۲۴ ساعت

13 آگوست
۲دیدگاه

مصیبت

تاریخ نشر  شنبه   ۲۳  اسد ۱۳۹۵ – ۱۳  آگست  ۲۰۱۶ – هالند

مصیبت

عبدالغفور امینی

دولت برای ملتِ ماچون مصیبت است

زیراکه کرده هاش سراسرجنایت است

کاری برای ملتم هرگزنکرده اند

برغیرهرچه کرده به ملت خیانت است

خوش خدمتیی بیش به بیگانه کرده اند

چیزی که دروجودندارند غیرت است

برسَربُری وقتلِ مسلمانِ هموطن

نامی گرازجهاد گُذارند بدعت است

نامهربان وخصم صفت بهرِ ملت اند

حامی به قاتلان همه جا بی نهایت است

هرروز انتحاری وکُشتارِ هموطن

هرشب فغان وشیون وماتم قیامت است

با این همه تظلم وبیدادبهرِ ما

هَجوِ وُشان به حرف وقلم یک ضرورت است

با آن شکستِ وحدت وتوهین به یک زبان

وحدت مگو به آن که سراپای وحشت است

اسد ۱۳۹۵
لوند سویدن

 

۲ پاسخ به “مصیبت”

  1. admin گفت:

    درود به جناب آقای امینی عزیز ، تشکر از سروده مملو از احساس تان. واقعآ دولت وحشت ملی ع وغ برای مردم و کشور ما مصیبت شده اند . گاهی به ریش مردم میخندند و گاهی هم میخواهند باهم دیگر مشت و یخن شوند ولی هر دو بی غیرت و بی کفایت اند . و فقط حرف مفت میزنند و دیگر کاری کرده نمیتوانند. این خایین ها خود و کشور را به باداران سعودی و چتلستان فروخته اند و مردم ما را توسط باداران خود میکشند و آواره مینمایند . لعنت ونفرین به دولت وحشت ملی فاسد. موفق باشید. مهدی بشیر

  2. عبدالغفور امینی گفت:

    به همه معلوم است که عین وغین ازآغاز این دولت مزدورتا فغلا که دوسال می گذردهمیشه خنده کرده اند ودروقت آمدن جان کری بیشتر خندان هستند .سوال درین جا است که ملت هرروز هرساعت وهرلحظه مجبور به گریه کردن می شوند نمیدانم این گریه کردن ها واین به ماتم نشستن ها واین ظلم دولت ضدملی را تاکی باید ادامه بدهند ؟ چه وقت زمان خوشی ملت وآن هم ازوفا به وعده های فریبکارانه عین وغین کردن که خیال است ومحال است وجنون خواهد رسید ؟ دردوسال که همه شاهد اند کمترین کاری یا عملی به نفع ملت ما صورت نگرفته همه اش فریبکاری .وعده به ملت ولی کاربرای پاکستان وبه نفع طالبان ونشاندادن خوش خدمتی به امریکا ونماینده خاصش جان کری خاین .
    ولی تاسف زیاد درین جا است که طی مدت دوسال با هزار ویک دلیل فرد فرد ملت ما آفتابی اعمال خاینانه این دولت جان کری را به چشم سر دیدند واحساس کردند که این دولت ازما نیست برای کمک به ملت ما توظیف نشده اند قسم خوردن ها ووعده های فریبکارانه فقط بخاطر اخذ رای ورسیدن به قدرت بود واست .امریکا این دوشیطان پلید رابرای این به قدرت نرساندند که آرزوهای دیرین ملت مارا بخاطر رسیدن به صلح واقعی وداشتن زنده گی آرام وآبادی وطن وقطع جنگ وآوردن صلح برآورده سازند بلکه امریکا این خایینین را باهمه خیانتهای شان دربرابر ملت ما بازهم حمایت می کند ، کمک شان می کند وهمه خیانتهای شانرا درمقابل ملت ما نادیده می گیرند بخاطری که همین ها می توانند به سازآمریکا برقصند وامریکارا به هدف شومش برسانند.نه اینکه امنیت بیاورند وجنگ را قطع کنند ودرآرامی وطن بکوشند .دیگرجای آن مانده که مردم ما انتظار ویا امید وار به کدام عمل مثبتب ازسوی این دولت خاین باشند .زیرا کسانی که طی دوسال به یک وعده شان وفا نکردند هرگزنمی توان امیدی ازانها داشت .این دولت ودرراس عین وغین حالا با اینهمه ظلم وفریبکاری هایدوامدارشان مثل مورچه پرکشیده اند حالا ضرورت به ازبین بردن وازقدرت به دورانداختن شان رسیده بهتر مردم ما ازهرملیتی که هستند چون پدران ونیاکان با شهامت ما دست برادری وبرابری به هم بدهند واین دولت را ازریشه به دورافگنند دیگر هیچ راهی هیچ امیدی برای ملت مانانده وهرگزفریب حرفها ووعده های تکراری وفریبکارانه شان را نخورند.

دیدگاه بگذارید

لطفاً اطلاعات خود را در قسمت پایین پر کنید.
نام
پست الکترونیک
تارنما
دیدگاه شما