۲۴ ساعت

30 جولای
۱۹دیدگاه

برادر برزگ کرزی و غنی وارد دوزخ شد.

تاریخ نشر پنچشنبه هشتم  اسد ۱۳۹۴ – ۳۰ جولای  ۲۰۱۵ هالند

ملا عمرملا عمر جلال‌الدین حقانی را با خود برد ، خدا بدهد برکت

طبق تازه ترین خبری که  بی بی سی به قول یک منبع موثق  امروز جمعه نشر کرده است  گفته  که جلال‌الدین حقانی، بنیانگذار و رهبر شبکه حقانی هم درگذشته است.وی به شرط ناشناس ماندن با بی‌بی‌سی صحبت کرده، گفت که آقای حقانی حدود یک سال پیش به دلیل بیماری درگذشته و در یکی از ولایت‌های افغانستان به خاک سپرده شده است.

همچنان روزنامه پاکستانی دان نیز به نقل از “منابع موثق” نزدیک به گروه طالبان از مرگ آقای حقانی خبر داده و نوشته بود که او در ولایت خوست در شرق افغانستان به خاک سپرده شده است . 

محمد مهدی بشیر

محمد مهدی بشیر

محمد مهدی بشیر

۳۰ / ۷ / ۲۰۱۵

ملا عمر رهبر طالبان جنایتکار و قاتل هزاران هموطن مظلوم و بیگناه  ما و نوکر حلفه بگوش پاکستان جنایتکار و سعودی آدمخور و برادر های خاینین ملی کرزی و غننی بالاخره بعد از چهادره سال جنایت برای تصفیه جساب روانه دوزخ شد.

 جای شرم است به ع و غ که ملا عمر جانی و دیگر برادر های کرزی و غنی  صد ها سرباز قهرمان کشور ما را سر بریدند و به شهادت رساندند و حتی یکبار هم این خایینین  به خانواده های این سربازان تسلیت نگفتند ، و همیشه بدنبال طالب های وحشی اند که بیایند شریک دولت وحشت ملی شوند. در حالیکه این ها همه نوکران سعودی و پاکستان بودند و هستند که با طالبان و حشی و ملا عمر کور قاتل مردم افغانستان که هزاران زن را بی شوهر ، هزاران طفل را بی پدر و هزاران خانه را وبران کردند ، اما دولت خایین کرزی و دولت وحشت ملی ع و غ  هیچ عکس العملی از خود نشان ندادند . و همیشه از این وحشی ها مانند تفنگسالاران یا به اصطلاح مجاهدین حمایت کردند و میکنند.

این ها نوکران سعودی و پاکستان بودند و هستند که با طالبان و حشی و ملا عمر کور قاتل مردم افغانستان که هزاران زن را بی شوهر ، هزاران طفل را بی پدر و هزاران خانه را وبران کردند ، اما دولت خایین کرزی و دولت وحشت ملی ع و غ  هیچ عکس العملی از خود نشان ندادند . و همیشه از این وحشی ها مانند تفنگسالاران یا به اصطلاح مجاهدین حمایت کردند و میکنند.

قرار گفته بی بی سی ملا عمر دوسال قبل حرام شده بود و نمیدانم که که این خایین های دولت افغانستان و پاکستان جانی جرا اکنون  مردن اورا اعلام کردند؟ طبق اخبار بی بی سی  روز چهارشنبه، ۷ اسد  دولت افغانستان اعلام کرد که ملا محمد عمر بیشتر از دو سال پیش در پاکستان به شکل مرموزی مرده است. باید گفت که آنها همه چیز را خبر دارند و از فاش کردن آن خود داری نمودند.

اما در خبرنامه طالبان آمده است که ملا محمد عمر بعد از حمله آمریکا به افغانستان در “چهارده سال گذشته همواره در افغانستان بوده و برای یک روز هم که شده در پاکستان یا به کشور دیگری سفر نکرده است.” قابل قبول نیست.

