعت

23 ژوئن
۱ دیدگاه

حمله بر تعمیر شورای ملی افغانستان

تاریخ نشرسه شنبه  دوم سرطان  ۱۳۹۴ – ۲۳   جون  ۲۰۱۵ هالند

روند 3

اعلامیه مطبوعاتی 

روند ۳ افغانستان حمله بر تعمیر شورای ملی افغانستان را شدیداً محکوم میکند

کابل، سه شنبه، ۲ سرطان ۱۳۹۴ 

روند ۳ افغانستان حمله دیروز بر تعمیر شورای ملی افغانستان را کار بزدلان دانسته، به شدید ترین الفاظ محکومش میکند.  

دشمنان سوگند خورده ی مردم افغانستان با این کار خویش، یکبار دیگر به اثبات رسانیدند که نه دینی را میشناسند و نه هم احترام انسانیت که دین مبین اسلام بر آن تاکید دارد، را دارند.

 

روند ۳ افغانستان، بر علاوه، دو مورد را تکراراً تاکید میدارد که دولت افغانستان و قوه هایش باید بر آن جداً مکث نمایند که بر حفظ مصئونیت و امنیت شهروندان و دفاع نیروهای امنیتی کشور مستقیماً اثر گذار میباشد.  

اول) روند ۳ افغانستان همیشه از دولت افغانستان خواسته است تا تعریف دقیق از دوست و دشمن را به نیروهای امنیتی و مردم عزیز این سرزمین، مشخص بسازد، اما متاسفانه تا به حال نه دوست و نه دشمن ما تعریف دقیق گردیده است. از رهبری دولت افغانستان باز هم تقاضا میگردد تا در مشخص ساختن تعریف دوست و دشمن مردم افغانستان جدیت نشان داده، بر این مبهمیت نقطه پایان دهد. 

دوم) ضعف مدیریتی در نهاد های امنیتی و خصوصاً بخش های جنگی و استخباراتی آنها یگانه مشکل فراراه مدافعت بموقع و درست نیروهای امنیتی مبارز افغانستان میباشد. ما ضمن اینکه از نیروهای امنیتی این سرزمین هر لحظه حمایت میکنیم، از دولت مردان و مسوولان ارشد امور، تقاضا داریم تا موضوع ضعف مدیریتی در ارگانهای امنیتی و نظامی کشور را با قاطعیت مورد بحث قرار داده، تصمیم اتخاذ نمایند.  

روند ۳ افغانستان یکبار دیگر، حمله ناجوان مردانه دشمنان صلح و ثبات را بر پارلمان کشور، محکوم میکند و ما از بارگاه خداوند منان استدعا میداریم تا رخمیهای حادثه به زودترین فرصت صحت یاب گردند.

با قوت نسل نو، به سوی افغانستان توانمند! 

بخش مطبوعات و پیامها || Communication & Messages

۰۷۹۱۹۱۹۱۵۲ / ۰۷۹۹۵۷۵۷۵۹ / ۰۷۹۵۱۹۰۸۱۹ /۰۷۰۰۲۰۳۷۳۹

با ما از این طریق نیز بتماس شوید:

ویب سایت:         WWW.RAWAND3.COM

در فیسبوک:        www.facebook.com/rawand3.org

در تیوتر:            www.twitter.com/rawand3kbl

ایمیل آدرس:        rawand3.kbl@gmail.com

 

یک پاسخ به “حمله بر تعمیر شورای ملی افغانستان”

  1. admin گفت:

    تشکر ار دوستان عزیز روند ۳ ، منهم حمله دیروز بر تعمیر شورای ملی افغانستان رابه شدت محکوم میکنم . واز اینکه این وحشی ها مردار شدند خوش شدم . باید علاوه کرد که دولت به اصطلاح و حدت ملی هرچه زودتر عکس دزد ها و جانی ها را از گوشه وکنار کشور بردارد و بجایش عکس این جوان سرباز ما که واقغا قهرمان است و شش تا و حشی را به دوزخ فرستاد تا از دوستان خود خبر بگیرند . این را میگویند فهرمان ملی . ما به وجود چنین قهرمان ها افتخار میکنیم و برایش طول عمر و صحت وسلامتی آرزو میکنیم . موفق باشید . مهدی بشیر

دیدگاه بگذارید

لطفاً اطلاعات خود را در قسمت پایین پر کنید.
نام
پست الکترونیک
تارنما
دیدگاه شما