۲۴ ساعت

19 سپتامبر
۱ دیدگاه

کارتونهای عتیق شاهد

تاریخ نشر شنبه ۲۸ سنبله  ۱۳۹۴ – ۱۹ سپتامبر   ۲۰۱۵ هالند

دوستان محترم و گرامی لطفا نظریات خویش را در قسمت دیدگاه های صفحه ۲۴ ساعت بنویسید تا مطالب شما همیش محفوظ بماند .
با عرض حرمت
مهدی بشیر

******

محترم عتیق الله شاهد

محترم عتیق الله شاهد

عتیق شاهد تقدیم میکند

کارتونهای عتیق شاهد

cartoon680

بلی وحشی ها را آزاد میکنند تا مردم بازهم مجبور به ترک وطن شوند و کسانیکه نمیتوانند خارج شوند توسط برادران عنی وکرزی و دوستان عبدالله به شهادت میرسند .

cartoon681

سه صد تن از این تروریست های و حشی ، برادران کرزی و عنی  از زندان ولایت غزنی آزاد شدند  ودولت بی کفایت هم  بهانه آورد که  فرارکردند.

cartoon682

این قوماندان از کجا پیدا شد که شیرین زبنی میکنند ؟ او یکی از کسانیکه  است که بین مردم افغانستان تفرقه می اندازد. تمام هموطنان ما باهم برادر اند.

cartoon6823

دولت بی کفایت  وحشت ملی تمام فامیل ها ی خود و حتی دوستان آنه ار ا در چوکی های که در آمدش زیاد است و برای پر کردن آن هر روز یک بوجی کار دارد مقرر کرده ومیکند.

cartoon684

روز های آخر را در حال سپری کردن هستید و چندان چیزی نبودی . بودن ونبودن تو وعبدالله در این فرق نمیکند. با بودن شما مشکلات زیاد شدنی است.

cartoon685

در هفته گذشته نزدیک بود دعای ربانی قبول شود و سیاف روانه دوزخ گردد. چون جایش ریزرف شده است.

cartoon686

این بی کفایت های دولت وحشت ملی ع و غ  چرا دروغ کفتند و قاتلین و حامیان بخصوص ملا نیازی و تعداد ملا های بیسواد دیگر و همکار عبدالله یعنی شرف بغلانی بیشرف و دهها تا جانی دیگر به فراموشی سپردند. و آنها باید اعدام میشدند. ع و غ باخبر باشید که خون شهید فرخنده پایمال نمیشود .

 

یک پاسخ به “کارتونهای عتیق شاهد”

  1. admin گفت:

    دوستان محترم و گرامی تا کنون ۶۸۶ کارتون از کارتونیست مستعد کشور ما آقای عتیق شاهد در سایت ۲۴ ساعت نشر شده است که همه واقعیت های جامعه را انعکاس داده است.
    خواننده گان و دوستان گرامی ،لطفا این کارتون هارا به دوستان تان هم ایمیل کنید تا آنها از واقعیت ها ی جامعه ما با خبر شوند . این هم آدرس ۶۸۶ کارتون زیبا و دیدنی .
    http://www.24sahat.com/1394/06/28/57077/#more-57077
    موفق وسلامت باشید . مهدی بشیر

دیدگاه بگذارید

لطفاً اطلاعات خود را در قسمت پایین پر کنید.
نام
پست الکترونیک
تارنما
دیدگاه شما