۲۴ ساعت

12 اکتبر
۱ دیدگاه

تظاهرات «حزب همبستگی افغانستان»

تاریخ نشر یکشنبه ۱۲ اکتوبر ۲۰۱۴ هالند

مظاهرات

تظاهرات «حزب همبستگی افغانستان» علیه اشغال افغانستان توسط امریکا و به دفاع از مبارزان کوبانی

 ۲۰ میزان ۱۳۹۳ – ۱۲ اکتوبر ۲۰۱۴:‌ «حزب همبستگی افغانستان» در تقبیح سیزدهمین سال اشغال افغانستان توسط ایالات متحده و ناتو، و در دفاع از مقاومت مردمی کوبانی بخصوص زنان مبارز این سرزمین تظاهراتی را در شهر کابل برگزار نمود.

در این تظاهرات که بیشتر از ۵۰۰ تن اعضا و هواداران حزب همبستگی اشتراک ورزیده بودند، علیه سیاست‌های اشغالگرانه دولت ایالات متحده و ناتو در افغانستان، و در دفاع از مقاومت مردمی مبارزان کوبانی شعار سر دادند.

مظاهرات 1

علاوه بر آن، معترضان پلاکارت‌هایی را با خود حمل می‌نمودند که در آن تصاویر از جنایات ایالات متحده در افغانستان، و مقاومت زنان کوبانی دیده می‌شد. در ضمن شعارهایی مانند «پایگاه‌های امریکایی = قبول زنجیر اسارت و ذلت!»، «ایالات متحده و ناتو از بنیادگرایی در کابل و کوبانی حمایت می‌کند!»، «داعش، مولود حرامزاده‌ی امریکا و عربستان و قطر و ترکیه!»، «به دفاع از کوبانی برخیزیم!»، «ایستادگی در برابر مداخله‌گران را باید از شیرزنان کوبانی بیآموزیم!»، «کوبانی تنها نییه! – کوبانی تنها نیست!» و «تحلیلگران نوکر امریکا، از وجدان بیدار و شهامت زنان کوبانی شرم کنند!» نوشته شده بود. 

در اخیر پس از خواندن اعلامیه و سخنرانی کوتاه توسط یکی از اعضای حزب، معترضان پرچم گروه وحشی داعش را با نشان جمجمه (نشان دزدان دریایی) به آتش کشیدند.

 

یک پاسخ به “تظاهرات «حزب همبستگی افغانستان»”

  1. admin گفت:

    دوستان گرامی چون این گزارش تان بضورت PDF فرستاده بودید از نشر آن صرف نظر نمودم . ۲۴ ساعت فقط مطالبی رانشر میکند که از طریق Word برسد نه PDF. باعرض حرمت مهدی بشیر

دیدگاه بگذارید

لطفاً اطلاعات خود را در قسمت پایین پر کنید.
نام
پست الکترونیک
تارنما
دیدگاه شما