۲۴ ساعت

04 می
۱ دیدگاه

پیام تسلیت خانه فرهنگی هرات

تاریخ نشر یکشنبه چهارم می ۲۰۱۴ هالند

Herat

پیام تسلیت و غمشریکی خانه فرهنگی هرات

حادثه المناک؛ لغزش زمین در ولایت بدخشان ؛ شهروندان افغانستان را به غم و ماتم نشاند.

خانه فرهنگی هرات با عرض تسلیت به همهء مردم افغانستان بخصوص به بازماندگان این فاجعه طبیعی از بارگاه خداوند متعال برای کشته شدگان این حادثه دردناک؛ طلب مغفرت نموده و برای بازماندگان شان صبر جمیل استدعا میدارد.

خانه فرهنگی هرات خواستار و منتظر ایجاد یک حساب بانکی برای کمک به قربانیان لغزش زمین در بدخشان بوده تا اینکه اعضای ان با ابراز کمک مادی؛ دین خود را در التیام این زخم ادا نمایند.

با احترامّ هیات رهبری خانه فرهنگی هرات

امستردام؛ ۰۳ می ۲۰۱۴

 

یک پاسخ به “پیام تسلیت خانه فرهنگی هرات”

  1. admin گفت:

    منهم مراتب تسلیت و همدردی خود را نسبت حادثۀ ناگوار طبیعی بدخشان به خانواده های مصیبت دیده ، هموطنان عزیز و مردم شریف کشور ما تقدیم میکنم . روح عزیزانیکه در این حوادث اخیر جان های شیرین خود را از دست داده اند شاد و بهشت برین نصیب شان . از مقامات دولتی بخصوص حامد کرزی میخواهم در این چند روزی که از ریاست جمهوری اش مانده فکری بحال بازمانده ګان این قربانیان بدخشان بکند و کار خوبی از خود به یاد ګار بګذارد. همچنان از تفنگسالاران هشت ثور که به مجرد داخل شدن به کابل دست به چور و چپاول زدند و هست و نیست مردم به یغما بردند ، میخواهم که فقط یک فیصد از همان پول را به خانواده های حوادث بدخشان کمک کنند و از گناه های که مرتکب شدند بکاهند . شما زنده باشید. مهدی بشیر

دیدگاه بگذارید

لطفاً اطلاعات خود را در قسمت پایین پر کنید.
نام
پست الکترونیک
تارنما
دیدگاه شما