۲۴ ساعت

25 آوریل
۲دیدگاه

در تقبیح سیه‌ روزهای ۸ و ۷ ثور

تاریخ نشر شنبه پنجم ثور  ۱۳۹۴ – ۲۵ اپریل  ۲۰۱۵ هالند

هشت ثور1

گزارش تجمع اعتراضی حزب همبستگی در تقبیح سیه‌ روزهای ۸ و ۷ ثور

۴ ثور ۱۳۹۴: اعضا و هواداران حزب همبستگی تجمع اعتراضی را در تقبیح سیه‌  روزهای ۸ و ۷ ثور برگزار نمودند. در این تجمع که تعداد اشتراک‌ کنندگان به ۱۶۰۰ تن می‌رسید، معترضان با شعار مرکزی «جنایتکاران ۸ و ۷ ثوری را به محاکمه بکشانیم!» گردهم آمده بودند، و پلاکارت‌های حاوی نوشته‌های «۸ ثور، سیاه‌تر از ۷ ثور!»، «۸ و ۷ ثور، روزهای شوم و ماتم ملی!»، «انتقام فاجعه کابل را با محاکمه رهبران خاین ۸ ثوری بگیریم!» و «عاملان جنایات ۴ دهه اخیر، مقامات دولت فاسد اند!» را بلند نموده بودند.

8ثور3

معترضان شعارهای ضد جنایتکاران چهار دهه اخیر را سر دادند و آهنگ‌های اعتراضی «گروه مورچه‌ها» را در همسرایی با هم می‌خواندند. حفیظ راسخ به نمایندگی از حزب همبستگی در سخنانش گفت:‌ « دولت وحشت ملی متشکل از چهره‌های عامل بربادی و قساوت چهار دهه اخیر است. هرچند، آنان خود یکدیگر را بخشیده‌اند ولی مردم زجرکشیده افغانستان بخصوص کابلیان توحش این جانیان را هرگز فراموش نخواهند کرد و روزی رسیدنی است که تمام شان زردرو در محکمه مردمی قرار گیرند.»

8قور5

در آخر این تجمع اعتراضی، جوانان حزب همبستگی تیاتر خیابانی را ترتیب داده بودند که قساوت دوره‌های شوم خلق-پرچم، تنظیم‌های هفت‌گانه و هشت‌گانه، طالبان و حکومت خیله‌خند وحشت ملی با وساطت باداران امریکایی شان را به تصویر می‌کشید. در پایان تیاتر، همه‌ای معترضان با کف‌زدن و مشت‌‌های گره‌خورده در آهنگ اعتراضی «وضعیت اضطراری» ساخته آهنگساز شهیر یونانی، میکیس تیودراکیس، به جمع بازیگران تیاتر پیوستند.

9ثور

گزارش ویدیو این تجمع را در اینجا تماشا کنید:

https://www.youtube.com/watch?v=HH1AGKK0sKo

 

۲ پاسخ به “در تقبیح سیه‌ روزهای ۸ و ۷ ثور”

  1. admin گفت:

    درود به دوستان عزیز حزب همبستگی افغانستان. تشکر از گردهمایی تان که از جنایتکاران و آدمکشان و حشی هفتم و هشتم ثور تقبیح بعمل آوردید . باید علاوه کرد که طی جهار دهه اخیر تعداد زیاد جنایت توسط یک تعداد جانی های که دست شان به خون هزاران هموطنان بیگناه ما آلوده است و بیشترین جنایت را تفنگسالاران و جنایتکاران هشتم ثور و حکومت وحشت ملی در ماه ثور ۲۰۱۵ انجام داده اند. به امید محاکمه همۀ جنایتکاران و قاتلان و آنهاییکه از ایشان حمایت مینمایند . موفق وسلامت باشید. مهدی بشیر

  2. پوهنوال داکتر اسدالله حیدری گفت:

    سلامهای بی پایان خدمت خواهران وبرادران حزب همبستگی افغانستان!

    هفت وهشت ثور آمد درد بی درمان رسید
    خائنان وظالمان را قدرت ودوران رسید
    نوکران مارکس ولیین،مادر میهن فروخت
    بهر ویران کردن ملک،جمع بی دینان رسید
    شد به ویرانه مبدل آن حریم امن ما
    ترک دامان وطن،با حسرت وحرمان رسید
    کرد منحل اردوی کشور،یکی از خائنان
    بی مثال شد این خیانت،ثبت در دوران رسید

    موفق وسلامت باشید. به آرزوی رسیدن روزی که وطن محبوب وبهشت روی زمین ما از لوث این جانیان وو.طن فروشان پاک گردد.بادرود فراوان برادر تان داکتر حیدری

دیدگاه بگذارید

لطفاً اطلاعات خود را در قسمت پایین پر کنید.
نام
پست الکترونیک
تارنما
دیدگاه شما