۲۴ ساعت

26 سپتامبر
۱ دیدگاه

دهمین سالروز سایت وزین ۲۴ ساعت مبارکباد

تاریخ  نشر سه شنبه ۴ میزان ۱۳۹۶ –  ۲۶  سپتامبر ۲۰۱۷–  هالند

دهمین سالروز سایت وزین ۲۴ ساعت مبارکباد

کوبیدن دولتمردان ظالم و بیدادگر و طرفداری از دموکراسی

و عدالت خواهی و کوشیدن و برقرار ساختن صلح دایمی

در کشور عزیز مان همیشه تلاش ۲۴ ساعت بوده است

محترم سید جلال علی یار

جناب سرور گرامی آقای مهدی بشیر را عرض حرمت سلام وادب !

از همه اولتر دهمین سالروز سایت وزین ۲۴ ساعت را به شما فرهیخته و ادیب عالیقدر تبریک و تهنیت گفته و هم چنان برای هریک از همکاران قلمی و علاقمندان این سایت نیز مبارکباد میگویم .

این جای نهایت افتخار است بمن که مرا در قطار دوستداران خویش انتخاب کرده اید . من سخت متآثرم از اینکه متوجه نشده بودم پیام شما ، مرا متعجب ساخت خدمت عرض کنم که مصروفیت این حقیر خیلی زیاد است گاهی نمیتوانم به اسرعهٔ وقت با دوستان به ویژه به سایت وزین ۲۴ ساعت که از هر نگاه دوست داشتنی است سری بزنم و از مطالب جالب و پر محتوای آن مستفید شوم .

من هیچ انتقادی در مورد ندارم مضامین که به نشر میرسد ذوق و سلیقه همگانی داشته بخصوص مضامینی که بخاطر بیداری مردم مظلوم افغانستان و تآمین عدالت دراین کشور، کوبیدن دولتمردان ظالم و بیدادگر و طرفداری از دموکراسی و عدالت خواهی و کوشیدن و برقرار ساختن صلح دایمی در کشور عزیز مان همیشه تلاش و سعی نموده اید که من به نوبه اظهار سپاس و قدر دانی نموده و از دادار حق موفقیت مزید برایتان خواهانم منصور ومسرور باشید .

با احترام

سید جلال علی یار

 

یک پاسخ به “دهمین سالروز سایت وزین ۲۴ ساعت مبارکباد”

  1. admin گفت:

    درود به استاد محترم جناب آقای علی یار عزیز ، تشکر از پیام زیبا و مملو از احساس تان. دهمین سالروز سایت ۲۴ ساعت بشما همکار گرامی هم مبارک . به آرزو های همکاری های بیشتر تان. موفق باشید. مهدی بشیر

دیدگاه بگذارید

لطفاً اطلاعات خود را در قسمت پایین پر کنید.
نام
پست الکترونیک
تارنما
دیدگاه شما