۲۴ ساعت

19 ژانویه
۲دیدگاه

تعبیر خواب

تاریخ نشر دوشنبه ۲۹ جدی ۱۳۹۳ –  ۱۹ جنوری ۲۰۱۵ هالند

محترم نجیب الله نجو ا

محترم نجیب الله نجو ا

تعبیر خواب

  •  طنز
  •  نجیب نجوا

خواب گذاران معبد آمون از تعبیرخواب های سیاست آلود عالی جنابان عین الله و غین الله عاجزماندند. آنها با سر افگندگی و شرمندگی محضر ملت بی صاحب و یتم بچۀ ما خُر و پف کردند که عمق این خواب ها به اندازه فاصله میان زمین و آسمان هفتم بوده بی تعبیر و با تعبیر اند.

در چهل کتاب تعبیر خواب آمده است که این نوع خواب ها را به تعین حکومت وخک مُلی تعبیر می نمایند. اما پژوهشگران و کهنه کاران عرصه خواب شناسی اظهار داشته اند که عین الله و غین الله هر شب در ریاست جمچوری و ریاست جنجالیه حکومت وخک مُلی چپه ناف و چارپلاق می خوابند تا با اتفاق آرأ کابینه مورد نظر شان را به وکیل دانی خالی ما جهت خریداری برگه های سبز معرفی کنند. در فصل دوصدویکم این کتاب نیز اشاره گردیده که تا یک هزار و دوصد قرن دیگر طی خواب های عمیق غبارآلود سیاسی دوکله موی دار و بی موی، کابینه حکومت وخک مُلی تعین میگردد که این تعینات با درنظرداشت منفعت های زایشی و فرمایشی دال خورک های هر دو گروه ( اختلافات و قومگرایی ) و ( تجاهل و تغافل) تعین میگردد.

در فرایند خواب های زودهنگام چند قرنی، عین الله وزیر داخله و خارجه را از پشت کوه قاف بر می گزیند و همان شب غین الله وزیر معارف و تحصیلات عالی  را از آسمان هفتم انتخاب مینماید. هر دو خواب ها را با یکدیگر شریک می سازند تا وزارت های بیوه را از شر بی شوهری نجات دهند.

–         عین الله: شب گذشته وزیر داخله و خارجه را از پشت کوه قاف برگزیدم که از جنس لطیف دیو و پری اند، به زودی امنیت کشور جنگستان ما را ذریعه نیروی های امنیتی جنیات تامین کرده و روابط خارجی ما را با کوه قاف بر قرار میکنند.

–         غین الله: وزیر معارف و تحصیلات عالی تا چند قرن دیگر از آسمان هفتم به زمین تشریف فرما میشوند و مشکلات بی سوادی را از بین می برند.

–         عین الله: توافق ما و شما بر این بود که تعینات خوابی باید واحد باشد. یعنی دریک شب یک وزیر را از یکجا پیدا کرده و در یک وزارت ذریعه یک خواب واحد تعین میکنیم.

–         غین الله: چند قرن از تشکیل حکومت وخک مُلی می گذرد و طی خواب های شباروزی که در ریاست جمچوری و ریاست جنجالیه انجام داده ایم تا هنوز نتوانستیم که هر دو خواب مشترک ببینیم، شاید نیاز شود که در یک اتاق دست بر دست هم داده استراحت نمائیم تا درگزینش کابینه موفق شویم .

–         عین الله: چند قرن دیگر هم می خوابیم تا مشکلات موجودۀ ملت را برطرف کرده و از بی کابینه  گی نجات دهیم.  بیا که خواب آمد خُر، خُر، خُر، پُف، پُف، خُروپُف…. کابینه تعین میشود خُررر، کابینه تعین میشود خُررر، کابینه تعین میشود پُف، پُف،خرُ و پُف…

نجیب نجوا

 

۲ پاسخ به “تعبیر خواب”

  1. admin گفت:

    تشکر نجوا عزیز ، طنز جالبی است. موفق باشید. مهدی بشیر – هالند

  2. سرويه گفت:

    بسیار عالی. واقعآ همینطور شکل گرفته
    که راستی این نوع خواب ها برای همیشه باقی نماند زیرا انسان دانا و با خدا خواب همیشگی را از مژه اش نزدیک تر به خود بدانند

دیدگاه بگذارید

لطفاً اطلاعات خود را در قسمت پایین پر کنید.
نام
پست الکترونیک
تارنما
دیدگاه شما