۲۴ ساعت

11 می
۶دیدگاه

به احترام زنده به گور شدن مادران ،سایت ۲۴ ساعت امروز ۱۱ می تعطیل است

تاریخ نشر یکشنبه ۱۱ می ۲۰۱۴ هالند

به احترام زنده به گور شدن مادران عزیز در بدخشان

سایت ۲۴ ساعت امروز ۱۱ می روز جهانی مادر را تجلیل نمیکند و تعطیل است

محمد مهدی بشیر

محمد مهدی بشیر

دوستان محترم ، خواننده گان عزیز و همکاران گرامی !

امروز یکشنبه ۱۱ ماه می ۲۰۱۴ مصادف است به روز جهانی مادر که در اکثر کشور های جهان بخصوص در کشور هالند با دادن تحایف و دسته های گل از مادران شان تجلیل بعمل می آورند و فرزندان شان مادران خود  را مورد نوازش قرار داده  و از زحمات شان تشکر میکنند.

طوریکه همه اطلاع دارند هفته ګدشته در اثر لغزش زمین در ولسوالی ارگوی بدخشان تقریبا سه صد خانه زیر خروار ها خاک شد که تعداد زیاد آنها مادران گرامی بودند که جان های شیرین خود را از دست دادند.همچنان در اثر جاری شدن سیلاب های ویران کن اخیر درچند ولایت شمال کشور هم تعدادی از مادران ما جان دادند.

بنده باز هم به روح پاک مادران عزیزیکه در کنار ما نیستند ، بخصوص مادر گرامی ما و همچنان مادران عزیزیکه که در اثر لغزش زمین و سرازیر شدن سیلاب ها و حملات انتحاری قربانی شده اند درود میفرستم واز خداوند متعال میخواهم که همۀ این مادران عزیز را به لطف و کرم خود مغفرت و خلد برین را نصیب شان به گرداند و به باز ماندگان شان صبر جمیل عنایت فرماید.

همچنان به آنعده از مادران محترمیکه  شکر خدا در قید حیات اند طول عمر با عزت ، صحت و سلامتی آرزو میکنم و این روز خجسته را از صمیم قلب به همۀ آنها بخصوص مادر فرزندانم از صمیم قلب تبریک و تهنیت عرض نموده ، امیدوارم که در کنار خانواده هایشان به خوشی و سلامتی زندگی نمایند.

دوستان محترم و همکاران گرامی !

از اینکه لطف کردید اشعار و مطالب زیبا و عالی را به مناسبت روز جهانی مادر مانند سالهای گذشته برای تجلیل از این روز فرخنده به سایت ۲۴ ساعت فرستادید ، جهانی سپاس و مطالب ارسالی تان را بعدآ نشر خواهم کرد.

باید اضافه کرد خوشبختانه در دین اسلام در مورد مادر زیاد تاکید شده است و برای مسلمانان هر روز ، روز مادر است . چون آنها به مادران شان خیلی احترام دارند.

در اخیر دسته های گل را به روان پاک مادران عزیز و گرامی که در کنار ما نیستند و یا جان های شیرین شان  را در حوادث اخیر از دست داده اند نثار مینمایم.

و همچنان گل های زیبا دیگری را هم آماده ساخته تقدیم شما مادران گرامی که شکر خدا در قید حیات هستید مینمایم و برای یکایک شما عزیزان صحت ، سلامتی ، پیروزی و طول عمر با عزت آرزو میکنم. روز تان مبارکباد.

در اخیر باز هم به اطلاع شما عزیزان میرسانم که سایت ۲۴ ساعت امروز یکشنبه ۱۱ می نشرات ندارد و تعطیل است.

موفق وسلامت باشید

با عرض حرمت

مهدی بشیر

 

۶ پاسخ به “به احترام زنده به گور شدن مادران ،سایت ۲۴ ساعت امروز ۱۱ می تعطیل است”

  1. بتول بشير گفت:

    تشکر از همدردی شما با مردم مصیبت دیده بدخشان .به آنهایکه که امروز مادران عزیز خودرا در حوادث اخیر از دست داده اند و یا مادران شان در کنار شان نیستند تسلیت میگویم . روحشان شاد باد ویاد شان گرامی

  2. admin گفت:

    تشکر بتول جان بشیر از احساس و همدردی تان. منهم روز مادر بشما از صمیم قلب تبریک عرض میکنم .امیدوارم سالهای سال زنده و سلامت باشید. مهدی بشیر

  3. قیوم بشیر گفت:

    مهدی جان عزیز ، احساس پاک و انسان دوستانهء تان قابل قدر است . از اینکه با مردم بلا دیده و دردکشیدهء ما ابراز همدردی نمودید قابل قدر است ، درود بر شما . من هم از این دریچه یکبار دیگر مراتب تسلیت و همدردی خود را به تمام مردم افغانستان ابراز نموده و برای مادران عزیزی که در قید حیات اند روز خوش و میمونی را تمنا دارم. با عرض حرمت
    قیوم بشیر

  4. admin گفت:

    قیوم جان از همدردی شما هم تشکر . بازهم روز جهانی مادر را به تمام مادران عزیز که شکر خدا در کنار فرزندان خود اند تبریک میگویم و به آنعده عزیزانیکه دربین فامیل های خود نیستند درود میفرستم . روحشان شاد. شما زنده باشید.

  5. fereshtehbashir گفت:

    بسیار زیبا وانسان دوستانه وقابل تقدیر است این حس همدردى شما بامردم مصیبت دیده ى بدخشان ،من هم احساس همدردى مى کنم باهموطنان خوددربدخشان ،روح همه ى مادران که امروزه درقید حیات نیستند شاد وبهشت جاى شان باشد انشاالله،وخداوند مادران راکه الحمدلله درقید حیاتند رادرپناه خود حفظ کند وبراى شان نعمت صحت وسلامتى کامل عطا کند تا فرزندان شان از فیض وجود شان بهره مند باشند.خداوند به شما پدربزرگوارم هم صحت وسلامتى کامل عنایت کند وهمیشه سایه پربرکت تان بالاى سر ما فرزندان تان باشد .آمین یارب العالمین.

  6. admin گفت:

    دختر گلم تشکر از حسن نظر و احساس و همدردی ات . باز هم روز چهانی مادر را به همۀ مادران عزیز و همچنان به خودت که مادر سه فرزند هستید.تبریک میگویم و برای همه مادران صحت و خوشبختی و خصوصآ به خودت آرزو میکنم و به مادران گرامی که درکنار ما نیستند بهشت برین آرزو میکنم. موفق وسلامت باشید. مهدی بشیر

دیدگاه بگذارید

لطفاً اطلاعات خود را در قسمت پایین پر کنید.
نام
پست الکترونیک
تارنما
دیدگاه شما