۲۴ ساعت

24 مارس
۹دیدگاه

قابل توجه همکاران عزیز و دوستان گرامی

تاریخ نشر پنجنبه   پنجم حمل ۱۳۹۵ – ۲۴ مارچ  ۲۰۱۶ هالند
قابل توجه همکاران عزیز و دوستان گرامی !
تقدیم کننده : محمد مهدی بشیر
دوستان عزیز یکه دوستی شان لغو شده، چون نخواستند که ۲۴ ساعت را بپسندند  و سلسله لغو شدن چنین دوستان همچنان ادامه دارد و آزرده هم نشوند چون چنیدین ماه قبل به اطلاع      شا ن رساندیم .
کسانیکه در صف پیشهاد دوستی از ماه ها به اینطرف منتظر تایید ۲۴ ساعت اند  ،آنها هم علت تایید نشدن خود را  در اطلاعیه که در این صفحه  است مطالعه کنند و ما قبلا  آدرس پسند های خود را برایشان داده بود یم ولی پاسخی دریافت نکردیم . ۲۴ ساعت تنها  دوستانی را میخواهد که در بخش پسند های صفحه شان باشد در غیر آن هنوز هم ما تصفیه میکنیم . اگر نظر و پیشنهادی دارید در بخش دیدگاه های ما بنویسید و پاسخ خود را دریافت نمایید.
ما همکار قلمی ، نویسنده ، شاعر طنز نویس ها به اندازه کافی داریم که  ۲۴ ساعت در بحش پسند های صفحه شان است. و همچنان در بخش صفحه پسند های بعضی شان نیست . سر از روز بیست و چهارم مارچ هر مطلبی که برای ما میرسد اول به فیسبوک نویسنده مراجعه میکنیم و اگر ۲۴ ساعت در بخش های پسند صفحه شان بود نشر میکنبم و در غیر آن میتوانند به همان سایت های که پسندیده اند بفرستند و  منهم چون صحتم خوب نیست از مطالعه و جابجا کردن و دیزاین نمودند راحت میشوم . همۀ تان موفق وسلامت و آرزده نباشید.
لطفا مطالب ارسالی تان از یک صفحه ۴ A بیشتر نباشد که هم من در خواندن و جابجا کردن آن در سایت به مشکل مواجه نشوم و هم خواننده عزیز خسته نشود.
با عرض حرمت
مهدی بشیر
 

۹ پاسخ به “قابل توجه همکاران عزیز و دوستان گرامی”

  1. admin گفت:

    تکرار :
    دوستان عزیز یکه دوستی شان لغو شده، چون نخواستند که ۲۴ ساعت را بپسندند و سلسله لغو شدن چنین دوستان همچنان ادامه دارد و آزرده هم نشوند چون چنیدین ماه قبل به اطلاع شا ن رساندیم .
    کسانیکه در صف پیشهاد دوستی از ماه ها به اینطرف منتظر تایید ۲۴ ساعت اند ،آنها هم علت تایید نشدن خود را در اطلاعیه که در بالای این مطلب است مطالعه کنند و ما قبلا آدرس پسند های خود را برایشان داده بود یم ولی پاسخی دریافت نکردیم . ۲۴ ساعت تنها دوستانی را میخواهد که در بخش پسند های صفحه شان باشد در غیر آن هنوز هم ما تصفیه میکنیم . اگر نظر و پیشنهادی دارید در بخش دیدگاه های ما بنویسید و پاسخ خود را دریافت نمایید.
    ما همکار قلمی ، نویسنده ، شاعر طنز نویس ها به اندازه کافی داریم که ۲۴ ساعت در بحش پسند های صفحه شان است. و همچنان در بخش صفحه پسند های بعضی شان نیست . سر از امروز بیست و چهارم مارچ هر مطلبی که برای ما میرسد اول به فیسبوک نویسنده مراجعه میکنیم و اگر ۲۴ ساعت در بخش های پسند صفحه شان بود نشر میکنبم و در غیر آن میتوانند به همان سایت های که پسندیده اند بفرستند و منهم چون صحتم خوب نیست از مطالعه و جابجا کردن و دیزاین نمودند راحت میشوم . همۀ تان موفق وسلامت و آرزده نباشید.
    لطفا مطالب ارسالی تان از یک صفحه ۴ A بیشتر نباشد که هم من در خواندن و جابجا کردن آن در سایت به مشکل مواجه نشوم و هم خواننده عزیز خسته نشود.
    با عرض حرمت
    مهدی بشیر

