۲۴ ساعت

16 می
۵دیدگاه

بهشت زیر پای مادران است

تاریخ  نشر چهار شنبه  ۲۶ ثور  ۱۳۹۷ – ۱۶ می  ۲۰۱۸–  هالند

حضرت محمد مصطفی ( ص ) پیامبر بزرگ اسلام در باره مادر فرموده اند :

الجَنَّهُ تَحتَ أقدامِ الاُمَّهاتِ  یعنی :

***********************

روز جهانی مادر به تمام مادران گرامی افغان و جهان مبارکباد

*************

روح مادران عزیزی که در این روز در کنار خانواده هایشان نیستند شاد و جنتها نصیب شان 

*************

نوکران ارگنشینان و راکت انداز ها و دشمنان فرهنگ مردم افغانستان با همکاری جنایتکاران ،هفته گذشته  در سایت ۲۴ ساعت حمله انتحاری نمودند و با سرافگنی و روسیاهی  نزد باداران خود بر گشتند

نوشتۀ : محمد مهدی بشیر

***************

 هموطنان عزیز ، خواننده گان محترم  و دوستان گرامی فیسبوک های آن !

روز یکشنبه ۱۳ماه می ۲۰۱۸ میلادی مصادف بود به روز جهانی مادر. مادر یعنی زندگی ، عشق ، مهر و جان نثاری .

همه میدانیم که مادر تنها موجودی در خانواده  است که از جوانی اش میگذرد تا جوانی فرزندش را ببیند  و او فرشته ایست که با اشکت ، اشک میریزد و با خنده هایت می خندد و همیشه نگاهش به فرزندش بوده که  با هرلبخندش زندگی میکند وشب های که فرزندش خواب نمیشود  و یا مریض است تا صبح در کنار گهواره اش بیدار نشسته است و هیچ وقت هم احساس خسته گی و مریضی نمیکند و به کارش همچنان ادامه میدهد.

  باید گفت که  خداوند هیچ  خانه ای را بدون زن و هیچ فرزندی را بدون مادر نکند . آمین یا رب العالمین.
روز۱۳می در اکثر کشور های جهان بخصوص در کشور شاهی هالند فرزندان  با دادن تحایف و دسته های گل از مادران شان تجلیل بحمل آورند و ایشان  را مورد نوازش قرار داده  و از زحمات شان تشکر نمودند .
اما سیزده سال است که مادر عزیز و مهربان ما در این روز خجسته در کنار فرزندانش نیست. روحش شاد و خلد برین جایش .
نپرسیدید که چرا امروز این مطلب را نوشته کردم ؟
دوستان عزیزیکه فیسبوک ندارند حتما خبر هم ندارند . اما آنهاییکه فیسبوک دارند نوشته ام را مطالعه نموده اند که چنین بود :
قابل توجه دوستان و عزیزان سایت ۲۴ ساعت و فیسبوک های آن
**********************************
« طوریکه در مطلب مختصر روز جهانی مادر نوشته بودم ، دشمنان فرهنگ مردم افغانستان با یک حمله انتحاری به سایت ۲۴ ساعت مشکلاتی برای ما ایجاد نمودند و اضافه از شانزده هزار مطلب در سایت موجود است که به تعدادی آسیب رساندند که خوشبختانه با زحمت کشی همکاران ما هیچ مطلبی از بین نرفت و روسیاهی به این خاین ها ماند و از عصر جمعه ۱۱ می مصروف کار اند و انشاالله بزودی سایت ۲۴ ساعت کارنشراتی خود را بصورت عادی آغاز مینماید . لعنت به دشمنان فرهنگ »
بلی ، بالاخره ساعت ده شب گذشته ۱۵ می سایت کاملا پاکسازی شد و نشرات آن از سر گرفته شد که از همکاران عزیز تخنیکی سایت جهانی سپاس مینمایم  و تا ساعت یک شب چند مطلب را آماده نمودم و این نوشته گک را نتوانستم که نشر کنم زیرا بسیار خسته بودم و امشب تقدیم عزیزان  نمودم .
باید علاوه نمود  که این دولت و حشت ملی و ارگنشینان فاسد آن دشمنان فرهنگ ، فرهنگیان ورسانه ها بوده و بدستورآنها  برادران جانی شان و وحشی ها و خود فروخته شده ها یک روز خبر نگار ان و عکاسان را به شهادت میرسانند و روز دیگر به تلویزیون ها و روز نامه ها حمله میکنند و گاهی داخل سایت های سیاسی – فرهنگی میشوند که واقعیت ها را بیان میکنند و خاین ها رسوا مینمایند و از کسی هم ترس ندارند. من بحیث مسؤول  سایت یا رسانه انترنیتی به این وطنفروش ها میگویم که تا وقتی که شما جانی  ها آدم نشوید و از مردم عذر خواهی نکنید سیاست نشراتی سایت ۲۴ ساعت همان بوده و همان است .
تا چی وقت در کشور ما انسان کشی ، بی امنیتی ، حملات انتحاری ، دزدی رشوت ، چور و چپاول ؟ لعنت به چنین دولت بی فرهنگ و حامی راکت انداز ها ، آدمکش ها ، تفرقه انداز ها ، متعصبین و تفنگسالاران.

