۲۴ ساعت

01 جولای
۳دیدگاه

استدعا !

تاریخ نشر چهار شنبه دهم  سرطان ۱۳۹۴ – اول جولای  ۲۰۱۵ هالند

محترم برهان الدین « سعیدی »

محترم برهان الدین « سعیدی »

استدعا !

برهان الدین « سعیدی »

الهی !

میدانم  که  تو با  حکمت  خویش ،  قران  کریم  را  به  خاطر  رستگاری بندگانت به  خاتم النبئین حضرت محمد « ص » نازل کردی  و در آن هدایت روشن و اشکار دادی که در حقانیت آن  شک و  تردید نکنید  و فقط  آن را  مایه  رهنما و هدایت  خود قرار دهید ،  تا  به سعادت  برسید .

الهی !

میدانم  که تو  خود  حافظ  کلامت هستی  و در آن  بندگانت را هدایت  دادی  تا به غیب  به آن  ایمان  بیاورند،  نماز را برپا  دارند  و آنچه برای شان  روزی  تعین کردی ؛ به آن اتفاق  کنند ، تا پرهیزگار و رستگار شوند .

ولی ؛ افسوس !!

دلهای این ظالمین :  که جای  مخـزن  اسرار حق ، حقایـق و معرفت  و مرکز عشق و محبتتوست ؛ باالمقابل  در آن  کینه و نفرت  را جا داده اند و از آن  خشنود هم هستند .

گوشهای این مشرکین: که  برای شنیدن کلام  مبارک قرانی توست ؛ بالای  آن مهر شیطانی گذاشته وفقط  بوسیله آن  آه ، ناله ، فریاد و گریه مظلومان را  که خود مسیب آن  شده اند ، می شنوند وازآن  حظ و لذت میبرند .

چشمان این کاذبین :که برای لذت  بردناز زیبای ایندنیای توست؛  بالای آن  پرده  تاریک  جهل ، نادانی و ستم  را پوشانیده اند وفقط با  دیدن « ظلم ، وحشت ، بدبختی  و تباهی »  را که خود کاشته اند ، خوش و خوشحال هستند .

الهی

والله ، بالله  و تا لله که  این ملحدین ، گناه کاران هستند  !  

با اعمال  و کردار فریبانه و  بدعت  خویش ؛  هم  دین را که  دین عشق  و محبت و دین عدالت  و اعتدال  است،  به  بیراه  میکشاند  و  هم  مردم  بیچاره  را !!هم  مایه  فسق هستند  و هم  عامل  فساد !! اینها نه تنها  عمل  خیر و برکت را انجام  نمیدهند ، بلکه دیگران  را خلاف  ارشادات  دینی ،  بنام  « حلال و حرام » هدایت  و رهنمای افراطی  کرده و آنها را  از مزایای  زندگی فردی و اجتماعی که  تحفه تو به بنده گانت  است ، دور و محروم  میسازند .

الهی !

این مفسدین : زندگی فانی را  با چرک  دنیا  و توسل  به پول  حرام  و پول خیرات رونق داده و حتی ذریعه آن  بخاطر فریب و به خاطر سیالی  و شریکی  !!  به ادای مناسک  حج  میروند .آنها  با استعمال  لقب  الحاج …   و پوشیدن  لباس قیمتی  و زینتی  و با نشستن در صدر مجالس ، شخصیت  خویش  را روحانی کامل و به علم یقین رسیده ،  جلوه داده و حتی اعمال و کردار پدران و نیاکان خویش نقد کرده و خلاف ارکان  دین ،معرفی مینمایند!! 

الهی !

این منافقین ؛ جامه سپیدان ، سیاه  دل  هستند !!با  اعمال  خبیثانه خویش ، حلال را حرام  و حرام  را  بالای بنده گانت  ، حلال  ساخته اند . در بین بنده گانت   تخم تنفر و نفرت  کاشتند !!! اولاد را از پدر و مادر  متنفر  ساختند !! برادر بر ضد  برادر؛ اعلان   جهاد  قتل و قتال کرد !!!  نه مهر ماند و نه هم  محبت  ؛  و نه هم زره یی از خیر و سلم ، صداقت  و دوستی !!

پس ؛ آی آفریده عالمین !

به دربار مقبولت استدعا و راز ونیاز دارم ! با برکت این ماه مبارک صیام !  با برکت این ماه  رحمت  و رستگاری !  با برکت این ماه  مغفرت و رهایی از آتش دوزخ !  با برکت  اینماه  نزول  قران کریم ! با برکت شب قدر؛ که برابر به هزار ماه عظمت و برکت  دارد!

مرا از ضلالت و  گمراهی  نجات ده ،  نور ایمان و رحمت خویش را نصیبم  بگردان ؛  و فضای  آخوت ، برادری و آرامش  را حکمفرما  ساز .

امین با رب العالمین

 برهان الدین « سعیدی »

 

۳ پاسخ به “استدعا !”

  1. admin گفت:

    تشکر جناب سعیدی عزیز ،طاعت و عبادات تان قبول در گاه حق . واقعا همینطور است . من هم میگویم آمین یارب العالمین. خداوند چنین انسان هار ا هدایت کند و بشما هم عمر طولانی آرزو میکنم. موفق باشید. مهدی بشیر.

  2. قیوم بشیر « هروی » گفت:

    جناب سعیدی عزیز به امید قبولی طاعات و عبادات شما سعادتمندی و کامگاری شما را تمنا دارم.
    التماس دعا دارم
    با عرض حرمت
    قیوم بشیر « هروی »

  3. احمد خالد عزیز گفت:

    برادر بزرگوار سعیدی صاحب بسیار عالی
    ازدرگاه خالق بی نیاز طلب عفو گناهان وقبولی طاعات وعبادات استدعادارم

دیدگاه بگذارید

لطفاً اطلاعات خود را در قسمت پایین پر کنید.
نام
پست الکترونیک
تارنما
دیدگاه شما