۲۴ ساعت

15 ژوئن
۲دیدگاه

روز جهانی پدر مبارک

تاریخ نشر یکشنبه  ۱۵ جون  ۲۰۱۴ هالند

vader dag

آنعده پدران گرامی که در این روز کنار خانواده شان نیستند ، روحشان شاد و یاد شان گرامی باد

محمد مهدی بشیر

۱۵ جون ۲۰۱۴ هالند

محمد مهدی بشیر

محمد مهدی بشیر

  امروز یکشنبه ۲۵ جوزا ۱۳۹۳ خورشیدی ،  برابر است  با ۱۵ جون ۲۰۱۴ میلادی و مصادف است بروز جهانی پدرو  روز قدردانی از تلاش ها و زحمات طاقت فرسای پدر به خاطر آرامی و آسایش فرزندان و خانواده .

طوریکه میدانید پدر است که برای فرزندان فرصت مناسبی ایجاد می کند تا درس بخوانند ، کار بکنند و به جامعه و مردمش مصدر خدمتی شوند و و در این روز فرزندان  با حضور در کنار پدران و تبریک گفتند و نگاهی همراه با عشق و محبت به آنها ، صمیمانه ترین پیام های دوستی را از اعماق وجود خود چنین بیان میکنند که:

y

babol-gif84

فرزندان امروز را در بعضی از کشور های جهان بخصوص در کشور هالند با تقدیم هدایا و دسته های گل به پدران شان از روز پدر تجلیل بعمل می آورند . 

 

منهم  این روز خجسته را به تمام پدران عزیزو گرامی  افغان و جهان  از صمیم قلب تبریک و تهنیت عرض نموده برایشان طول عمر ، صحت و پیروزی آرزو مینمایم  و به آنعده از پدران محترمیکه  بخصوص پدر عزیز و دوستداشتنی ما  که در این روز در کنارخانواده ما نیستند ، اما یادشان همیشه نزد ما زنده و گرامی است  دعا و درود فرستاده  روحش  را شاد و خاطره هایش را گرامی میداریم . باید گفت :

قلب 4

اینک به مناسبت روز جهانی پدر ، چند پارچه شعر زیبا را انتخاب و تقدیم شما عزیزان مینمایم و یکبار دیگر روز چهانی پدر را به همۀ پدران عزیز تبریک میگویم. وبرایشان صحت و طول عمر آرزو میکنم.

با عرض حرمت

مهدی بشیر

 

۲ پاسخ به “روز جهانی پدر مبارک”

  1. شهلا لطیفی گفت:

    خیلی با احساس نبشته اید جناب بشیر. من هم صمیمانه روز پدر را بشما مبارکباد میگویم.
    روز تان خوش و خجسته!

  2. admin گفت:

    تشکر جناب داکتر صاحب حیدری ، روز جهانی پدر بشما و تمام پدران عزیز مبارکباد. مهدی بشیر

دیدگاه بگذارید

لطفاً اطلاعات خود را در قسمت پایین پر کنید.
نام
پست الکترونیک
تارنما
دیدگاه شما