۲۴ ساعت

05 ژانویه
۴دیدگاه

خاطره

تاریخ  نشر جمعه ۱۵ جدی  ۱۳۹۶ –  پنجم  جنوری   ۲۰۱۸–  هالند

عرض سلام حرمت دارم خدمت جناب مهدی بشیر گرامی و دوستان همدلم درین دریچۀ پر از صفا و صمیمیت !

نخست از همه سال جدید میلادی را خدمت هریک شما عزیزانی که همین لحظه این پیام را میخوانید از ته دل مبارک باد گفته سال پر از برکت، صلح و صفا، خوشی و سعادت و موفقیت برای همه تمنا میکنم. ثانیاً طوری که اکثریت شما عزیزانم آگاهی دارید مدتی بیشتر از یک و نیم سال نظر به ملحوظات خاص صحی، کاری و خانوادگی نتوانستم با صفحۀ ۲۴ ساعت که بنده یکی از اولین همکاران قلمی آن هستم همکاری ام را ادامه دهم که این غیر حاضری برای من ، برای جناب مهدی بشیر و همکارانم شاید نا سپاسی و یا بیوفائی تلقی شده باشد ولی برای من خیلی عذاب دهنده بود. زیرا فضای پر از صفا و همرنگی و همدلی را که همیشه با دوستان مانند یک خانواده درین جا بودم شدیداً حس میکردم و پشت این همدلی ها و باهمی ها دق شده بودم. اینک از لطف خداوند و گذشت زمان و برگشت آرامش خاطر زندگی دوباره با من همنوا شده و شرایط را برایم طوری مهیا ساخته که بتوانم کم یا کثیر به همکاری هایم ادامه دهم. خواستم این آغاز سال نو را با شعری از مجموعۀ هفتم شعری ام به نام « گداز درون » آغاز کنم. خوشحالم که باز هم در جمع شما عزیزان هستم. همۀ تان را دوست دارم و سپاس گذارم که با ما هستید.

خاطره

محترمه خانم صالحه واهب واصل

در دیارت آمدم در سینه ام دل جان گرفت

این سر سوائی ام از بودنت سامان گرفت

وقت برگشتن زمین و آسمانم شد به هم

درد هجرانت رسید و از جگر دندان گرفت

دیدنت بر من امید زندگی بخشید و ذوق

شدت بیتابی را از دیدۀ حیران گرفت

روشنان وصلتت بر خانۀ قلبم رسید

تیرگی را زین حریم خانۀ ویران گرفت

چند روزی در کنارت بودم و واحسرتا

کین ایام کوته از من عمر من آسان گرفت

سالها دل برد بار درد دوری را به دوش

از نوید دیدنت بنگر که دل درمان گرفت

تا که ماند این سفر در خاطر «واهِب» همیش

شعری را زین مختصر در صفحۀ دیوان گرفت

۱۱-۱۰-۲۰۱۷

صالحه واهب واصل

کوپنهاگن

 

۴ پاسخ به “خاطره”

  1. admin گفت:

    خواهر عزیز و گرامی خانم صالحه واهب واصل ضمن عرض سلام سال نو ۲۰۱۸ میلادی را از طرف خود و همکاران عزیز سایت ۲۴ ساعت بشما ، خانواده محترم و هموطنان عزیز صمیمانه تبریک عرض میکنم. امیدوارم که سال نو را با عزت و سلامتی سپری کنید.
    صالحه جان از اینکه بعد از مدتها زیاد دوباره با صحت کامل به جمع دوستان و علاقمندان سایت ۲۴ ساعت و فیسبوک های آن پیوستید زیاد خوش شدم . تشکر از سروده زیبایت . موفق وسلامت باشید. مهدی بشیر

  2. خواهر بسیار عزیزوگرامی صالحه واهب واصل!
    “خوش آمدید که خوش آمد مراز آمدنت”
    هزار دشمن کشور فدای یک قدمت
    اولاً تشریف آوری دویاره تانرا بعد از مدت مدیدی به خانهء فرهنگی خو تان ودوستانتان صمیمانه خوش آمدید میگویم.خداوند منّان را سپاس که صحت تان خوب گردیده وهرمشکلی که بوده است رفع
    شده است.
    اکثراً درسایت وزین ۲۴ ساعت چشمم اشعار زیبای شمارا می پالیدو
    ازاقای بشیر هم اخلاقاً نمی توانستم درباره جویا شوم. شما اولین کسی بودید که شروع همکاری بنده رادرسایت وزین ومحبوب ۲۴ ساعت خوش آمدید گفته بودید واینک من هم میخوام اولین ویا از
    اولین کسانی باشم که تشریف آوری دوبارهء تانرا قلباً خوش آمدید بگویم. شعر تان مثل همیشه زیباست.سال نو را نیز خدمت شما وفامیل محتر م تان تبریک و تهنیت میگویم.
    موفق وصحتمندباشید.برادر تان داکتر حیدری

  3. صالحه واهب واصل گفت:

    مهدی عزیز سلام و حرمتم را بپذیرید. سپاسگزارم از لطف و محبت همیشگی تان. الهی همیشه زنده و سلامت و خوشبخت باشید با خواهر نازنینم بتول جان نازنین و نورچشمی ها. سلامم را لطفاً برای همه برسانید. مثل همیشه افتخار دارم که باز هم وقت و زمان و صحت و روزگار یاری کرد تا بتوانم با این کلبۀ فامیلی و پر از صفا و صمیمت همکاری ام را دوباره آغاز کرده دوام دهم. زحمات تان را قبل از قبل بر من ببخشید. خوشبختم که باز هم در میان شما عزیزان هستم.

  4. صالحه واهب واصل گفت:

    داکتر صاحب گرامی جناب حیدری صاحب!
    عالم عالم سپاس و تشکر از محبت تان، برای من جای بسی افتخار و عزتمندیست که شما را منحیث دوست و همکارزم دارم و خوشحالم که بازهم دوباره این توانایی به من دست داد تا در جمع شما بزرگان و عزیزان همکاری ام را ادامه دهم. یکبار دیگر تشکر میکنم از شما بزرگوار و پیام بسیار پر لطف تان.
    زنده و سلامت باشید

دیدگاه بگذارید

لطفاً اطلاعات خود را در قسمت پایین پر کنید.
نام
پست الکترونیک
تارنما
دیدگاه شما