۲۴ ساعت

09 نوامبر
۲دیدگاه

انتخابات و سرنوشت مردم!

تاریخ  نشر  چهار  شنبه  ۱۹ عقرب   ۱۳۹۵ – نهم   نوامبر   ۲۰۱۶ – هالند

انتخابات و سرنوشت مردم!

دونالد ترامپ برنده انتخابات ریاست جمهوری آمریکا شد

نوشتۀ جاوید عبید

پس از برگزاری انتخابات پرشور آمریکا دونالد ترامپ برنده انتخابات ریاست جمهوری آمریکا شد. او در حالیکه خانواده اش همرایش بود در حضور مردم سخنرانی کوتاه داشت او گفت من رئیس جمهوری همه آمریکایی ها هستم ، و اضافه کرد آمریکا در یک تغییر نو قرار میگیرد.

سبب انتخاب شدن ترامپ نیز یک تغییرات نو در سیاست داخلی و خارجی آمریکا بود.
مردم آمریکا نیز میگویند ما بخاطر یک رویکرد روشنگری ترامپ را رئیس جمهور خویش ساختیم ، بخاطر اینکه ابر قدرت ها جهان بخصوص آمریکا نمیتواند با سیاست های کهنه حکومت داری کنند.
نوت : وقتی ما افغا نها هم به انتخابات اخیر بخاطر یک تحول جدید به اشرف غنی رای داده بودیم بدبختانه باید بگویم که حکومت وحدت ملی افغانستان از حکومت های قبلی کاملاً متفاوتر شد مردم افغانستان یک سرنوشت نو یک دولت عادل خدمت گزار میخواستند بر عکس در تمام ابعاد مقام های اول را کسب کردیم در فساد اداری ، در قانون شکنی ، در اقتصاد وغیره. امید بر اینکه مردم آمریکا دوچار چنین اشتباه نشده باشند.

جاوید عبید

 

۲ پاسخ به “انتخابات و سرنوشت مردم!”

  1. admin گفت:

    دوست عزیز آقای جاوید عبید ، تشکر از نوشته تان. طوریکه از طریق رسانه ها شنیدم دونالد ترامپ هم فرقی با غنی و دولت وحشت ملی ندارد. شاید هم مردم امریکا هم مانند مردم افغانستان فریب حرفهایش را خورده باشند. صبر کنید هر چه در دیگ باشد با چمچه بیرون خواهد آمد. به امید یک صلح واقغی در افغانستان و جهان. موفق باشید . مهدی بشیر

  2. جاوید عبید گفت:

    تشکر از نشر نوشته ناچیز ما ، از اینکه به ما لطف کرده نوشته ما را از سایت تان پست میکنید به این معنا که ما را بیشتر تشویق مینماید
    به امید یک افغانستان نوین همیشه سبز کامگار باشید آقای بشیر.

دیدگاه بگذارید

لطفاً اطلاعات خود را در قسمت پایین پر کنید.
نام
پست الکترونیک
تارنما
دیدگاه شما