 بدبختانه در کشور عزیز ما افغانستان عوض تجلیل از روز جهانی  مادر هروز در نقاط مختلف کشور تعداد زیادی از مادران و خواهران عزیز ما به اثر بی تفاوتی ، قدرت طلبی  وبی امنیتی با حملات انتحاری برادران خایین ُ فاسد و وطنفروش غنی ، کرزی و حکمتیار جان های شیرین خود را از دست میدهند و فرزندان شان بی مادر و شوهران شان بی خانم میشوند. روحشان شاد ، جنتها نصیب شان و مرگ و نفرین به چنین دولتمندان خاین ، فاسد وبی غیرت که اصلا انسان حتی مادر و خواهر برایشان ارزش ندارد ، غیر از قدرت ودالر.

بنده در اخیر این روز را به تمام مادران عزیز و گرامی افغان و جهان که در قید حیات اند از صمیم قلب تبریک و تهنیت عرض نموده ، برایشان سلامتی ، طول عمر و پیروزی آرزو میکنم .

همچنان به آنعده از مادران عزیز و گرامی که در این روز در کنار فرزندان و خانواده هایشان  نیستند یادشان همیشه نزد خانواده های شان زنده و گرامی است .  دعا و درود فرستاده روحشان  را شاد ، یاد و خاطره هایشان  را گرامی میداریم .

مادران عزیز  جایتان در این روز خجسته در کنار فرزندانتان  خالیست .

در اخیر این روز گرامی  را یکبار دیگر به تمام مادران عزیز مبارکباد میگویم  و برایشان طول عمر با عزت آرزو مینمایم.

با عرض حرمت

محمد مهدی بشیر

 ۱۳ می ۲۰۱۸هالند

 

۵ پاسخ به “بهشت زیر پای مادران است”

  1. admin گفت:

    تکرار :
    قابل توجه دوستان و عزیزان سایت ۲۴ ساعت و فیسبوک های آن
    **********************************
    « طوریکه در مطلب مختصر روز جهانی مادر نوشته بودم ، دشمنان فرهنگ مردم افغانستان با یک حمله انتحاری به سایت ۲۴ ساعت مشکلاتی برای ما ایجاد نمودند و اضافه از شانزده هزار مطلب در سایت موجود است که به تعدادی آسیب رساندند که خوشبختانه با زحمت کشی همکاران ما هیچ مطلبی از بین نرفت و روسیاهی به این خاین ها ماند و از عصر جمعه ۱۱ می مصروف کار اند و انشاالله بزودی سایت ۲۴ ساعت کارنشراتی خود را بصورت عادی آغاز مینماید . لعنت به دشمنان فرهنگ » . مهدی بشیر

  2. قیوم بشیر «هروی» گفت:

    بادرود بر شما مهدی جان عزیز باید گفت واقعآ این یک حمله انتحاری بود که با آبروی خویش انجام دادند و با این کار ناجوانمردانه خویش آبروی خود را بردند و بقول شما روسیاهی برای خویش کمایی کردند.
    لعنت و نفرین بر دشمنان فرهنگ ما.
    درود بر مادران درددیده و ستمکشیده سرزمینم و مبارکباد روزی که برای ارج نهادن به مقام والای مادر نامگذاری شده است ، هرچند همه روزهاروز مادر است.
    با عرض حرمت
    قیوم بشیر هروی

    • admin گفت:

      ممنون برادر عزیزم قیوم جان . روح مادر عزیز ما و تمام مادران گرامی که در فید حیات نیستند شاد . خداوند تمام مادران را درپناه خود حفظ کند. بلی برادر گرامی ، صد در صد میگویم که این حمله انتحاری خاین ها و بوت پاک های ارگنشینان بخصوص برادران جانی برای از بین بردن این سایت دستوری بود که با زحمت کشی بیدریغ همکاران تخنیکی این دشمنان فرهنگ مردم افغانستان روسیاه شدند. موفق باشید. مهدی بشیر

  3. فریده کریمی گفت:

    برادر محترم ادمین گرامی سایت ۲۴ ساعت آقای مهدی بشیر ، تشکر از نوشته زیبا تان . روح مادر گرامی شما و دیگر مادرانیکه در کنار ما نیستند شاد. واقعآ متاثر شدم که دشمنان آزادی بیان و فرهنگ مردم با حمله خاینانه به یگانه سایت زیبا و موفق ما حمله کردند که خوشبختانه به فرموده شما با سر افگنی و روسیاهی نزد باداران خود رفتند . موفقیت وطول عمر بشما و همکاران تخنیکی تان آرزو میکنم.

    • admin گفت:

      خواهر عزیز و گرامی خانم فریده کریمی ، روز مادر بشما و خانواده محترم مبارک. تشکر از حسن نظر تان. خداوند رفته گان شما را هم بیامرزد. موفق وسلامت باشید. مهدی بشیر

دیدگاه بگذارید

لطفاً اطلاعات خود را در قسمت پایین پر کنید.
نام
پست الکترونیک
تارنما
دیدگاه شما