۲۴ ساعت

30 نوامبر
۱ دیدگاه

مجموعه هماهنگی عدالت اجتماعی

تاریخ نشر یکشنبه نهم قوس ۱۳۹۳ – ۳۰ نوامبر ۲۰۱۴ هالند

عرض ارادت جناب بشیر بزرگوار را خواستم به سلسله بزرگواری های تان که واقعآ مدبرانه و وطپرستانه عمل میکنید طرح اصول مرامی مجموعه هماهنگی عدالت اجتماعی مردم افغانستان را خدمت شما و دوستان تقدیم نمایم امید که مورد مطالعه جناب عالی شما و دیگر اندیشمندان واقع گردد.
اصول مرامی و تشکیلاتی
مجموعه هماهنگی عدالت اجتماعی ودموکراسی
مردم افغانستان

بنام نامی نامها

تعریف از مجموعه هماهنگی عدالت اجتماعی ودموکراسی مردم افغانستان :ـ این مجموعه یک نهاد سیاسی ، اجتماعی ، فرهنگی بوده که متعقد به اصول دموکراسی ، عدالت اجتماعی ، خدمت به انسان و انسایت را در بر داشته و برای نهادینه شدن عدالت اجتماعی در کشور افغانستان و از بین بردن بحران در این سر زمین میان احزاب ، سازمانهای سیاسی ،اجتماعی کارفعالیت نموده و برای بسیج ملی بدون در نظر داشت ، رنگ ، پوست ، دین ، مذهب ، زبان ، سمت ، تلاش همه جانبه نموده و مینمایدهمچنان در راه شگوفائی ، رشد ، انکشاف ، اکتشاف ، صنعت ، تکنالوژی معاصر در کشوراز هیچنوع سعی ،کوشش و تلاش دریغ نمی‌ورزد! تا باشد از اثر چنین پدیده‌های مثبت شرایط زیست باهمی در بین ملیت های با هم برادر و شهروندان این سرزمین بوجود بیائید

مجموعه هماهنگی عدالت اجتماعی مردم افغانستان احترام عمیق به عقاید ، مقدسات ، سنن ، کلتور ، فرهنگ ، رسم و رواجهای قبول شده مردم افغانستان داشته و در راه رفاه ملی ،سعادت همیشگی ، تأمین امنیت ، عدالت اجتماعی ، تطبیق قانون ، ایجاد اداره سالم بدون فساد، کار و مبارزه بی همان نموده تا بتواند مضدر خوب خدمت برای جامعه و مردم ستمدیده و بلاکشیده خویش گردد.

قابل یادآوریست مبنی بر اینکه:ـ مجموعه هماهنگی عدالت اجتماعی و دموکراسی مردم افغانستان متشکل از افراد ، اشخاص بارسوخ ، روشن‌فکر ، مردمی ، نغبه ،کارشناس ،مسلکی و جمع احزاب ، سازمانهای سیاسی ، اجتماعی ، فرهنگی که متعقد بر اصول دموکراسی ، عدالت اجتماعی، حقوق شهروندی ، و رشد کشوری در همه عرصه های زنده گی ، اعم اقتصاد، سیاست ، علم، تکنالوژی ، تفریحی و استراحت ،رشد استعداد ها در کشوررا احتوا کرد ه میباشد این مجموعه وظیفه خویش میداند که در حفظ میراث های فرهنگی ، اجتماعی ، مدنی ایکه میراث نیاکان و پدران شان میباشد سعی و تلاش همجانبه نموده و از آن حمایت و پاسبانی کنند.

مجموعه مکلفیت خویش میداند که در راه تطبیق قانون ، ایجاد مصونیت ، فردی ،اجتماعی ، ایجاد اداره بدون فساد ، تأمین حقوق شهروندی ، قضاء پاک و اصولی کار و مبارزه نماید و برای هیچ‌کس وهیچ ارگانی اجازه بی ثبات سازی اداره ، حکومت داری ، امنیت ملی ، را نداده و حقوق همه اتباع در کشور مطابق قانون یکسان باشد.
اعضای مجموعه بدین باوراند که در شرایط فعلی ، یعنی عینی ، و ذهنی ایجاد چنین مجموعه ملی عدالت خواهی در جامعه مبرم بوده و هریک تلاش میورزد تا در جهت تأمین امنیت ، ثبات سیاسی ،ایجاد دولت مردمی ، مبارزه علیه فساد و نابرابری‌های اجتماعی ،خوانش اقلیت و اکثریت در جامعه تلاش بی همان نمایند تا شرایط زیست باهمی میان شهروندان کشور تأمین گرددو همه در امن و امان زنده گی نمایند.

تلاش عمده این مجموعه در کل ایجاد ثبات، امنیت در کشور ، تأمین عدالت اجتماعی و نهادینه شدن آن در جامعه جمع حکومت مردم سالاری را احتوا کرده و در مقابل ناملایمات سیاسی ، اجتماعی ، نظامی از هیچ نوع سعی و تلاش دریغ نمیورزند تا باشد که ما بتوانیم جامعه بدون بحران و جنگ را در تفاهم با هم و در مشارکت با هم ایجاد کنیم.

خواست مجموعه از جامعه بین‌المللی :ـ کمک یاری رسانیدن در تأمین امنیت ، ثبات ، رشد اقتصاد، صحت عامه ، تعلیم تربیه ، دادن بورس های تحصیلی برای جوانان با استعداد کشور و رشد تکنالوژی معاصر ، در این سر زمین بوده که این کار دو منفعت را ببار میاورد ایجاد روابط حسنه میان کشور های مختلف جهان ، و گذار از جنگ بی ثباتی در جامعه جنگ زده افغانستان را بدون درد سر ساخته میباشد.

با عرض حرمت بی پایان

شورای تدارکاتی و مشورتی
مجموعه هماهنگی عدالت اجتماعی و دموکراسی

مردم افغانستان

نوت :ـ دوستان ، عزیزان و هموطنان نهایت گرامی و بادرک :ـ باید اضافه نمایم که این طرح است و ضرورت به نظریات کارشناسان و هموطنان نهایت عزیز ما را دارد .
در صورت ابراز نظریات ، انتقادات و پیشنهادات از جانب شما این طرح نهایی گردیده و با پاس شدن از وزارت عدلیه کشور قانونی ایجاد موجودیت خواهی نمود ! هر گاه شما بخواهید نظریات تان را با ما در جریان بگذارید شما میتوانید که نظریات تان را در فیسبوک و یا به ایمل ادرس daritschai.roschan@hotmail.de و یا با شماره تماس
۰۱۷۶۶۳۲۰۱۳۴۹ در داخل کشور المان و از خارج المان با اضافه ۰۰۴۹ کود کشور المان با ماارسال بدارید و یا ما را در جریان گذاشته تا موافق با نظریات شما در زمینه اصولا اقدام صورت بپذیرد . کامران باشید.

 

یک پاسخ به “مجموعه هماهنگی عدالت اجتماعی”

  1. admin گفت:

    دوستان عزیز ، من با شما همنوا هستم و از هموطنان عزیز و خواننده گان گرامی ، آرزو میکنم که نظریات و پیشنهادات خود را به آدرسی که در آخر مطلب است ارسا ل دارند. موفق وسلامت باشید. مهدی بشیر

دیدگاه بگذارید

لطفاً اطلاعات خود را در قسمت پایین پر کنید.
نام
پست الکترونیک
تارنما
دیدگاه شما