در این خبرنامه، زمان و مکان مرگ رهبر طالبان روشن نشده و در مورد بیماری که منجر به مرگ وی شده است نیز جزئیاتی ارائه نشده است. این نخستین اظهار نظر طالبان در مورد مرگ رهبر پیشین این گروه است. با زهم دروغ است. همه چیز را میدانند.

بر اساس برخی از گزارش‌ها شورای رهبری گروه طالبان، ملا اختر محمد منصور را به عنوان رهبر گروه طالبان منصوب کرده است. تاکنون وی به عنوان معاون ملا محمد عمر فعالیت داشت. سگ زرد برادر شغال است.

بدین ترتیب ملا اختر محمد به عنوان رهبر این گروه عمل خواهد کرد؛ اما منابع داخلی طالبان گفته‌ اند که از آقای منصور به عنوان “امیرالمومنین” که لقب ملا محمد عمر بود، یاد نخواهد شد. باز قابل باور نیست.

رهبر جدید گروه طالبان از ولایت قندهار است و در دوران رژیم این گروه، وزیر هوانوردی بوده  بعد از سقوط رژیم طالبان در ۲۰۰۱ او به عنوان والی نام‌ نهاد این گروه در ولایت قندهار فعالیت داشت و بعدا به کشتار مردم مسلمان افغانستان.

گفته می‌شود به دلیل نزدیکی که ملا اختر منصور به دولت پاکستان دارد، از حامیان روند گفت‌ وگوهای صلح با افغانستان  در میان اعضای رهبری این گروه است.موضوع مذاکرات صلح با طالبان وحشی به پاکستان جنایتکار چی مربوط است ؟

همچنین گفته شده است که سراج‌ الدین حقانی، رهبر شبکه حقانی به عنوان یکی از معاونین او انتخاب شده است. ظاهرا شورای رهبری طالبان بر سر اسم معاون دوم آقای منصور به توافق نرسیده‌است.  حوصله کنید میرسد . او هم از نوکران پاکستان و سعودی آدمخور است.

طبق تازه ترین خبر بی بی سی که امروز نشر شده است دو روز پس از تایید خبر مرگ ملا محمد عمر، رهبر گروه طالبان، یک منبع موثق به بی‌بی‌سی گفته است که جلال‌الدین حقانی، بنیانگذار و رهبر شبکه حقانی هم درگذشته است.

این منبع که به شرط ناشناس ماندن با بی‌بی‌سی صحبت کرده، گفت که آقای حقانی حدود یک سال پیش به دلیل بیماری درگذشته و در یکی از ولایت‌های افغانستان به خاک سپرده شده است.

شبکه حقانی یکی از سه گروه مسلح شورشی در افغانستان است که علیه دولت این کشور و نیروهای خارجی حاضر در افغانستان می‌جنگند.

پیشتر روزنامه پاکستانی دان نیز به نقل از “منابع موثق” نزدیک به گروه طالبان از مرگ آقای حقانی خبر داده و نوشته بود که او در ولایت خوست در شرق افغانستان به خاک سپرده شده است.

آقای حقانی رابطه نزدیکی با رهبران ارشد طالبان داشت و در دوران حاکمیت این گروه بر افغانستان به عنوان وزیر قبایل و سرحدات کار کرده بود.

گروه حقانی در سال‌های اخیر، بزرگترین عملیات را در افغانستان علیه ناتو و آمریکا رهبری کرده است.

در همین رابطه بی‌بی‎‌سی دریافته است که انتصاب آقای منصور با مخالفت شماری از اعضای برجسته گروه طالبان مواجه شده است. بر اساس این گزارش‌ها شماری انتخاب آقای منصور را “کودتا” خوانده اند و از احتمال چند پارچگی این گروه صحبت کرده اند. درست است ، نیمی داعش وحشی را تشکیل میدهند و نیمی هم طالب جانی تحت رهبری پاکستان جنایتکار اند.

