۲۴ ساعت

حلول ماه مبارک رمضان یا مهمانی خدا

تاریخ  نشر پنجشنبه  ۲۷ ثور  ۱۳۹۷ – ۱۷ می  ۲۰۱۸–  هالند

حلول ماه مبارک رمضان یا مهمانی خدا

به همۀ مسلمانان مبارکباد

محمد مهدی بشیر

*********

هموطنان عزیز  ، خواننده گان محترم سایت ۲۴ ساعت و فیسبوک های آن !

امروز پنجشنبه ۲۷ ثور ۱۳۹۷ خورشیدی برابر است به  اول ماه رمضان المبارک ۱۴۳۹ هجری ، قمری ، ماه شناخت و معرفت، ماه عبادت و اطاعت ، ماه بندگی، ماه تقویت روح و تثبیت ایمان ، ماه خدا، ماه قرآن و ماه تعیین سرنوشت ، ما ه رفتن به سوی بهشت  وماه  خیر و برکت است.

حلول این ماه مبارک را به هموطنان عزیز ، همکاران محترم قلمی و تخنیکی سایت ۲۴ساعت و دوستان عزیز فیسبوک های ما و خانواده هایشان  صمیمانه تبریک و تهنیت می‌گویم و موفقیت شانرا در این آزمایش بزرگ آرزو مینمایم.

خواننده گان محترم ، رمضان واژه عربی  است که از سه حرف اصلی « رمض » بوجود آمده است. الرمض به معنای سوختن ( گرمای شدید، زمین سوزان، کوتاه‌ بودن و جیره‌ ) است. منظورازسوختن،سوزانده شدن گناهان  ما دراین ماه می باشد.

رمضان نام یکى از ماه هاى قمرى و تنها ماهی است که نامش در قرآن کریم  آمده است. در این ماه کتاب هاى آسمانى قرآن کریم، انجیل، تورات، صحف و زبور نازل شده است.

ماه رمضان المبارک  در میان مسلمانان کشور ما و جهان از احترام، اهمیت و جایگاه ویژه اى برخوردار بوده و ماه سلوک روحى آنان است و مؤمنان با مقدمه سازى و فراهم کردن زمینه هاى معنوى در ماه هاى رجب و شعبان هر سال خود را براى ورود به این ماه شریف و پربرکت آماده مى کنند، و با حلول این ماه با شور و اشتیاق و دادن اطعام و افطارى به نیازمندان، شب زنده دارى و عبادت، تلاوت قرآن، دعا، استغفار، دادن صدقه، روزه دارى و… روح و جان خود را از سرچشمه فیض الهى سیراب مى کنند.

باز هم  یکبار دیگر این ماه مبارک را به همۀ مسلمانان عزیز  کشور ما و جهان ، همکاران محترم ، خواننده گان گرامی سایت  ۲۴ ساعت  و دوستان  فیسبوک های آن تبریک عرض میکنم ، امیدوارم که طاعات و عبادات همۀ شان  قبول درگاه حق قرار گیرد و ارگنشینان ، جنگسالار ها ، راکت انداز ها ، تفنگسالار ها  به برادران جنایتکاران خود هدایت دهند که در این ماه مبارک و ماه های دیگر از حملات انتحاری در بین مردم مظلوم کشور ما و رسانه ها دست بردارند و بگذارند که هموطنان عزیز ما بدون هر نوع عقده های شخصی ، تفرقه ، تعصبات زبانی، مذهبی ، قومی ، منطقوی و نژادی مانند سابق  با هم متحدانه در فضای صلح و امنیت  زندگی خوشی را سپری نمایند و  همیشه صحت وسلامت باشند . 

در اخیر از دوستان عزیز تقاضا میکنم که اگر مطالبی بمناسبت ماه مبارک رمضان و غیره برای نشر میفرستند صمیمانه میخواهم که چون ماه رمضان است و بنده همچنان تمام روز بوظیفه هستم و باید نوشته شان از یک صفحه A4 بیشتر نباشد زیرا مطالعه و جابجا کردن آن در سایت بمن مشکل است.

طاعات و عبادات همۀ تان قبول در گاه حق قرار گیرد و همۀ شما با عزت زندگی نمایید.

