۲۴ ساعت

26 سپتامبر
۳دیدگاه

پیام تبریکی بمناسبت نهمین سالروز ۲۴ ساعت

 تاریخ نشر دوشنبه پنجم میزان   ۱۳۹۵ – ۲۶ سپتامبر ۲۰۱۶ – هالند

پیام تبریکی بمناسبت نهمین سالروزایجاد سایت  وزین ۲۴ ساعت

سایت انترنتی و وزین ۲۴ ساعت  با خدمات  شباروزی درخدمت مردم قرار گرفت.

درسالهای جنگ خانمانسوز که هموطنان مان یکی پی دیگری وطن آبایی شانرا ترک ودر کشورهای  مختلف جهان  مسکن گزین شدند ودراین جمع فرهنگیان و شخصیت های علمی  کشورنیز همراه بودند .

    درعالم دروی ازوطن  این نخبه گان  هم فارغ از فعالیت  های خویش دست نکشیده و با فراهم شدن  دنیای انترنتی وبا فعالیت  های فرهنگی ،اجتماعی،اقتصادی، سیاسی و از جانب دیگربرای ارتباط برقرار نمودن با هموطنان عزیز درهرگوشنه و کنار جهان،  سایت های  انترنتی ایجاد کردند که در این جمع  سایت انترنتی و وزین ۲۴ ساعت نیز با خدمات  شباروزی درخدمت مردم قرار گرفت. که با انتشاربموقع،  مضامین فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی ، سیاسی  واصله از جانب همکاران قلمی، آگاهی دهی از جریانات روزمره و اوضاع سیاسی کشور، نشراشعار شاعران ، معرفی شخصیت های علمی و فرهنگی ، تصاویر زیبای وطن  با داشتن  مدیر مسئول فعال، جناب محمد مهدی بشیر و همکاران تخنیکی ۲۴ ساعت، همان طوریکه از نامش پیدایست درخدمت مردم وطن قرار گرفت.

      ازآغاز تاسیس تاکنون نظربه  همین ویژه گی های خاصی که دارد  علاقه مندان و خواننده گان زیادی را بخود جلب  کرده است .
      اکنون که در نهمین آستانۀ سالروز سایت  مردمی و همه گانی ۲۴ ساعت قرار داریم  صمیمانه ترین تبریکات خویش رابمناسبت این روزو موفقیت  های حاصلۀ شان،به مدیرمسئول آن جناب  مهدی بشیر، همکاران تخنیکی ، همکاران قلمی وتمام خواننده گان آن به عرض رسانیده موفقیت های بیشتراز پیش را برای همۀ دست اندرکاران  آن خواهانم .

با درود

عزیزه عنایت

 

۳ پاسخ به “پیام تبریکی بمناسبت نهمین سالروز ۲۴ ساعت”

  1. admin گفت:

    جهانی سپاس از خواهر گرامی محترمه خانم عنایت عزیز و تشکر از حسن نظر و پیام عالی تان. منهم نهمین سالگرد تاسیس سایت ۲۴ ساعت را بشما و تمام همکاران گرامی و خواننده گان عزیز صمیمانه تبریک عرض میکنم . به امید همکاری های قلمی تان.
    با احترام
    مهدی بشیر

  2. قیوم بشیر «هروی» گفت:

    با تشکر از خواهر گرانقدر بانو عنایت عزیز نهمین بهار ۲۴ ساعت را خدمت ایشان و سایر همکاران این سایت وزین و همچنین مدیر مدبر آن جناب مهدی جان بشیر تبریک وتهنیت عرض نموده سعادتمندی و سرفرازی ایشان را آرزومندم.
    با عرض حرمت
    قیوم بشیر «هروی»

  3. عزیزه عنایت گفت:

    سپاسگزارم از هردو شخصیت علمی و فرهنگی وطنم جناب مهدی بشیر و جناب قیوم بشیر شاعر خوش کلام که کارهای شایسته فرهنگی شان قابل تحسین است .
    سلامت و همیشه موفق باشند .

دیدگاه بگذارید

لطفاً اطلاعات خود را در قسمت پایین پر کنید.
نام
پست الکترونیک
تارنما
دیدگاه شما