۲۴ ساعت

06 ژوئن
۱ دیدگاه

حلول ماه رمضان، ماه رحمت و غفران

تاریخ نشر دوشنبه  ۱۷ جوزا  ۱۳۹۵ – ششم  جون  ۲۰۱۶ هالند

حلول ماه رمضان، ماه رحمت و غفران الهی مبارک تان باد!!!

محترمه خانم مهوش لطفی

محترمه خانم مهوش لطفی

محترمه خانم مهوش لطفی

  ماه رمضان نهمین ماه از ماههای قمری و بهترین ماه سال است ، واژه رمضان از ریشه «رمض» و به معنای شدت تابش خورشید بر سنگریزه است . می‌گویند چون به هنگام نامگذاری ماه های عربی، این ماه در فصل گرمای تابستان قرار داشت، ماه «رمضان» نامیده شد، ولی از سوی دیگر، «رمضان » از اسماء الهی است.

این ماه ، ماه نزول قرآن و ماه خداوند است، و شب‌ های قدر در آن قرار دارد.

فضیلت ماه رمضان بسیار زیاد و نامحدود است . بهترین فرصت برای به دست آوردن کمال و معنویت ؛ ماهی که می توان در آن به تقرب رسید و حقایق را آنگونه که هست نظاره کرد.در این ماه شریف ؛ روحانیت خاصی بر جسم و روح انسان حاکم است و آدم خاکی به واسطه تاثیر این حالات احساسی آسمانی دارد .

رمضان ؛ ماه رحمت و غفران الهی است که دریای بیخاکی به واسطه تاثیر این حالات احساسی آسمانی دارد . رمضان ؛ ماه رحمت و غفران الهی است که دریای بیکران لطف و عنایت الله پاک درین ماه نهفته است.

رمضان فرصتی استثنایی است که لحظه لحظه آن را باید قدر دانست .برای بهره مند شدن از فیوضات ماه میهمانی خدا باید یک برنامه عبادی روزانه برای خود ترسیم نماییم.
ماه رمضان و ماه رحمت الله پاک مبارکتان باد.  التماس دعاء

م ل

 

یک پاسخ به “حلول ماه رمضان، ماه رحمت و غفران”

  1. admin گفت:

    تشکر از خواهر گرامی خانم مهوش لطفی ، ماه مبارک رمضان بشما و خانواده محترم و تمام هموطنان عزیز و مسلمان ما مبارک . امیدوارم که طاعات و عبادات تان قبول در گاه حق قرار گیرد. زنده باشید . مهدی بشیر

دیدگاه بگذارید

لطفاً اطلاعات خود را در قسمت پایین پر کنید.
نام
پست الکترونیک
تارنما
دیدگاه شما