۲۴ ساعت

10 نوامبر
۱ دیدگاه

نقش شورای ولایتی در انکشاف جوانان

تاریخ نشر دوشنبه  دهم  نوامبر ۲۰۱۴ هالند

هرات

نقش شورای ولایتی در انکشاف جوانان هرات

گزارش از: اسدالله صفا-هرات

محترم اسدالله صفا

محترم اسدالله صفا

جوانان هرات خواهان تعهد نمایندگان جدید و جوان شورای ولایتی این ولایت در بهبود وضعیت زندگی شان هستند.

این مطلب در گفت و شنود محصلین و مسوولین تحت نام نقش شورای ولایتی در انکشاف جوانان هرات که با حضور ده ها تن از محصلین هرات در سالون پوهنتون کهکشان شرق برگزار شده بود، یادآوری گردید.

سید عظیم کبرزانی نماینده مردم در شورای ولایتی از طرح ایجاد اتاق اندیشه در شورای ولایتی با حضور متخصصین و اشخاص مجرب برای رفع مشکلات شهروندان یادآوری نمود؛ وی از رئیس جمهور غنی بخاطر تعهد برای عملی نمودن پلان انکشافی ۱۵ ساله ی هرات سپاسگذاری نمود و وعده داد تا از استعداد های جوانان و به خصوص محصلین در امر انکشاف جامعه به نحو احسن استفاده خواهند نمود.

داکتر مهدی حدید، نماینده دیگر شهروندان هرات در شورای ولایتی وعده داد تا اعضای جدید این شورا طبق یک پلان منسجم در رساندن صدای مردم به مسوولین دولتی و رفع چالش های موجود جامعه با مشوره اشخاص کاردان کوشا خواهند بود.

با این حال، ویس احمد حکمت محصل پوهنحی اقتصاد باورمند است که حضور نمایندگان جوان و متعهد در سومین دور شورای ولایتی هرات می تواند بر مؤثریت و کارایی این شورا در حمایت از خواسته های بر حق شهروندان هرات بیافزاید. او از اعضای جدید شورای ولایتی می خواهد تا در فرصت دهی به نسل جوان و پویا بکوشند.

داکتر مسعود جویا استاد پوهنتون نیز ضمن بر شمردن نقش شورای ولایتی در توسعه جامعه و رشد بالندگی جوانان، از نمایندگان جدید مردم خواست تا  طبق صلاحیت های قانونی شان صادقانه در دفاع از حق مردم ممتاز باشند.

این گفت و شنود با طرح پیشنهادات و نظریات محصلین به پایان رسید.

گزارش از: اسدالله صفا-هرات

 

یک پاسخ به “نقش شورای ولایتی در انکشاف جوانان”

  1. admin گفت:

    صفا عزیز ، گزارش عالیست بشر طیکه گوش شنوا باشد و دولت جدید مانند دولت گذشته اسانهای که باید تقاعد و خانه نشین شوند از دور وبر خود دور کند و در عوض جای آنها را به جوانان عزیز ما که آینده سازان کشور اند بدهد. موفق وسلامت باشید. مهدی بشیر

دیدگاه بگذارید

لطفاً اطلاعات خود را در قسمت پایین پر کنید.
نام
پست الکترونیک
تارنما
دیدگاه شما