۲۴ ساعت

12 سپتامبر
۲دیدگاه

هوای عیدی

تاریخ نشر دوشنبه ۲۲   سنبله  ۱۳۹۵ – ۱۲ سپتامبر ۲۰۱۶ – هالند

هموطنان عزیز!

امروزدرحالی عید سعید قربان تجلیل میگردد که نوکران اجنبی و جیره خواران آل سعود بنام داعش و طالب یکبار دیگر چهره منفورخویشرا به نمایش گذاشته وبا حمله به بیمارستان میرویس در شهر قندهار آنهم در روزعید قربان ، قربانی گرفتند.

در این شکی نیست که فریضه  حج از واجباتی است که  بر هر فردمسلمان فرض است تا درصورت داشتن شرایط آن به انجام این  فریضه  بپردازد ، در حالیکه طی چند سال اخیر جهانیان شاهد یک دگرگونی افراط گرایانه بوده اند که دشمنان انسانیت با استفاده از نام مقدس اسلام آب به آسیاب دشمن میریزند و به طرق مختلف دست به جنایات نابخشودنی میزنند که تاریخ کمتر نظیر آنرا دیده است، این سؤال بوجود می آید: در حالی که گروه های تروریستی اعم  از طالب ، القاعده  و داعش باکمک مالی عربستان سعودی ودیگراعراب شیخ نشین در اکثر نقاط  جهان دست به آدم کشی و انتحار می زنند ، آیا فکر نمی کنیم که حد اقل اندکی از هزینه این سفر که به دولت عربستان پرداخت میشودبدست دشمنان اسلام برسد؟ امیدواریم علمای محترم پاسخ همه جانبه ای دراین زمینه ارائه نمایند. باتوجه به نکات متذکره، ضمن عرض تبریک عیدسعید اضحی سروده ای را خدمت عزیزان پیشکش می نمایم:

قیوم بشیر «هروی»

ملبورن – استرالیا

دوازدهم سپتامبر ۲۰۱۶   

هوای عیدی

عید  آمده  است هوای عیدی نبود

گویا به  وطن  صبح  سپیدی نبود

از شدت  انتحار به  هرگوشه نگر

ویرانه و جزء  جسم  شهیدی نبود

طفلان یتیم  خانه  بدوشند  به  خدا

عمری شده است  دگر امیدی نبود

ای قوم  به حج  رفته نگاهی بکنید

حج دروطن است دیده ودیدی نبود

پولیکه  به  جیب اجنبی می ریزیم

جزء کشتن  همنوعان  نویدی نبود

ای وای« بشیر»زجورِاین قوم شرور

عید است ولی گفت و شنیدی نبود

قیوم بشیر «هروی»

 

۲ پاسخ به “هوای عیدی”

  1. admin گفت:

    درود به برادر عزیزم قیوم جان بشیر هروی و تشکر از سروده و مقدمه مملو از احساس تان. لعنت به برادران کرزی فاسد و غنی و طنفروش و عبدالله بی غبرت که نتوانستند امنیت را در کشور پیاده نمایند. همچنان روح شهدای حوادث اخیر شاد و جنتها نصیب شان.
    عید سعید قربان را بشما ، خانواده گرامی و هموطنان عزیز تبریک عرض میکنم. امیدوارم که به برکت این عید تمام خایین های وحشت ملی و دارودسته های وطنفروش شان از کشور نیست و نابود شوند و صلح و امنیت کامل در کشور حکمفرما گردد. موفق وسلامت باشید. مهدی بشیر

  2. قیوم بشیر «هروی» گفت:

    برادر گرامی ام مهدی جان عزیز از زحمات قابل قدر و حسن نظرتان جهانی سپاس ، به امید استقرار صلح پایدار در کشور و نابودی دشمنان انسانیت در جهان ، یکبار دیگر عید سعید قربان را خدمت شما و خانواده محترم تان تبریک وتهنیت عرض مینمایم. سرفراز باشید.
    با عرض حرمت
    قیوم بشیر «هروی»

دیدگاه بگذارید

لطفاً اطلاعات خود را در قسمت پایین پر کنید.
نام
پست الکترونیک
تارنما
دیدگاه شما