۲۴ ساعت

25 آوریل
۱ دیدگاه

طالبان دشمن بشریت

تاریخ نشر دوشنبه  ششم  ثور  ۱۳۹۵ – ۲۵  اپریل  ۲۰۱۶ هالند

طالبان دشمن بشریت
نقیب الله عبید
دین مقدس اسلام برای جان و حیات انسان ارزش فراوانی قائل شده است. بعد از کفر و شرک به خداوند ج بزرگترین گناه از نظر حکم اسلام قتل انسان های بی گناه می باشد. خداوند ج در کلام پاکش می فرماید: هر کسیکه یک شخص بی گناه را بکشد، مانند آنکه تمام انسان ها را به قتل رسانده باشد.
در سوره نساء نیز آمده است که هر کسیکه مومنی را بکشد جایش دوزخ است و در آنجا ماندگار خواهد بود، خدا بر او خشم و لعنت می کند و عذابی بزرگی برایش آماده است. پیغمبر اسلام ص نیز قتل انسان معصوم را به کفر تعبیر کرده است. همچنان هیچ از ادیان آسمانی قتل انسان های بی گناه را تأیید نکرده بلکه آنرا بزرگترین گناه شمرده است. 
گروه طالبان از سال ها بدینسو با حملات انتحاری و انفجاری انسان های بی گناه ما را به قتل می رسانند. زن ها را با محکمه های صحرایی بی مورد سنگ سار می کنند. در داخل عبادت گاه های ما حمله انتحاری انجام می دهند. آثار باستانی ما را تخریب می کنند. در خواست مذاکره و صلح را نمی پذیرند. دولت افغانستان از سالها بدینسو با میان جگری چندین قدرت مند جهان می کوشد طالبان را به میز مذاکره بکشاند و همه ی مشکلات شان را با دولت در میز مذاکره بیان کنند، اما طالبان این درخواست های صلح را رد می کنند. دین اسلام دین صلح است و خداوند ج در قرآن کریم می فرماید صلح عمل خیر و عمل خیر در صلح است، اما گروه طالبان مکرراً مذاکره و صلح را رد کرده به جنگ و کشتار ادامه می دهند. 
پیغمبر ما محمد ص می فرماید: آموختن علم بر هر مرد و زن مسلمان فرض است، اما طالبان بر مکاتب نسوان راکت پرتاب می کنند و دروازه های کانون علم را به روی دختران وطنم مسدود می کنند. دین اسلام می گوید بزرگترین جهاد مجادله با نفس است یعنی اوامر خداوند ج را بجا آوردن و از نهی خدا دوری جستن است. دین مقدس اسلام توصیه می کند نخست با کلام و قلم جهاد کنید. به مساجد و دیگر اماکن رفته انسان ها را به کار نیک دعوت کنید و از اعمال زشت نهی کنید، کتاب و مقالات مثبت بنویسید، دین پاک و مکمل ما اسلام جنگ را آخرین راه حل معضله می داند، پیغمبر ما ص در ٢٣ سال رسالتش ١٣ سال تا به در های مشرکین رفته تبلیغ و ارشاد نمودند و تنها ١٠ سال جهاد کردند، آن هم جهاد مدافع یعنی از ناموس و مال مسلمین دفاع کردند. اما طالبان بنام اسلام و جهاد مقدس با حملات انتحاری اطفال و انسان های بی گناه ما را می کشند، عسکر، پولیس و خیزش های مردمی را سر می بُرند، در بین انسان ها دهشت و وحشت برپا می کنند، در حویلی غیر نظامی ها توپ و هاوان پرتاب می کنند.
بنابرین گروه طالبان نه تنها دشمن اسلام بلکه دشمن تمام بشریت است، چونکه کارکرد و اعمال این گروه با ارزش های اسلامی و انسانی در تضاد می باشد.
بخاطر نابودی این گروه لازم است همه ی انسان هاییکه به ارزش های بشری اعتقاد دارند متحد شده علیه این گروه نا حل مجادله نمایند وگرنه مثل ویروس همه ی بشر ازین مرض متضرر خواهد شد. 
ممکن اینبار نیز بخاطر این نوشته ام گروه طالبان بنده را مرتد اعلان کنند، اما بدانند که من الحمد الله مسلمان هستم، ٧ ارکان إیمان را قبول دارم، کلمه توحید و شهادت می خوانم.
لاإله الا الله محمد الرسول الله اشهدان لا اله الا الله و اشهدان محمد عبده و رسوله
دینم اسلام و وطن زیبا ام افغانستان را دوست دارم. تا حد توان اوامر خداوند ج را بجا آورده در دایره حلال زندگی میکنم و تا حد توان با قلم خود جهاد می کنم. اگر طالبان نیز سلاح را در زمین گذاشته با کلام و قلم جهاد کنند آنها را نیز دوست خواهم داشت. 
نقیب الله عبید

 

یک پاسخ به “طالبان دشمن بشریت”

  1. admin گفت:

    جناب محترم آقا ی نقیب الله عبید ، تشکر از نوشته تان . بلی طالب ها جیوانات درنده و حشی اند و در اصبل برادران گرزی خایین و غنی بی کفایت و نوکران کثیفستان دالخور جانی و سعودی آدمخور وهابی اند . این ها کسانی اند که دولت وحشت ملی به امر باداران خایین خود جرات ندارد چیزی برایشان بگوید . این جنایت پیشگان طی دوسال اخیر هزاران هموطن مظلوم و بیگناه مارا در حملات انتحاری به شهادت رساند ند و یا زخمی نمودند .ولی دولت ع وغ فقط بفکر قدرت و دالر اند. و اصلا چشمان شان کور و گوش های شان هم کر شده و دالر ها را خوب میبینند . نوشته تان واقعیت دارد . لطفا آدرس فیسبوک خود را برایم بفرستید. با عرض حرمت . مهدی بشیر

دیدگاه بگذارید

لطفاً اطلاعات خود را در قسمت پایین پر کنید.
نام
پست الکترونیک
تارنما
دیدگاه شما