۲۴ ساعت

26 سپتامبر
۳دیدگاه

سایت وزین ۲۴ ساعت

تاریخ نشر پنجشنبه  ۴ میزان  ۱۳۹۸ –  ۲۶ سپتامبر ۲۰۱۹ هالند

سایت وزین ۲۴ ساعت

رنگین شدن خطوط و برجستگی مطالب سبب گردیده است تا خواننده از مطالب طولانی دلگیر نشده و چشم از خستگی رهایی پیدا کند.

***************

قبل از همه دوازدهمین سال طلوع و بهار سایت محترم و وزین و مردمی ۲۴ ساعت را به گرداننده محترم برادر دانشمند جناب محمد مهدی جان بشیر تبریک و تهنیت میگویم.

زحمات و توجه و گردانندگی یک سایت و انهم بدون وقفه،  کار ساده و آسان نیست. امروز سایت ها در حقیقت جای مجلات و جراید و هفته نامه و ماهنامه را به خود اختصاص داده است. به همان اندازه یک تیم و یک دفتر و دیوان برای تدوین و انتشار یک مجله زحمت میکشیدند امروز سایت ها اکثراً یک نفر گرداننده دارد که در حقیقت شخص متذکره آنهمه کار و زحمت و مصروفیت را تنها برخود متقبل گردیده است بنابران موقف شما را با دوازده سال کار و گردانندگی بیشتر از پیشتر قابل احترام و تمجید قرار میدهد.

من در طول چند سال اخیر شاهد پیشرفت های زیادی در سایت ۲۴ ساعت هستم . طرح و دیزاین متنوع گردیده است . تصاویر به صورت روشن در پیشانی یا در فوق مطلب ؛ سبب میشود خواننده را به خود بکشاند. رنگین شدن خطوط و برجستگی مطالب سبب گردیده است تا خواننده از مطالب طولانی دلگیر نشده و چشم از خستگی رهایی پیدا کند.

گرچه برای پیدا کردن مطالب دوستان با دریچه ریسرچ حل مشکل میگردد. پیشنهاد میکنم تا صفحه جداگانه ایجاد شده و اسم و تصویر نویسنده ، شاعر ، کارشناس و مبصر در آن صفحه یا دریچه ؛ جا داده شود. زمانیکه مطلب دوستان انتشار پیدا میکند اتومات به آرشیف همان نویسنده و یا شاعر انتقال داده شود . تا بعداً ؛ مثلاً اگر بالای تصویر من کلیک شود تمام نوشته های من با ذکر تاریخ و کومنت ها و تبصره ها به نمایش گذاشته شود .و یا دریچه با نام ( همکاران سایت ۲۴ ساعت یا دریچه مطالب هموطنان و یا هر نام که شما لازم میدانید ایجاد شود)

از اینکه شما سابقه بس طولانی در انتشار روزنامه و جریده و مجلات دارید بهتر از ما میتوانید برای بهبود مطالب تصمیم خوب و بهتر بگیرید.

همچنان من به نسبت مصروفیت های پژوهشی و ناتوانی صحی نتوانستم تا به صفحه و مطالب دوستان سر بزنم در حالیکه قبلاً اشعار و مطالب دوستان را پیام یا کومنت مینوشتم . اما امروز دیده میشود که  مطالعه نمودن و نقد مطالب دوستان کم رنگ تر شده است . آرزومندم دوستان ما به این نکته توجه نمایند.

همچنان در صورت امکان سیمینار های مجازی و یا محافل ادبی، هنری و تاریخی و یا یادبود نویسنده ها و دانشمندان و مؤرخین از طریق سایت ۲۴ ساعت برگزار گردد تا دوستان و هموطنان ما بیشتر سهم بگیرند و مطالب را نقد و تبصره نمایند. نمیدانم در گذشته سایت ۲۴ ساعت از این کار ها نموده است یا خیر؟

در پایان یکبار دیگر از شما برادر عزیز جناب محمد مهدی جان بشیر تشکر نموده و زحمات تان را به دیده قدر نگریسته و ارزومندیم همیشه محبت سایت ۲۴ ساعت را از ما دریغ نکنید. چون شما وسیله ترویج و روشن شدن اذهان هموطنان ما میباشید.

