۲۴ ساعت

26 سپتامبر
۱ دیدگاه

نهمین سالروز نشراتی این رسانه‌ ی موفق

 تاریخ نشر دوشنبه پنجم میزان   ۱۳۹۵ – ۲۶ سپتامبر ۲۰۱۶ – هالند

نهمین سالروز نشراتی این رسانه‌ ی موفق اجتماعی خجسته‌ باد

از آنجایی که آیینه‌ی اصلی بازتاب هویت انسانها حرف و سخن و کارنامه‌های اجتماعی شان است، من نیز از این طریق به شخصیت و اهلیت آقای مهدی بشیر و رسالت و تعهد شان در قبال میهن و مردم شان پی‌بردم.

درود و صمیمیت بی‌ پایان بر مهدی بشیر مسوول و متصدی «سایت ارزنده و برازنده‌ی ۲۴ساعت»!

   خوشحالم که در نهمین سالگرد  این رسانه‌ ی ارزشمند و رسالت‌ مند اجتماعی قرار دارم. بدون شک آنچه رسانه‌های اجتماعی را پذیرای همه و ارزنده و گیرنده می‌سازد، تعهد و رسالت‌ مندی اجتماعی و مردمی این رسانه‌ها و دست اندر‌کاران آنهاست.

من مدت کمی می‌شود که با جناب بشیر و‌ سایت اجتماعی ۲۴ساعت در ارتباطم و آشنا‌ شده ام؛ مدت تقریبآ یک‌سال . و این آشنایی نیز در نتیجه‌ی مکاتبات و مراسلات میان من و‌ جناب بشیر فراهم شده‌است و از نزدیک یک‌دیگر را ندیده ایم.

اما از آنجایی که آیینه‌ی اصلی بازتاب هویت انسانها حرف و سخن و کارنامه‌های اجتماعی شان است، من نیز از این طریق به شخصیت و اهلیت آقای مهدی بشیر و رسالت و تعهد شان در قبال میهن و مردم شان پی‌بردم. یقینن آنچه را که ایشان در این سایت اجتماعی نشر می‌کنند و تا کنون‌ نشرکرده اند، نمان‌ گر ایثار، قابلیت، تعهد و رسالت انسانی، ملی و میهنی شان است.

چنین کارکردی غیر جانب‌ دارنه، مسوولانه، خطیر و پی‌گیر جرات، ‌جسارت و ایمان‌ داری خاصی می‌خواهد که خداوند این توفیق را به جناب بشیر عنایت کرده است.

در فرجام یک‌بار دیگر.  نهمین سالروز نشراتی این رسانه‌ی موفق اجتماعی را خجسته‌ باد گفته آرزوی موفقیت‌های روز‌افزون آقای بشیر را از ایزد منان خواهانم.

 با عرض حرمت
باور‌بامیک

 

یک پاسخ به “نهمین سالروز نشراتی این رسانه‌ ی موفق”

  1. admin گفت:

    تسکر ازحسن نظر و پیام استاد گرامی محترم عنایت الله باور بامیک. منهم نهمین سالروز تاسیس سایت ۲۴ ساعت را بشما ُ دوستان و همکاران عزیز تبریک عرض میکنم. به امید موفقیت و همکاری های تان . مهدی بشیر

دیدگاه بگذارید

لطفاً اطلاعات خود را در قسمت پایین پر کنید.
نام
پست الکترونیک
تارنما
دیدگاه شما