۲۴ ساعت

20 مارس
۱ دیدگاه

اسیر پر واز

تاریخ نشر جمعه  ۲۹ حوت  ۱۳۹۳ –  ۲۰ مارچ ۲۰۱۵ هالند

این مرد وحشی در حالیکه یک ملای نا مسلمان میخواسته به این خانم تجاوز کند ولی وی از نزدش فرار کرد و ملای وحشی قرآن را آتش میزند و سر و صدا میکند که این  نا مرد لعنتی در مقابل مردم و قوای امنیتی اورا به قتل میرساندو بعدا آتش میزند . لعنت به چنین و حشی ها ( ۲۴ ساعت )

این مرد وحشی در حالیکه یک ملای نا مسلمان میخواسته به این خانم تجاوز کند ولی وی از نزدش فرار کرد و ملای وحشی قرآن را آتش میزند و سر و صدا میکند که این نا مرد لعنتی در مقابل مردم و قوای امنیتی اورا به قتل میرساندو بعدا آتش میزند .
لعنت به چنین و حشی ها ( ۲۴ ساعت )

آمد آمد نوروز گامیست درین مر حلهء حساس که گویند زنی را در کابل مردم به مشت ولگد کشتند وجسدش را بعد زیر موتر کردن به دریا انداختند.
جرمش را گونه گون روی فسبوک دوستان نشر کردند وجا جاهای دوستان نوشته ا ند که ما از افغان بودن مان درین مورد سخت متاثر واندوه گینیم.
حیرت زده امشب در غربت سرای کشور فنلاند این سرود به سراغم رسید

حضرت ظریفی

جمعه ۲۰ / ۳ / ۲۰۱۵

ساعت ۲۴ وده دقیقهء شب

استاد محترم حضرت ظریفی

استاد محترم حضرت ظریفی

(اسیر پر واز)

شکست بال من را جوش پروازی نمی آید

ازان سوی چمن از لانه آوازی نمی آید

بهارانی که از ره آمده سر سبز وشادان است

مگر از این دل غمدیده ام سازی نمی آید

اسیرم در قفس بال و پرم را بسته اند این جا

درین غربت سرا فر یاد همرازی نمی آید

وطن با دود وباروت است وقصل انتحاری ها

زطرف جنده بالا محرم رازی نمی آید

وطن دار عزیز م بر بهار باورت نا زم

هزاران زخم داری از تو آوازی نمی آید

حضرت ظریفی

جمعه ۲۰ / ۳ / ۲۰۱۵

ساعت ۲۴ وده دقیقهء شب

 

یک پاسخ به “اسیر پر واز”

  1. admin گفت:

    استاد محترم جناب ظریفی عزیز ، تشکر از سروده زیبا و غم انگیز تان . قراریکه در فیسبوک ها خواندم این مرد وحشی در حالیکه یک ملای نا مسلمان در شاه دوشمشیره و یا اطراف آن میخواسته به این خانم تجاوز کند ولی وی از نزدش فرار کرد و ملای وحشی قرآن را آتش میزند و بعدا سر و صدا میکند که این خانم قرآن آتش زده است . در این وقت این نا مرد لعنتی که لباس امنیتی پوشیده است در مقابل مردم اورا به قتل میرساندو بعدا آتش میزند .لعنت به چنین و حشی ها. در کشوری که داد از وحدت ملی میزنند و در حقیقت وحشت ملی حکمفرما است و هنوز از کابینه خبری نیست ، جرم ، جنایت ، تجاوز ، آدم ربایی به اوج خود رسیده و غنی و عبدالله هم کاری از دست شان ساخته نیست. آنها اگر واقعا میخواهند خدمت کنند ، باید بزودی قاتل و حامیان آنرا بشمول ملای نا مسلمان را در محضر عام محاکمه کنند. و به اشد مجازات برسانند. ما منتظر هستیم. موفق باشید. مهدی بشیر

دیدگاه بگذارید

لطفاً اطلاعات خود را در قسمت پایین پر کنید.
نام
پست الکترونیک
تارنما
دیدگاه شما