۲۴ ساعت

19 سپتامبر
۳دیدگاه

تجلیل از روز جهانی صلح در شهر هرات

تاریخ نشر پنجشنبه ۱۹ سپتامبر ۲۰۱۳ هالند

DSC00439

تجلیل از روز جهانی صلح در شهر هرات

گزارش از: اسدالله صفا

اسدالله صفا

اسدالله صفا

امروز پنج شنبه مورخ ۱۹ سپتامبر ۲۰۱۳، مجله رفاه نوجوانان به همکاری گروه فرهنگیان جوان حوزه غرب افغانستان از ۲۱ سپتامبر روز جهانی صلح تحت شعار تعلیم و تحصیل برای صلح در تالار علامه سلجوقی شهر هرات تجلیل به عمل آورد.

در این همایش که جمع کثیری از روسای ادارات دولتی، مسوولین نهاد های جامعه مدنی، اعضای خانواده مطبوعات، محصلین و جوانان ولایت هرات حضور داشتند، در آغاز ویس احمد حکمت خبرنگار سایت انترنتی۲۴ ساعت درشهر هرات و موسس و مدیرمسوول مجله رفاه نوجوانان و بنیانگذار گروه فرهنگیان جوان حوزه غرب افغانستان، ضمن عرض خوش آمدید به مهمانان، توجه به کسب آموزش و تحصیلات عالی برای جوانان افغان در سایه صلح را نیاز مبرم جامعه کنونی ابراز نموده، از مسوولین و حامیان قشر جوان خواست تا در تامین صلح واقعی در کشور به خصوص حوزه غرب تلاش نمایند. او به نمایندگی از جوانان وعده داد تا جوانان حوزه غرب از فرصت های موجود برای تضمین فردای بهتر خود و جامعه خود تلاش خواهند نمود.
سپس مولوی غلام سرور رئیس کمیته ولایتی صلح هرات، نقش جوانان در تامین صلح را ارزنده خوانده، افزود: جوانان باید با استفاده از فرصت ها در کسب آموزش و رشد استعداد خویش بکوشند تا بتوانند در فضای امن و صلح مصدر خدمت به جامعه گردند.
محمد انور متین نماینده مقام ولایت درین همایش از جوانان و فرهنگیان خواست تا در تامین صلح همه با هم سهیم بوده و برای جامعه عاری از هر نوع خشونت تلاش نمائیم.
در این همایش عبدالرزاق احمدی استاد پوهنتون هرات و توفیق اطرافی به نمایندگی از محصلین پرهنتون پیرامون نقش جوانان در تامین صلح صحبت نمودند.
محفل با دعائیه الحاج محمد ناصر ناهض و آرزوی تامین صلح در سرتاسر افغانستان و فراهم نمودن زمینه کسب تعلیم و تربیه سالم برای جوانان پایان یافت.

گزارش از: اسدالله صفا

 

۳ پاسخ به “تجلیل از روز جهانی صلح در شهر هرات”

  1. admin گفت:

    تشکر دوست عزیز ، گزارش زیبا و جالبی را تهیه نموده اید . موفقیت اشتراکنده گان آن را خواهانم . موفق باشید. مهدی بشیر

  2. عالی گزارش داده اید. مؤفقیت تانرا آرزومندم!

  3. Pinnacle cart گفت:

    تشکر دوستان عزیز
    اسد الله صفا

دیدگاه بگذارید

لطفاً اطلاعات خود را در قسمت پایین پر کنید.
نام
پست الکترونیک
تارنما
دیدگاه شما