۲۴ ساعت

29 ژوئن
۲دیدگاه

از افغانستان تا آیرلند:

تاریخ نشر چهارشنبه هشتم  سرطان ۱۴۰۱– ۲۹ جون  ۲۰۲۲ هالند

از افغانستان تا آیرلند:

دیروزبیست و هشتم جون ۲۰۲۲ از برادردانشمند وگرامی جناب استاد نصرالدین سلجوقی از طریق پست یک جلد کتاب خیلی زیبا و جالب را دریافت نمودم که به کتابخانه کوچک ۲۴ ساعت اهدا نموده بودند و اخیرآ در کشور آیرلند بزبان انگلیسی تحت عنوان :

From Afghanistan to Ireland

اقبال نشر یافته است.

کتاب (از افغانستان تا آیرلند) بخشی از خاطرات آقای سلجوقی است که در هفت فصل و هشتاد وهفت عنوان در (۲۴۴) صفحه با قطع و صحافت زیبا و عکسهای رنگه به مصرف مالی و همکاری موسسات دولتی و غیردولتی آیرلند با ویرایش دوشیزه ء آیرلندی Aoiefe Mc Grane که درادبیات انگلیسی ماستری دارد زیورچاپ یافته است و روزشانزدهم جون ۲۰۲۲  به کوشش یکی از موسسات آیرلندی New Communities Partnership در مرکز نویسندگان آیرلند در جمع تعداد کثیری از ژورنالستان ، دانشگاهیان ، جامعه شناسان آیرلندی و تعدادی از افغانهای مقیم آیرلند رونمایی گردیده بود.

این اثر گرانبها حاوی مطالب مختلفی چون: تجربه ء مهاجرت ، معرفی فرهنگ افغانستان در جامعه ء آیرلند، زندگی در آیرلند ، اقلیت ها و نژادگرایی ، کنفرانس ها وجشنواره‌ ها وهمچنان دیگر موضوعات را در بر دارد.

جهانی سپاس و امتنان فراوان از جناب استاد سلجوقی عزیز بابت فرستادن این کتاب ، چاپ این اثر با ارزش را به ایشان تبریک عرض نموده مؤفقیت های بیشتر شانرا تمنا دارم .

همچنان به آنعده علاقمندان وعزیزانیکه به زبان انگلیسی آشنایی دارند خواندن این کتاب را توصیه مینمایم و میتوانند از طریق امازون طور آنلاین بدست بیاورند.

با عرض حرمت 

محمد مهدی بشیر

 

۲ پاسخ به “از افغانستان تا آیرلند:”

  1. admin گفت:

    جهانی سپاس و امتنان فراوان از جناب استاد سلجوقی عزیز بابت فرستادن این کتاب ، چاپ این اثر با ارزش را به ایشان تبریک عرض نموده مؤفقیت های بیشتر شانرا تمنا دارم .
    همچنان به آنعده علاقمندان وعزیزانیکه به زبان انگلیسی آشنایی دارند خواندن این کتاب را توصیه مینمایم و میتوانند از طریق امازون طور آنلاین بدست بیاورند. مهدی بشیر

  2. نصرالدین سلجوقی گفت:

    با اظهار امتنان از معرفی این اثر . باید علاوه نمود چون من افتخار عضویت سایت ۲۴ساعت شمارا دارم برای ارسال کتاب ها به آن دوست گرامی همواره سعی می نمایم.

دیدگاه بگذارید

لطفاً اطلاعات خود را در قسمت پایین پر کنید.
نام
پست الکترونیک
تارنما
دیدگاه شما