گزارش شده ملا قیوم ذاکر فرمانده عملیات‌های نظامی طالبان، ملا حبیب‌الله عضو شورای کویته و طیب آغا از دستیاران ملا محمد عمر با این انتصاب مخالفت نشان داده اند. چون خود ایشان خواهان به قدرت رسیدن بودند.

طی نزدیک به یکسال گذشته  در دوران دولت تقلبی وحشت ملی که هنوز ع و غ  با هم به توافق نرسیده اند طالبان وحشی و برادران کرزی و غنی و نوگران حلقه بگوش پاکساتن و سعودی آدمخور آنقدر انسان بیگناه کشور ما را در حملات انتحاری که آنها را کرزی و غننی از زندان ها آزاد کردند به شهادت رساندند که طی پنچ سال اخیر دولت کرزی خایین به شهادت نرسده بودند .

جالب این است که عبداالله  که یکی از تفنگسالاران به اصطلاح مجاهدین است و اکنون بحیث رییس اجراییه دولت و حشت ملی ایفای وطیفه مینماید جر آت پیدا نکرده که یکبار به ضد این جانی ها و حامیان شان صدایش را بلند کند  چون او عاشق قدرت وپول مانند غنی وکرزی است.

جای تعجب است که دولت وحشت ملی چرا با طالبان جانی و آدمکش و دشمن زنان و مردان کشور ما میخواهد صلح کند و آنها را در دولت وحشت ملی شریک سازد ؟ این را باید بدانند که سند مرگ این دولت در دست طالبان و حشی و باداران  آنها پاگستن  جنایتکار و سعودی آدمخور است و هر ساعتی که دلشان شد این خایینین  را نیست و نابود میکنند. چنانچه ملا عمر و حشی را کردند.

به امید روزی که تمام جنایتکاران کشور ما که ار هر گروده اند مانند ملا عمر روانه دوزخ شوند و مردم کشور ما بدون تعصبات مذهبی ، زبانی ، قومی ، منطقوی و نژادی باهم یکجا متحدانه در فضای صلح و آرامی زندگی کنند و کشور ما آباد ، آرام و بدون خونریزی در کنار هم خوشحالی نمایند.

به امید یک افغانستان آباد ،آرام و کاملا صلح و امنیت

آمین یارب العالمین

با عرض حرمت

مهدی بشیر

 

 

۱۹ پاسخ به “برادر برزگ کرزی و غنی وارد دوزخ شد.”

  1. admin گفت:

    دوستان عزیز ، خوانندگان محترم ، هموطنان گرامی ، از صمیم قلب رفتن ملا عمر و جلال‌الدین حقانی ، جنایتکاران وحشی را به دوزخ تبریک عرض میکنم. خداوند برکت بدهد . امیدوارم بزودی شاهد جنایتکاران دیگر ی هم باشیم که روانه دوزخ شوند . به امید صحت وسلامتی تمام مردم مظلوم افغانستان. مهدی بشیر

  2. عبدالله هروی گفت:

    استاد عزیز آقای بشیر گرامی ،تشکر از نوشته زیبا تان در مورد مردن ملا عمر جنایتکار وجشی ، از همه اولتر بشما و هموطنان گرامی تبریک عرض میکنم که یکی از وحشی های آدمکش کشور ما روانه دوزخ شد. به امید روزی که باقی جانی هم نیست و نابود شوند و به جزای اعمال شان برسند. موفق وسلامت باشید .

    • admin گفت:

      برادر محترم آقای عبدالله جان هروی ،تشکر از حسن نظر تان . امیدوارم که تمام جنایتکاران و خاینین کشور هر چه زودتر به دنبال ملا عمر وحشی بروند تا او هم تنها نباشد. و مردم و کشور ما آرام شوند. موفق باشید. مهدی بشیر

  3. حسن شاه فروغ گفت:

    انشاءالله که بشیر عزیز رفتن رفتن شروع شده و بدون رفتن این جنایتکار ها وطن آرام نمى شود خداوند خودش در حال مردم ما رحم ناید و سفر اینها را سرعت ببخشد تا از شر شان نجات یابیم

