۲۴ ساعت

13 ژوئن
۲دیدگاه

کارتونهای عتیق شاهد

تاریخ نشر جمعه  ۱۳ جون  ۲۰۱۴ هالند

محترم عتیق الله شاهد

محترم عتیق الله شاهد

عتیق شاهد تقدیم میکند

کارتونهای عتیق شاهد

cartoon413g

فردا شنبه  ۲۴ جوزا ۱۳۹۳ برابر ۱۴ جون ۲۰۱۴ مردم افغانستان باز به پای صنوق های رای برای دور دوم  ریاست جمهوری میروند ، متاسفانه هر دو کاندید  و معاونین شان چندان نام خوبی ندارند. امیوارم که هر کدام که برنده میشوند در قسمت معاونین خود تجدید نظر کنند و از گذشته ها  پند بگیرند و به فکر خدمت به مردم و کشور شان باشند ته به فکر چور ، چپاول و منفعت شخصی شان . کار های گذشته را فراموش کنند و به فکر فردای بهتر و خدمت به مردم شوند.

cartoon414g

تشکر شاهد عزیز ، پیشنهاد خوب و زیبای را مطر ح کردید . چی خوب است که هر کدام که برنده میشوند دست دوستی را بطرف  بازنده و یا مخالف خود دراز کند و  صادقانه با هم بخاطر یکپارچه شدن ملت و آبادی کشور و صلح و صفا باهم همکاری کنند. و نگذارند که دشمنان داخلی و خارجی آز آنها استفاده سوی نمایند. مهدی بشیر

cartoon415g

شما بخوانید که ضیا مسعود  ، برادر احمد شاه مسعود چی میگوید :  همه دزدانیکه  در غارت و چور وچپاول کابل و فساد دولتی دست دارند  در یک ائتلاف جمع شده اند. این وظیفه رئیس جمهور آینده است که چنین اشخااص را که باعث بد نامی وی میشوند از خود دور بسازد. زیرا اگر اینها باشند رئیس جمهور هم از آنها فرقی ندارد.

cartoon416g

اینهم یکی از نوکران خارجیست. از همین حالا آماده گی برای رفهن به ارگ را میگیرد.

 

 

۲ پاسخ به “کارتونهای عتیق شاهد”

  1. admin گفت:

    جنا ب آقای عتیق شاهد ، جهانی سپاس از کارتون های زیبایت . همه حقیقت دارد. موفق وسلامت باشید. مهدی بشیر

دیدگاه بگذارید

لطفاً اطلاعات خود را در قسمت پایین پر کنید.
نام
پست الکترونیک
تارنما
دیدگاه شما