با عرض حرمت

محمد مهدی بشیر

 

۱۳ پاسخ به “حلول ماه مبارک رمضان یا مهمانی خدا”

  1. admin گفت:

    تکرار :
    باز هم یکبار دیگر این ماه مبارک را به همۀ مسلمانان عزیز کشور ما و جهان ، همکاران محترم ، خواننده گان گرامی سایت ۲۴ ساعت و دوستان فیسبوک های آن تبریک عرض میکنم ، امیدوارم که طاعات و عبادات همۀ شان قبول درگاه حق قرار گیرد و ارگنشینان ، جنگسالار ها ، راکت انداز ها ، تفنگسالار ها به برادران جنایتکاران خود هدایت دهند که در این ماه مبارک و ماه های دیگر از حملات انتحاری در بین مردم مظلوم کشور ما و رسانه ها دست بردارند و بگذارند که هموطنان عزیز ما بدون هر نوع عقده های شخصی ، تفرقه ، تعصبات زبانی، مذهبی ، قومی ، منطقوی و نژادی مانند سابق با هم متحدانه در فضای صلح و امنیت زندگی خوشی را سپری نمایند و همیشه صحت وسلامت باشند .
    مهدی بشیر

  2. میر علی جواد چوادی گفت:

    ماه مبارک رمضان را برای شما و همه مومنین جهان تبریک عرض میدارم .

    • admin گفت:

      برادر بزرگوار جناب محترم آقای میر علی جواد جوادی، تشکر از لطف تان . بشما و خانواده محترم مبارک. طاعات و عبادات تان قبول باشد. مهدی بشیر

  3. بتول بشیر گفت:

    فرارسیدن ماه مبارک رمضان بر همگان مبارک باد.

    • admin گفت:

      خوانم عزیزم بتول بشیر ، ممنون شما . طاعات و عبادات تان قبول درگاه حق . زنده وسلامت باشید. مهدی بشیر

  4. عبدالله هروی گفت:

    برادر دانشمند و فرهنگی فعال آقای محمد مهدی جان بشیر ، بنده هم فرارسیدن ماه مبارک رمضان ماه قرآن را بشما ، خانواده محترم ، همکاران و خواننده گان سایت وزین ۲۴ ساعت و هموطنان عزیز تبریک عرض میکنم . امیدوارم که به برکت این ماه مبارک در کشور ما صلح وامنیت برقرار شود و دشمنان و قدرت طلب ها نیست شوند . به آرزوی اینکه روزه و نماز تان قبول در گاه حق قرار گیرد.

    • admin گفت:

      دوست گرامی ام جناب آقای عبدالله هروی ، منهم میگویم الهی آمین . بشما و خانواده عزیز تان هم این ماه پر از برکت مبارک. طاعات و عبادات تان قبول . موفق باشید. مهدی بشییر

  5. عزیزه عنایت گفت:

    به شما برادر گرانقدر و فرهنگی بسیار فعال نیز این ماه پر از فیض مبارک باشد .
    خداوند دشمنان را دست ندهد که دراین ماه و ماه های دیگر بر ویرانی وطن و کشتار مردم بیگناه مان کاری را انجام دهند .

    • admin گفت:

      آمین یا رب العالمین. تشکر از خواهر عزیز م محترمه خانم عنایت. ماه مبارک رمضان بشما و خانواده محترم مبارک. طاعات و عبادات تان قبول در گاه حق . زنده باشید. مهدی بشیر

  6. برادرنهایت عزیز وفرهنگی پر تلاش آقای محمد مهدی بشیر!
    بعد ازتقدیم سلام وآرزوی صحتمندی شما وهمه روزه گیران وطن عزیزما،این ماه پرفیض وفضیلت وماه میزبانی الهی را خدمت شما وکافّه مسلمانان جهان واخصاً مسلمانان وطن عزیزما تبریک وتهنیت عرض میدارم. این ماه را بهار قرآن میدانند وتلاوت هرآیهء مبارکهء قرآن کریم دراین صواب ختم تمام قرآن شریف رادارد..خداوند قادر ونوانا به برکت این ماه مبارک یک صلح آرامش سراسری را درتمام جهان اسلام عموماً واخصاً درکشور عزیز ما حکمفرا گرداند. بادرود فراوان داکتر حیدری

    • admin گفت:

      آمین یا رب العالمین ، برادر بزرگوار تشکر از شما . فرارسیدن ماه مبارک رمضان بشما ، خانواده محترم و هموطنان عزیز مبارک . طاعات و عبادات تان قبول درگاه حق . از خداوند بزرگ میخواهم که به برکت این ماه پراز فیض و ماه عبادت و اطاعت در کشور ما صلح واقعی برقرار شود و مردم ما با خوشی وآرامی زندگی کنند. زنده باشید. مهدی بشیر

  7. فریده کریمی گفت:

    برادر محترم آقای محمد مهدی بشیر ادمین سایت زیبا ۲۴ ساعت !
    تشکر از نوشته عالی تان. ماه مبارک رمضان بشما و هموطنان عزیز و مسلمانان جهان مبارک. روزه ونماز تان قبول . به آرزوی صلح و امنیت در کشور.

    • admin گفت:

      تشکر از خواهر عزیزم خانم فریده کریمی ، رمضان این ماه پر از فیض بشما هم مبارک. سلامت باشید.مهدی بشیر

دیدگاه بگذارید

لطفاً اطلاعات خود را در قسمت پایین پر کنید.
نام
پست الکترونیک
تارنما
دیدگاه شما