    • admin گفت:

      تشکر جناب فروغ گر امی ، خداوند مهربان است . انشاالله همه جانی ها نیست و نابود میشوند و کشور و مردم ما راحت خواهند شد. شما زنده وسلامت باشید. مهدی بشیر

  4. حمیده سخی گفت:

    برادر محترم آقای بشیر عزیز سلام و عرض ادب ، ممنون از نوشته مقبول و متاثیر کننده تان که با خواندن آن اشک از چشمانم جاری شد و با خود گفتم که چرا دولت ما این قدر بی تفاوت است . واقعا نطر به نوشته شما خیلی هم بی کفایت است و برای یک جانی که طی چهارده سال هزاران هموطن ما را توسط نوکران پاکستان و حامیان شان به شهادت رساند و اکنون دولت بی کفایت وحشت ملی نطر به گفته بی بی سی برایش سه روز عزای ملی میگیرد که این واقعآ جای شرم است. بهتر است عوص عزای ملی هر چه زود تر با دار ودسته اش کنار بروند و مردم را بگذارند تا آرام زندگی کنند. باز هم تشکر از احساس تان . خواهر تان حمیده سخی . زنده باشید .

  5. admin گفت:

    تشکر خواهر گرامی خانم حمیده سخی ، جهانی سپاس از گذر تان .من با نوشته تان همنوا هستم . این دولت به درد کشور ما نمی خورد . واقعآ به نفع خودش است که کنار برود. افغانستان به دولتی ضرورت دارد که آقا بالا سر نداشته باشد و جانی و جنایت کار هم در اطرافش نباشد. و به تمام اقوام احترام داشته باشد. وهدفش خدمت به مردم و کشور باشد و نوکر هیچ دولت وحشی نباشد. تا مردم ما متحدانه زندگی کنند. موفق باشید . مهدی بشیر

  6. پوهنوال داکتر اسدالله حیدری گفت:

    برادر گرامی آقای مهدی بشیر!
    درود برشما با نوشته وتحلیل زیبای تان،قراریکه گفته اند:
    “کبوتر باکبوتر ،باز با باز” بوند گرک ها با گرگ ها همراز
    این گرگ های دولت خیانت ملی “ع وغ”همیشه همراز وشریک
    جنایت ها ی طالبان ، دشمن اسلام ودشمن بشریت بوده اند.
    بگذارید که جانی های دولت خیانت ملی از به جهنم واصل شدن قاتلین هزاران هموطن مظلوم وبی کناه مان اظهار تأسف،همدردی و عزاداری کنند،مگر اکثریت مطلق مردم افغانستان عزیز خوشنود وشادمان گردیده اند واز منتقم حقیقی استدعادارند تاباقی مانده این جانیان را بابرادران شان هرچه زودتر به جهنم واصل ومردم وکشور مارا از لوث وجود شان آسوده نماید. به امید آن روز داکترحیدری

    • admin گفت:

      استاد بزرگوار جناب پوهنوال داکتر صاحب حیدری ، جهانی سپاس از کامنت زیبا تان. واقعا همانطور که نوشته اید من با شما همنوا هستم . خداوند مهربان است ، انشاالله این و حشی ها و خاینین ملی بخیر یکی یکی نیست و نابود میشوند و ملا عمر جنایتکار را تنها نمی گذارند و مردم مظلوم کشور ما بخیر آرام میشوند. موفق وسلامت باشید. مهدی بشیر

  7. قیوم بشیر هروی گفت:

