۲۴ ساعت

01 اکتبر
۲دیدگاه

گردان:

تاریخ نشر شنبه  دهم   میزان   ۱۳۹۵ –  اول  اکتوبر  ۲۰۱۶ – هالند

گردان:

*******

طنز ی از : محترم معروف قیام
******
مشق ۱۰
+++++

من از ملت معذرت نمی خواهم چون هنوز مردم شهید پرور ما علاقمند شهادت‌اند و قصابی بنده هم تمام نشده است. معذرت خواستن به مفهوم خیانت به وظیفۀ وجدانی‌ام می باشد.

ما از ملت معذرت نمی خواهیم چون هنوز به دورِ رویایی حجر که سرمنزل مقصود ماست نرسیده‌ایم. متاسفانه هنوز زنان بدون چادری سر و جان شان را می شویند و هنوز پرنده‌ گان و حیوانات, لچ مادر زاد, بدون پوشیدن نیکر و سینه بند پرواز می کنند و در رفت و آمد‌اند. عذر خواستن به معنای بی غیرتی می باشد.

تو از ملت معذرت نمی خواهی چون هنوز ساختمان قصرها, بلند منزلها و شهرک هایت در داخل و خارج کشور ادامه دارد و مشکل دیگر تو این است که هنوز بیت‌المال کاملن خالی نشده است وعذر خواستن ات خلاف موازین حقوق و عدالت اجتماعی است.

شما از ملت معذرت نمی خواهید چون هنوز چندین فصل از کتاب ارزشمند و جادویی نفاق ملی را تدریس نکرده‌اید و این وظیفۀ ایمانی تان کماکان ادامه دارد لذا معذرت خواستن جفا در حق مادر وطن می باشد.

او از ملت معذرت نمی‌خواهد چون هنوز کوههای کشور‌اش پر از سنگ های قیمتی هست و صادرات او همچنان رونق بینظیر دارد. لذا معذرت خواستن حماقت بیش نیست.

آنان از ملت معذرت نمی‌خواهند چون هنوز نسخه های فراوان برای سو استفاده از دین و باور های مردم در اختیار دارند. آنان با کمال تقوا و دینداری بهشت مردم را با دوزخ داغ و پرحرارت تبدیل می کنند. لذا معذرت خواستن را گناۀ کبیره می دانند.

نوت:

ما همه باشنده گان این گردان چون مردم را دوست داریم لذا این امتیاز را به آنان می دهیم تا از ما معذرت بخواهند. ما هم در یک دادگاۀ عادلانه پس از غور بررسی دقیق عذر شان را خواهیم پذیرفت!

نتیجه:

مبصرین می گویند: سزای قروت آب گرم!

۲۷/۰۹/۱۶
معروف قیام

 

۲ پاسخ به “گردان:”

  1. admin گفت:

    درود به برادر عزیز و گرامی معروف جان قیام وتشکر از طنز زیبا وعالی . لعنت به کسانیکه شرایط برگشت قاتل هزاران هموطن ما را مهیا نموده اند . انشالله با آمدنش سر همۀ خاینین و وطنفروش ها را خواهد خورد و بعدآ خودش روانه دوزخ خواهد گردید. موفق وسلامت باشید. مهدی بشیر

  2. معروف قیام گفت:

    مهدی جان بشیر ژورنالیست ورزیده و گردانندۀ موفق سایت وزین ۲۴ ساعت از لطف و محبت شما ممنونم, همچنان از این که گردان بالا را به اسرع وقت دست نشر سپرده اید.سپاسگذارم. شاد و موفق باشید.

دیدگاه بگذارید

لطفاً اطلاعات خود را در قسمت پایین پر کنید.
نام
پست الکترونیک
تارنما
دیدگاه شما