با عرض ارادت و سپاس

استاد شاه محمود محمود

درود به برادر محترم و استاد گرامی جناب آقای شاه محمود محمود ،ممنون ازپیام و حسن نظر تان. آغاز دوازدهمین بهار سایت ۲۴ ساعت را بشما ، هموطنان عزیز ، خواننده گان و همکاران گرامی تبریک عرض میکنم و سلامتی شما را خواهانم .فقط اکنون یک پیشنهاد تانرا پاسخ میدهم وبقیه را در نوشته من مطالعه نمایید. 

پاسخ به این پیشنهاد تان :

پیشنهاد میکنم تا صفحه جداگانه ایجاد شده و اسم و تصویر نویسنده ، شاعر ، کارشناس و مبصر در آن صفحه یا دریچه ؛ جا داده شود. زمانیکه مطلب دوستان انتشار پیدا میکند اتومات به آرشیف همان نویسنده و یا شاعر انتقال داده شود . تا بعداً ؛ مثلاً اگر بالای تصویر من کلیک شود تمام نوشته های من با ذکر تاریخ و کومنت ها و تبصره ها به نمایش گذاشته شود. 

 

۳ پاسخ به “سایت وزین ۲۴ ساعت”

  1. admin گفت:

    جناب استاد گرامی ضمن عرض سلام باید به عرض برسانم که بنده این کار را قبلا انجام دادم  بیش از بیست هزار مطلب اکنون  از دوستان در سایت موجود است که از بعضی حدود هزاز مطلب واز بعضی هم کمتر از ده مطلب است . در قسمت صفحه اول زیر ادامه مطلب شما آمده : شاه محمو محمود و در آخر مطلب هم نوشته است شاه محمود محمود که شما بالای هر کدام از نام خود کلیک کنید تمام نوشته های خود را میتوانید ببیند و همچنان دیگر همکاران عزیز میتوانند بالای نام خود کلیک کنند و مطالب نشر شده خود را ببنیند.  مهدی بشیر

  2. برادر گرانقدرم محمد مهدی جان بشیر قبل از همه یکبار دیگر این روز و سالگرد سایت وزین ۲۴ ساعت را به شما و همه هموطنانم تبریک و تهنیت میگویم. آرزومندم سالیان متمادی این سایت وزین همینگونه بدرخشد.
    ممنون از محبت شما . بلی دقیق است آنچه شما پرداخته اید میشود مشکل را به راحتی حل نمود. من موافقم . در طول این همه سالها زحمات شما برای همه دوستان و هموطنان ما چون آفتاب درخشان است. شما به تنهایی توانستید سایت علمی و ارزندهِ را مدیریت نمایید. امروز این سایت به آرشیف بزرگی از مطالب، شعر و دهها مطالب تاریخی و جغرافیایی و ادبی مبدل شده است.
    در پایان دستان نیک و ارزنده تان را فشرده و برای تان تبریک و تهنیت میفرستم موفقیت های بیشتر و بیشتر برایتان میخواهم.

  3. قیوم بشیر هروی گفت:

    برادر بزرگوارم جناب استاد محمود عزیز ضمن عرض تبریک خدمت شما وسایر همکاران قلمی سایت ، جا دارد از مطلب زیبا ونظرات نیک تان سپاسگزاری نمایم. درضمن ار همکاری های همیشگی تان و ارسال مطالب زیبا و خواندنی شما نیز اظهار سپاس و امتنان دارم.
    با عرض حرمت
    قیوم بشیر هروی

دیدگاه بگذارید

لطفاً اطلاعات خود را در قسمت پایین پر کنید.
نام
پست الکترونیک
تارنما
دیدگاه شما