۲۴ ساعت

10 فوریه
۲دیدگاه

یادی از نکوکاران

تاریخ نشر پنجشنبه  ۲۱ دلو ۱۴۰۰ – دهم فبروری  ۲۰۲۲ هالند

در خارج از وطن مظلوم ومحتاج، ملیون ها انسان مهاجر را با گونه های از وضعیت زنده گی داریم. این چندین ملیون بیش از چهل سال پسین، ناگزیر به تحمل و پذیرش اجباری، دل ناخواسته وبسا دردآمیز شده اند.

در پیشینه ها هم مهاجر داشتیم، اندکی مهاجر سیاسی وبیشتر مهاجراقتصادی با روی آورد های کار یابی. در بیش از چهل سال اگر نظام های حکومتی با گونه های از رفتار و شیوه های ویژه، پیهم وبدون وقفه به سیل مهاجر افزودند، کودتای هفت ثور سال ۱۳۵۷ خورشیدی، مصیبت دیگری را نیز بار آورد که بیشترین دانش آموخته گان و افراد مسلکی علاقمند بازگشت و سهم گیری در حیات رشد جامعه، علاقمند زنده گی با خانواده، ریختن آب بر روی دستان مادر وپدر پیر، ناگزیرشدند در کشورهایی بمانند که در آنجا غرض تحصیل رفته بودند. اگر تعداد اندکی برگشتند، کسانی را هم میشناسیم که برده شدند به سوی زندان، برنگشتند، هم از دست جامعه رفتند وهم از کنار خانواده.

(ادامه دارد)

 

۲ پاسخ به “یادی از نکوکاران”

  1. admin گفت:

    مطلب عالیست. تشکر از دوست گرامی جناب نصیر مهرین. ۲۴ ساعت افتخار دارد که سلسله این نوشته را هفته دوبار نشر و از طریق فیسبوکهایش تقدیم عزیزان و دوستان محترم نماید .امیدوارم خواننده گرامی  در سایت و فیسبوکهای ۲۴ ساعت دید گاه خود را فراموش نکنند. مهدی بشیر

  2. ن.مهرین گفت:

    تشکر از لطف همیشه گی وزحمات فرهنگی شما . ن. مهرین

دیدگاه بگذارید

لطفاً اطلاعات خود را در قسمت پایین پر کنید.
نام
پست الکترونیک
تارنما
دیدگاه شما