۲۴ ساعت

13 آگوست
۲دیدگاه

اظهار سپاس و امتنان

تاریخ نشر چهار شنبه ۱۳ آگست  ۲۰۱۴ هالند

کتاب های تحفه

اظهار سپاس و امتنان

محمد مهدی بشیر

بتاریخ ۲۲ / ۳ / ۲۰۱۱  خواهر عزیز وگرامی ام محترمه خانم صالحه وهاب واصل  شاعره ، نویسنده و هنرمند مستعد کشور لطف نموده جلد اول  گزینه  اشعار شان را تحت نام مروارید کمشده که در ۲۵۴ صفحه که حاوی ۱۰۶ پارچه شعر است که با قطع و صحاافت زیبا با تقریظ جناب محترم  داکتر اسدالله شعور و دیزاین پشتی و خوش نویسی تک بیت های آن توسط استاد محترم عبدالتواب وهاب میباشد  نشر شده به کتابخانه سایت ۲۴ ساعت اهدا نمود ه بودند  که بنده در همان وقت از ایشان تشکر کردم و همچنان هفته ګذشته بازهم زحمت کشیدند و چهار جلد دیګراز گزینه های شعر شان را  تحت عناوین :

گزینه دوم تحت نام صفای دل در ۲۲۵ صفحه که حاوی ۹۵ پارچه شعر زیبا و با تقریظ استاد محترم عبدالتواب وهاب و همچنان طرح دیزاین پشتی آن توسط ایشان میباشد.

گزینه سوم ګوهر ناب نام دارد که در ۲۳۱ صفحه دارای ۹۶ پارچه شعر مقبول و جند تا چار پاره های عامیانه که با تقریظ استاد محترم محمد یوسف کهزاد وطرح پشتی و دیزاین آن از استاد عبدالتواب وهاب است.

گزینه چهارم تحت نام عالم یقین دارای ۲۳۰ صفحه و شامل  ۹۶ پارچه شعر عالی و و با تقریظ جناب محترم زلمی رزمی و طرح و دیزاین پشتی آن از استاد عبدالتواب وهاب میباشد.

گزینه پنجم خانم وهاب بنام بیکران عشق است که دارای ۲۳۱ صفحه و چند تک بیتی و ۹۷ قطعه شعر زیبا و با تقریظ جناب محترم استاد رشید بینش و طرح و دیزاین آن همچنان از استاد عبدالتواب وهاب است.

همچنان شاعره محترم در هر یک از کتابهایش در باره خود معلوماتی را به نشر رسانده است که خالی از دلچسپی نیست. بنده نشر این کتاب های زیبا و اشعار عالی آنرا به شاعره گرامی از صمیم قلب تبریک عرض نموده امیدوارم کتابهای بیشتری از ایشان به نشر برسد. وخواننده گان و هموطنان عزیز را به مطالعه این کتاب ها زیبا دعوت مینمایم. به امید موفقیت های بیشتر خانم وهاب واصل.

************

دخت غروب نام دفتر شعر خواهر عزیزم محترمه خانم عزیزه عنایت شاعر ه و نویسنده مستعد کشور ما میباشد که چندی قبل زیور چاپ یافته و قبلا در سایت ۲۴ ساعت معرفی  شده و دیروز یک جلد آن با یک  دی ، وی ، دی دکلمه اشعار شان توسط پست بدستم رسید که آنرا به کتابخانه ۲۴ ساعت اهدا نموده اند که از ایشان جهانی سپاس . این گزینه شعر دارای ۱۲۳ صفحه میباشد که  با  قطع و صحافت زیبا با نوشته های محترم جناب قادرمرادی نویسندۀ و داستان نویس و محترم استاد اسحاق ثنا شاعر گرانمایه کشور و مقدمه کتاب بقلم خانم عنایت عزیز میباشد. این کتاب دارای ۵۵ پارچه شعر زیبا و چند دوبیتی است.

از خانم عنایت عزیز قبلا سه کتاب دیگر هم بنام های ( سیر زندگی ، فروغ سحر و اندوه غریبان  ) هم نشر شده است. امیدوارم کتابهای بیشتری از خانم عنایت گرامی  نشر شود و موفقیت و پیروزی بیشتر شان را آرزو میکنم و از ایشان باز هم تشکر میکنم. و دوستان را به خواندن این کتاب زیبا دعوت مینمایم.

*******

در اخیر بار دیگر باید اضافه نمایم که تعدادی از عزیزان چندین کتاب خود را در سایت ۲۴ ساعت توسط چندین نفر معرفی کردند و مدتها قبل آدرس پستی ام را دریافت نمودند و فرستادن کتابهای شانرا به کتابخانه ۲۴ ساعت به فراموشی سپردند . همچنان چاپخانه ایکه در فرانسه مربوط هموطنان ما است  وقبلا  تیلفونی خواهش نشر و معرفی چابخانه خود شدند و در عوض وعده سپردند که از کتابهای که نشر شده  به کتابخانه ۲۴ ساعت میفرستند و آدرس پستی ما را هم گرفتند که متاسفانه اعلان شان نشر شد و از کتابهایشان  خبری نشد و حتی یک تشکر خشک و خالی هم نکردند. امیدوارم دوستانی که کتاب هایشان را در سایت ۲۴ ساعت خود شان و یا توسط دوستانشان معرفی میکنند اول قبل از معرفی یک نسخه  آنرا باید به کتابخانه ۲۴ ساعت بفرستند تا بعدا  فراموش نکنند.  به امید موفقیت تمام عزیزانیکه لطف کردند و کتابخانه ۲۴ ساعت را فراموش نکردند. و آنهاییکه آدرس گرفتند و از دل نمیشوند که به وعده خود وفا کنند. خواهش میکنم که در آینده نه خودشان و نه هم توسط دوستان خود برای ۲۴ ساعت چیزی بفرستند.من از نشر آنها معذرت میخواهم . چاپخانه فرانسه از این ها مجزاست و باید به وعده خود وفا کند.

با عرض حرمت

محمد مهدی بشیر

 

۲ پاسخ به “اظهار سپاس و امتنان”

  1. عزیزه عنایت گفت:

    برادر محترم محمد مهدی بشیر فرهنگی بسیار فعال از حسن نظر و زحمت که بخاطر نشر کتاب نموده اید جهانی سپاس . از خداوند موفقیت های بیشتری بریتان ارزو دارم .

  2. عزیز گرامی دوست و برادر محترمم مهدی بشیر درود بر شما!
    با تشکر فراوان ازشما و معرفی کوتاه و قاطع تان از کتب بنده در سایت وزین ۲۴ ساعت. نگارنده افتخار دارد بر اینکه کتب پنج گانۀ غزلیات بنده افتخار مزین ساختن کتابخانۀ این سایت مردمی و پر ازدحام و دلچسپ را حاصل کرده است. از شما مهدی عزیز برای این همه زحماتی که در نشر کتب و مطالب پر محتوی درین سایت که خانۀ وحدت و همدلی میتوانش نامید، تشکر میکنم و افتخار دارم که در جمع دانشوران و قلمبدستان برازنده و توانای این سایت منحیث یک کوچکی درین عرصه شامل هستم. مؤفقیت های مزید و صحت و سلامت کامل برای تان آرزو میکنم

    صالحه

دیدگاه بگذارید

لطفاً اطلاعات خود را در قسمت پایین پر کنید.
نام
پست الکترونیک
تارنما
دیدگاه شما