    برادر عزیزم مهدی جان از نوشته وتحلل زیبای تان ممنونم ، واقعآ دردآور است وقتی می بینیم تعداد کثیری از هموطنان ما با اخلاص نیت برای دفاع از میهن آبایی خویش از چنگال دشمنان قسم خورده کشور جانهای شیرین شانرا فدا میکنند به چنین جفاییکه توسط طالبان ارگ نشین کابل و مدعیان دفاع از ملت وکشور افغانستان در حق شان صورت میگیرد مواجه میگردند و بجاییکه برای دل آسایی از خانواده های این قربانیان قدمی برداشته شود متأسفانه می بینیم که شرکای شرکت سهامی ع و غ تلاش برای شریک ساختن قاتلین هزاران انسان بیگناه هموطن ما نموده و به این آسانی میخواهند از جنایت این دشمنان انسانیت که به هیچ دین و آیینی پایبند نیستند بگذرند ، د رحالیکه هیچ مرجعی در هیچ حکومتی در جهان حق ندارد تا از حق مردم بگذرد ، حتی خداوند متعال تنها از حق خود میگذرد و هیچگاهی از حق بنده اش نمی گذرد و این خود بنده خداوند است که تصمیم بگیرد از حقش بگذرد و یا طلب احقاق حقوق کند. اما می بینیم که با تأسف اعضای شرکت سهامی عین وغین این طالب پرستان ارگ نشین چگونه با خون مردم مظلوم افغانستان معامله میکنند . در طول سیزده سال گذشته خودپرستی های کرزی کم بود که حالا ادامه سهامداران ارگ پا جای قدم های برادر بزرگتر شان کرزی میگذارند و تحت عنوان دولت به اصطلاح وحدت ملی که در واقعیت امر (وحشت ملی ) بیشتر برازنده آن میباشد در تلاش طالبانیزم شدن کشور قرار گرفتند و دیده گان شانرا به این آسانی از آنهمه قتل و وجشتی که توسط طالبان صورت گرفت می بندند و تحت نام مقدس صلح میخواهند خاک بر چشم مردم بریزند و یکبار دیگر سرنوشت ملتی را که بیش از سه دهه است جز رنج و قتل و دربدری چیزی ندیده بدست دشمنان شان بسپارند تا آنچه را تا به امروز نتوانستند انجام دهند به انجام برسانند. نفرین بر طالبان و حامیان ارگ نشین شان.
    به امید روزی که مرهمی بر زخم های خونین مردم عزیز ما گذاشته شود و صلح سراسری و پایدار در کشور بانابودی دشمنان انسانیت برقرار گردد. با عرض حرمت
    قیوم بشیر « هروی »

    • admin گفت:

      برادر عزیزم قیوم جان بشیر ، تشکر از کامنت زیبایت. من با نوشته ات کاملا موافق هستم. خداوند آن روز را زود تر برساند که تمام مردم ما متحدانه باهم زندگی کنند و از جنگ و خونریزی و وحشی های که دولت وحشت ملی راتشکیل داده اند مانند ملا عمر جنایتکار و ملا حقانی وحشی خبری نباشد و صلح دایمی در افغانستان خکمفرما باشد و دیگر این وحشی های وطنفروش با بادران پاکستانی و سعودی خود خون مردم بیچاره مارا معامله نکنند و هیچنوع تعصب زبانی ، قومی ، منطقوی ، مذهبی و نژادی در کشور دیده نشود.و این و طنفروش ها هم مانند ملا عمرو ملا حقانی جنایتکاران و نوکران حلقه بگوش پاکستان جنایتکار و سعودی آدمخور برای تصفیه حساب روانه جهنم شوند.و مردم ما نفس راحتی بکشند . آمین یارب العالمین. شما زنده باشید. مهدی بشیر

  8. Mohammad Yosufi گفت:

    شنیده بودم که میگفتند ” رهبران تاریخ سازان اند” ام برای افغانستان این پنجابی ها تاریخ ساز شده اند.
    شرم باد بر این رهبران در خواب عمیق.

