۲۴ ساعت

06 می
۲دیدگاه

حکمتیار و فعالیت سیاهکارانه اش

تاریخ نشر شنبه ۱۶ ثور ۱۳۹۶ –  ششم   می  ۲۰۱۷  –  هالند

حکمتیار از آغاز کار و فعالیت سیاهکارانه اش

قاتل وخونریز بود

محترم محمد نصیر مهرین

حکومت معیوبی که در انجام حد اقل وظایف خدمت به مردم، دغلکار وناکام است، برای تقویۀ جبهۀ تروریستی موفقیت دارد.

گلبدین را در نظر بیاورید.

به یاد داشته باشیم و اگر ما نبودیم، سخنان شاهدان عینی را به یاد بیاورید که گلبدین حکمتیار از آغاز کار و فعالیت سیاهکارانه اش، قاتل وخونریز بود. متعصب در همه ابعاد، وابسته به “آی.اس .آی” پاکستان، طرف توجه ویژۀ شخص ضیأ الحق و ادامه دهنده گان راه او، هرگز فرهنگ مرتجع بودن را از دست نداد.

با ترقی جویی، دموکراسی وهمه مؤلفه های آن از تۀ دل دشمن بود. بارها مانند مار زخمی به هر سوی حمله کرد. با حقوق بشر بیگانه و زنان را مانند همه سیاهکاران خوار شمرده است. خود محور وناآشنا با حد اقل تفاهم.

در پاکستان و در راه بین افغانستان وپاکستان، دست پرورده گان گرگ صفت اش، خون بسا جوانان را ریختند. قراین بسیاری حاکی بود که شهید سید بهأ الدین مجروح از طرف گروه آدمکش وی به شهادت رسید.

درجنگهای کابل که ناشی از نبود فرهنگ سیاسی تحمل آمیز وعادت کردن با زبان تفنگ بود، وی سهم بسیار و جنایت آلود دارد.
در بیش از یکدهۀ پسین نیز آشکارا اعمال تروریستی داشت. منزوی شد. جیره های ایران و پاکستان را به دست آورد. اما او را حکومت خائن کنونی وهم اندیشانش که پیشتر برای گرفتن قدرت سبقت جسته بودند،با نمایشات کار چاق کن، در کنار خویش آوردند.

این قاتل وجانی، ظرفیت دیگری جز تبهکاری، ویرانی و خونریزی ندارد. واین ویژه گیها، میان او و حکومت خائن مشترک اند.

نصیر مهرین

 

۲ پاسخ به “حکمتیار و فعالیت سیاهکارانه اش”

  1. admin گفت:

    درود به جناب محترم آقای مهرین عزیز ، تشکر از نوشته عالی و واقعی تان. فرموده شما بجاست . دولت معیوب وحشت ملی دزد و فاسد که در امور خدمت به مردم و دولتداری نمره صفر گرفته و ناکام مطلق بوده و است ، اما در قسمت آوردن تروریستها و جنابیتکاران و حشی چون گلبیدین و برادرانش ، همچنان برادران کرزی خایین و غنی فاسد وسازماندهی اتمر لنگ برای حملات انتحاری و کشتار مردم مظلوم نمره صد را گرفته است. لعنت ونفرین به این وطنفروش ها و جنایتکاران بی غیرت. زنده باشید. مهدی بشیر

  2. نصیرمهرین گفت:

    همراه با سلام وابراز امتنان از لطف شما که همواره یکی از خروشگاه های رسا وپاک عدالت خواهی بوده اید.

دیدگاه بگذارید

لطفاً اطلاعات خود را در قسمت پایین پر کنید.
نام
پست الکترونیک
تارنما
دیدگاه شما