۲۴ ساعت

01 ژوئن
۲دیدگاه

پرسشی از غنی

تاریخ نشرچهار شنبه  ۱۲   جوزا  ۱۳۹۵ – اول جون  ۲۰۱۶ هالند

با دریغ و درد بازهم دست جنایت پیشگان طالب بخون تعدادی ازهموطنان عزیز ما آلوده شد و یکبار دیگر طبل رسوایی دولت بی کفایت غنی – عبدالله به صدا درآمد و چهره منحوس طالبها را بیشتر ازپیش آشکارساخت . ضمن آرزوی شادی روح شهداء برمسببین این جنایت هولناک نفرین و لعنت فرستاده از ارگ نشینان بی کفایت کابل می خواهم تا از فرستادن  دعوتنامه های به  اصطلاح  صلح خویش به  دشمنان انسانیت  دست بکشند ، در غیر آن  پاسخگوی همه این جنایات پیهم در کشور خواهند بود.

قیوم بشیر «هروی»

ملبورن – آسترالیا

اول جون ۲۰۱۶

پرسشی از غنی

پرسشی  دارم  غنی  آیا  جوابم   می دهی؟

تابکی بااین سکوت خویش عذابم می دهی

قتل  وغارت را  تحمل  تا  بکی  باید  نمود

راست بگو جای سراب آیا  تو آبم می دهی

کودکان  محروم  ز  آغوش  پدر  افتاده اند

زین جنایت ها بدان روزی  حسابم می دهی

طبل  رسوایی  صلح  با  طالبان  بالا گرفت

کی بگو دوری ازین  حال  خرابم  می دهی

غصه هایم  بی شمار گردیده  از رنجِ وطن

ای«بشیر» باخون دل تاکی توخوابم می دهی

قیوم بشیر «هروی»

 

۲ پاسخ به “پرسشی از غنی”

  1. admin گفت:

    درود به برادر عزیز م قیوم جان بشیر تشکر از احساس و همدردی ات. ، منهم مراتب تسلیت و همدردی خود را نسبت شهادت و رخمی شدن هموطنان گرامی ام به خانواده های عزا دار تقدیم میکنم ، خداوند مغفرت کند و روحشان شاد و یاد شان گرامی و خداوند زخمی ها را شفای عاجل عنایت فرماید . لعنت ونفرین به قاتلین آنها ، غنی فاسد و عبدالله بی غیرت و دیگر اعضای خایین دولت وحشت ملی که همیشه از برادران کرزی بی کفایت و غنی خایین حمایت میکنند و اکنون میخواهند که یک جانی دیگر را که دست هایش به خون هزاران هموطن مظلوم ما آلوده است یعنی گل بیدین را وارد کشور کنند .خداوند تمام این جنایتکاران و حامیان کثیفستان وحشی و سعودی آدمخور وهابی را نیست و نابود کند . موفق باشید. مهدی بشیر

  2. قیوم بشیر «هروی» گفت:

    برادر گرامی ام مهدی جان عزیز با تشکر و امتنان فراوان از زحمات قابل قدر تان امیدوارم روزی فرا رسد که دیگر خونی در روز زمین ریخته نشود ، دیگر هیچ طفلی درد یتیمی را نچشد ، دیگر هیچ زنی بیوه نگردد ، دیگر هیچ مادر و پدری داغ فرزند شان را نبینند و دیگر هیچ خواهر و برادری به سوگ عزیز شان ننشینند. انشأالله.
    با عرض حرمت
    قیوم بشیر «هروی »

دیدگاه بگذارید

لطفاً اطلاعات خود را در قسمت پایین پر کنید.
نام
پست الکترونیک
تارنما
دیدگاه شما