۲۴ ساعت

26 سپتامبر
۱ دیدگاه

هفتمین بهار پر بار وبسایت ۲۴ ساعت

تاریخ نشر جمعه ۲۶ سپتامبر ٢٠١۴ هالند

محترم نذ یر احمد ظفر

محترم نذ یر احمد ظفر

هفتمین بهار پر بار ( وبسایت وزین ۲۴ ساعت)

نوشته نذیر ظفر 

ورجینیا امریکا ۱۴/۲۶/۹

در نخست تبریکات صمیمانه خود را بمناسبت هفتمین بهار پر بار سایت وزین ۲۴ ساعت به جناب محترم مهدی جان بشیر هروی و تمام دست اندر کاران این سایت ابراز نموده و مو فقیت های بیکران شانرا از بارگاه خداوند منان ارزومندم.

مدت تقریبا ۴ سال میشود که همکاری فر هنگی خود را با این سایت وزین آغاز نموده بودم در حا لیکه با جناب مدیر مسوول و این سایت شناختی نداشتم مگر مطالبم چنانکه خواست نظرم بود عند الموقع به نشر میرسید ؛ هنوز زمانی بیش نگذشته بود که توسط این کانون والای فرهنگی (سایت ۲۴ ساعت) افتخار معر فت با عده یی کثیری از شعرای مان پیدا نمودم و در مشاعره های فر هنگی توانستم قریحه خود را خوبتر به آمون گیرم و از مطالب و اشعار نویسنده گان و شاعران گرانقدر فیض ببرم .

پا لیسی نشراتی ۲۴ ساعت که جانبداری از هیچ حزب و جناح را ندارد یکی از مو فقترین پالیسی هایست که مو فقیت و مو قف این سایت را به اوجها میکشاند .

در شرایط کنونی و در خارج از کشور پیشبرد کار یک رسانه بمراتب مشکل تر از کاریست که در داخل کشور انجام میبابد زیرا شرایط محیطی و و فر هنگی متغیر بوده و امکانات محدود است ؛ درود به فر هنگیان ما که طی سالهای متمادی توانسته اند در احیای فرهنگ و زبان با نشرات مطبوع ؛ تصویری و الکترونیکی و صوتی در تنویر اذهان همو طنان خد ماتی را انجام دهند که این سایت یکی از انهاست.

یگانه پیشنهاد من آرشیف نویسنده گان است که در اکثر سایت های دیگر موجود است و برای پژوهش خواننده گان تسهیلاتی را فراهم میکند ؛ اگر امکانات تخنیکی مساعد باشد این یکی از ضروریات این سایت وزین خواهد بود .

در فرجام به همه هموطنان و خواننده گان و قلم بدستان سالروز تاسیس سایت وزین ۲۴ ساعت را عرض تبریک گفته و این مشعل تابنده را تابان و منور خواهانم.

با مزید احترامات فایقه

نذیر احمد ظفر

 

یک پاسخ به “هفتمین بهار پر بار وبسایت ۲۴ ساعت”

  1. admin گفت:

    سپاس فراوان از دوست و برادر گرامی جناب ظفر عزیز و پیام عالی شان . هفتمین بهار نشراتی ۲۴ ساعت بشما هم مبارک . تشکر از پیشنهاد تان . به امید صحت وسلامتی و همکاری های بیشتر تان . مهدی بشیر

دیدگاه بگذارید

لطفاً اطلاعات خود را در قسمت پایین پر کنید.
نام
پست الکترونیک
تارنما
دیدگاه شما