    • admin گفت:

      تشکر جناب استاد یوسفی عزیز ، فرموده شما درست است. آن رهبرانی که تاریخ ساز اند نوکر و چاکر هیچ کشوری نیستند. بدبختانه که افغانستان اولا رهبری ندارد و این های که میگویند ما رهبر دولت وحشت ملی هستیم نوکران حلقه بگوش پاکستان جنایتکار و سعودی آدمخور اند. و آنها تاریخ ساز شدند. واقعآ شرم به چنین انسان ها. موفق باشید. مهدی بشیر

  9. Said Azim Sayed گفت:

    استاد محترم درود ها نثار تان .چقدر زیبا وعالی وهمه جانبه تعلیل وارزیابی نموده اید به قلم تان برکت . فرموده جناب شما دوسال قبل طرف جهنم رفته واین که کشتن ان بی شکل مرموز بوده ویا اینکه دوملیون دالر که امریکا در کشتار ان جایزه تعین کرده بود توسط دولت چتلستان شاید کشته شده باشد .ولی با معذرت با کشتن یکی دونفر مشکل بدبختی این کشور حل نمیشود جز اتحاد واتفاق ومبارزه نسل جوان ما که در نابودی وریشه کندن ایشان تصمیم بگیرند از دولت ما خلاص است همه در فکر قدرت چوکی وپول غرق اند وحتی جرت اعلان کشته شدن وسخن زدن را ندارند … .به امید بک افغانستان بدون تعصبات قومی نژادی زبانی سمتی وتنظبمی ازاد مستقل …..

    • admin گفت:

      جهانی سپاس از جناب استاد محترم آقای سید عظیم سعید و تشکر از کامنت زیبا و عالی تان . همیشه مردار شد ن جنایتکار ها بصورت مرموز بوده و اینکه چتلستان دو ملیون دالر را گرفته باشد امکان دارد . اما شاید امریکا این ها را به دوزخ فرستاد باشد و دوملیون هم به خودش مانده باشد. و شاید هم ملا عمری اصلا و جود نداشته واین سیاست ساختگی امریکا و نوکر هایش بوده که طی چهارده سال به این نام دولتمندان جانی افغانستان را توسط باداران شان چتلستان سعودی به بازی گرفته بودند. و به این شکل تفرقه انداز وحکومت کن را در کشور ما براه انداختند . به امید روزی که کشور ما بدون نوکر های خارجی و تعصبات زبانی ، قومی ، منطقوی ، مذهبی و نژادی همه باهم در فضای صلح و امنیت و متحدانه زندگی کنند. شما موفق وسلامت باشید. مهدی بشیر

  10. طوفان شهریار گفت:

    آمین برادر زبانت نیک.

    • admin گفت:

      تشکر برادر گرامی شهریار عزیز ، خدا مهربان است که دیگر جنایتکاران و وحشی های کشور ما ملا عمر و ملا حقانی را تنها نگذارند. موفق باشید. مهدی بشیر

  11. سید همایون شاه عالمی گفت:

    جالب است که بادار شان مرگ رهبر شان را برای ۱۶ ماه پنهان کرده بود و اصلاً خود شان نیز آگاهی نداشتند. و باز با رهبریت جدید چرکین نو یعنی ملا اختر اکثریت شان موافقه ندارند و بی اتفاقی دربین شان شدت گرفته است. اما چتلستان حتماً پلانهای نوی زیر دست دارد. ببینیم چه میشود.

    • admin گفت:

      جهانی سپاس از گدر جناب عالمی عزیز ، انشالله این بی اتفاقی با عث میشود که یکی یکی را روانه دوزخ کنند . این ها دروغگو ها اند ، همه خبر داشتند و نمیتوانستند اضافه تر پنهان کنند. حتی ع و غ و کرزی خایین که برادر بزرگش حرام شد و وحشی های چتلستان و سعودی آدمخور و امریکا فریبکار . این یک بازی جدید علیه ملت مطلوم ما است. انشاالله موفق نمیشوند ، همانطور که نشند و بخیر نیست و نابود میشودند و مردم ما هم آرام. موفق باشید. مهدی بشیر

دیدگاه بگذارید

لطفاً اطلاعات خود را در قسمت پایین پر کنید.
نام
پست الکترونیک
تارنما
دیدگاه شما