۲۴ ساعت

26 سپتامبر
۲دیدگاه

پیام تبریکی ارگان نشراتی صلح و تفاهم

تاریخ نشر شنبه چهارم میزان ۱۳۹۴ – ۲۶ سپتامبر ۲۰۱۵ هالند

               *******************************************

بسم الله الرحمن الرحیم

پیام  تبریکی ارگان  نشراتی صلح  و تفاهم مولانا سعید افغانی

بمناسبت هشتمین سال تاسیس سایت  وزین ۲۴ ساعت

دوست معظم  و دانشمند محترم  محمد مهدی « بشیر »  مدیر مسؤول  سایت « ۲۴»  ساعت !
  جای نهایت مسرت است  که  بهترین  و صمیمانه ترین  تبریکات  خویش  را  به مناسبت  هشتمین  بهار تاسیس سایت وزین  « ۲۴ ساعت »  حضور گرامی شما ، همکاران عالیقدر و هموطنان عزیز تقدیم  مینمایم .  


دوست محترم بشیر صاحب :
سایت وزین « ۲۴ ساعت » که با  مساعی  و تجارب دیرینه مطبوعاتی  شما : « دلچسپ ، پرمحتوا ، دلنشین ،  آموزنده ، رهنما  و سمت دهنده سالم  »  گشته  و بخصوص رنگ  و بوی ملی  و وطنی آن  باعث آن  شده  تا  در قلوب هموطنان  محبوب  گردد .

به وضاحت تام  باید گفت که  : کسب  شهرت و محبوبیت سایت  وزین  «  ۲۴ ساعت » ، در خستگی ناپذیری ، بیطرفی ، عدم تعلقات و مسیر حرکت سالم  شما در مسایل  فرهنگی ، اجتماعی ،  وطنی  و خاصتآ  در راه  آزادی بیان ، خیر وسلم ، صلح  و آرامش  بوده ، که این  موفقیت ؛  نه  تنها در حفظ شخصیت  فرهنگی  و ملی  شما  موثر واقع  شده ، بلکه در استحکام ،  پایداری  و محبوبیت  « ۲۴ ساعت »  در داخل  و خارج  از وطن  پرداخته است .

  من باور کامل دارم ؛  اگر به اساس قدم های متین و استوار ملی  و وطنی شما ،  این  بوستان علمی و فرهنگی  به  همین  منوال  که هر خواننده  بتواند  گلهای « خوشبو ، زیبا ، آموزنده و نخسه های ضروری »  خویش  را از صفحات سایت  «  ۲۴  ساعت »  دریافت  کند  و از مطالعه ان  حظ و لذت ببرد،  بدون شک این سایت مردمی ؛ به خانه علم  و فرهنگ  مردم افغانستان  مبدل  خواهند شد .
بنآ ؛ بدینوسیله یکبار دیگر هشتمین  بهار سایت «  ۲۴ ساعت » را  به  حضور گرامی  شما  تبریک و تهنیت  گفته  و از درگاه رب العالمین  برای شما  صحت ، سلامتی  و موفقیت بیکران در راه  تفاهم  نیک ، صلح  و آرامش و خیر و سعادت انسانی ،  استدعا  دارم .

بااحترام
برهان الدین  « سعیدی »
مدیر مسؤول ارگان  نشراتی صلح و تفاهم

مولانا سعید افغانی
سپتامبر ۲۰۱۵  م   ــ  المان

 

 

۲ پاسخ به “پیام تبریکی ارگان نشراتی صلح و تفاهم”

  1. admin گفت:

    برادر دانشمند و گرامی جناب آقای برهان الدین « سعیدی » مدیر مسؤول ارگان وزین نشراتی صلح و تفاهم مولانا سعید افغانی !

    ضمن عرض سلام و ادب و تشکر از پیام زیبا و عالی تان بمناسبت هشتمین بهار نشراتی سایت فرهنگی ۲۴ ساعت ، جهانی سپاس از زره نوازی تان. از اینکه نظر به فرموده شما دوست محترم ۲۴ ساعت توانسته طی هشت سال عمر مطبوعاتی اش آنچه که وعده داده بوده تا اندازۀ عملی کند خوش هستم و این موفقیت را به لطف شما فرهنگیان ، نویسنده گان ، خواننده گان و قلم بدستان نصیب ۲۴ ساعت شده است.

    مرام و هدف ۲۴ ساعت همانطور که در سرلوحه نخستین روز نشر ان چنین تذکر یافته است :

    بیاد داشته باشید که : ۲۴ ساعت نشریه انترنتی مستقل بوده و به هیچ یک از گروهها و سازمانهای سیاسی در داخل و خارج کشورارتباط نداشته و هدف آن خدمت به تمام مردم کشور عزیز و دوستداشتنی ما افغانستان بوده و است و بدون هر نوع عقده های شخصی ، تعصبات زبانی، مذهبی ، قومی ، منطقوی و نژادی، در مقابل هرنوع بی عدالتی ها ، ظلم ، جرم و جنایت مبارزه نموده وبه کمک هموطنان عزیز ، فرهنگیان وقلم به دستان گرامی در این راه به پیش خواهد رفت. همچنان پا بر جا است.

    منهم هشتمین سالگرد تاسیس این سایت را به شما هم مسلک عزیز ، هموطنان ، هموطنان و فرهنگیان گرامی و خواننده گان محترم سایت و فیسبوک های آن تقدیم میکنم و موفقیت همگی را آرزو مینمایم. موفق وسلامت باشید .مهدی بشیر

  2. حضرت ظریفی گفت:

    پیام زیبا وبر حق بجا!
    همراهی ها با هموطنان درسایت زیبا که موید دانش فهم و برداشت ادمین محترم هست کاریست عالی.
    خودرا م می آورم که نتوانستم برای هشتمیم سالگرد تجلیل ازین سایت وزین آنچه در خود بوده تهیه وتقدیم کنم خحاهم کوشید جبران این کمبود را در فراستادن مطالب ارزنده که وظیفه یمن است فرا موش نکنم . (حضرت ظریفی )

دیدگاه بگذارید

لطفاً اطلاعات خود را در قسمت پایین پر کنید.
نام
پست الکترونیک
تارنما
دیدگاه شما