  2. عبدالله هروی گفت:

    استاد محترم و برادر گرامی آقای محمد مهدی بشیر ، نوشته تان را مطالعه کردم جالب بود و باید به عرض برسانم که صحت تان از همه مهم تر است. باید دوستان عزیزی که مطالب خود را برای نشر میفرستند و طوریکه من هر روز سری به سایت میزنم و از مطالب عالی آن مستفید میشوم ، انها هم در مقابل زحمت های شما باید سایت و فیسبوک های تانرا به پسندند . من فیسبوک ندارم واگر میداشتم آنها را می پسنیدم و اکنون از این طریق هم سایت و فیسبوک های تانرا میپسندم و برای تان صحت و موفقیت میخواهم .

    • admin گفت:

      تشکر برادر بزرگوار آقای هروی ، شما درست فرمودید . واقعآ سر هر مطلب ساعت ها کار میکنم از خواندن قبل از نشر تا خواندن بعد از نشر. من دوست زیاد کار ندارم و به همان اندازه که بتوانم جوابگویی شانرا بکنم. اگثر آ مطالب برای من میفرستند و سایت های دیگر را می پسندند . که برای من جالب نیست .موفق باشید. مهدی بشید

  3. عزیزه عنایت گفت:

    بجا فرمودید برادر گرامی !
    از خداوند آرزو دارم که صحت شما بکلی خوب شود زیرا یکی از شخصیت های محترم و فرهنگی هستین که بافعالیت های تان همیشه باعث افتخار میشوید .
    درپناه خدا باشید .

    • admin گفت:

      تشکر خواهر عزیز خانم عنایت از لطف تان . این یک واقعیت بود که نوشتم و از همکاران محترمیکه علاقمند ۲۴ ساعت اند و تا کنون آنرا پسند نکردند ، میخواهم که به آدرس آن بروند و آنرا پسند نمایند تا به صفحه شان انتقال یابد. زنده وسلامت باشید مهدی بشیر.

  4. نجم الدين سعيدي گفت:

    ګران ورور مهدې بشیره الله دې همیشه صحتمند لره پر ور د ګار دې یوه دقیقه خوب مه دزنډه کوه زه ستاسو د سایت په لیدو ډیر خوښیږم ځکه ښه او رنګین مطالب پکې ویم او لولم دا چې څوک څه کوې او نکوې دا به د هغو کار وې . په هر حالت ما او ریدلې وه ( چې او ل ځان دې بیا جهان ) ګرانه وروره تا دخپل صحت څخه شکوه کړې زما پیشنهاد دادې چې ستا صحت ډیر مهم دې باید خاصه پاملرنه وکړې چې ته صحت ولرې دا د دنیا کارونه وروسته د صحت څخه دې په هر حال زه دې همیشه دصحت او روغ والې لپاره دوعاکوم او اوږد عمر ، سره د ښو دوستانو او عزیزانو . وسلام ستاسورور نجم الدین سعیدی

  5. admin گفت:

    تشکر استاد محترم و دانشمند گرامی جناب الجاج نجم الدین سعیدی ،جهانی سپاس از لطف و مهربانی تان . شما هم همیشه صحت وسلامت باشید و روز تان بخیر.

  6. تشکر جناب استاد بزرگوار شما دقیق فرمودید در قدم اول از همه صحت مندی شما را خواهانیم خدا کند که جور و صحت مند باشید
    باید هر کس دوستدار ۲۴ ساعت است آنر به پسندد تا به صفحه اش در بخش پسند هایش انتقال یابد . زنده وسلامت باشید

    • admin گفت:

      تشکر آقای شایق الله دلدار اندرابی ، تشکر که همه چیز را فهمیدید و هر وقت که تمام شد ، ۲۴ ساعت در خدممت است . موفق باشید.
      مهدی بشیر

دیدگاه بگذارید

لطفاً اطلاعات خود را در قسمت پایین پر کنید.
نام
پست الکترونیک
تارنما
دیدگاه شما