۲۴ ساعت

05 می
۱ دیدگاه

بیان حقایق بشر طیکه گوش شنوا باشد

تاریخ نشر دوشنبه پنجم می ۲۰۱۴ هالند

دوستان عزیز و خواننده گان محترم سایت ۲۴  لطفا این ویدیوی جالب تلویزیون طلوع را به دقت ګوش کنید و بشنوید که چقدر زیبا حقایق را بیان کرده است  و آنرا به دوستان تان هم ایمیل کنید تا آنها هم فریب کاندید های ریاست جمهوری را مانند حامد کرزی نخورند .زیرا این ها همه بفکر جیب های خود اند . شما خودتان گوش کنید. این هم ویدیو:

میگویند شمار قربانیان لغزش زمین در بدخشان افغانستان به ۲۷۰۰ نفر رسید

حامد کرزی بالاخره دیروز یکشنبه  را برای یکروز  عزای ملی اعلام کرد.

از پول های باد آورده شده یک فیصد را به خانواده های آسیب دیده کمک کنید.

بازهم مراتب تسلیت و همدردی خود و خانواده را به خانواده های آسیب دیده که در حادثه لغزش زمین در ولسوالی ارگوی بدخشان که یک منطقه کوهستانی است و باعث ا ز بین رفتن بیش از ۳۰۰ خانه شد که همه زیر زمین رفتند.

بدخشان

بدخشان

قرار معلوم حامد کرزی دیروز را یرای یک روز  عزای ملی اعلام کرده است . در حالیکه مردم با دست خالی مشغول بیرون کردن عزیزان خود اند و بیرون کردن آن کارمشکلی است .
طوریکه شنیده شده هیاتی از کابل به محل حادثه رفته که ببینید واقعا چه تعداد از روستاییان جان داده‌اند. اما با بد پرسید که حامد کرزی که هنوز ریس جمهور است چرا به محل واقعه نرفت و با یک اعلامیه کوچک تلویزیونی از این حادثه دلخراش یاد آوری کرد.  بقول مردم آنجا و گزارش ها تعداد تلفات حدود سه هزار نفر است.
جرا دولت کرزی و کاندید های ریاست جمهوری کنگ ، کور و کر شندند و هرکدام بفکر چوکی و بدست آوردن پول هستند. چی خوب است که جنگسالاران هشت ثور که خر نداشتند که بوجی آرد خود را از آسیاب بخانه ببرند و با   چور و چپاول  دارایی های دولت  و مردم را به یغما بردند ، لطف کنند از همان پول های به اصطلاح باد آورده شده که در بانکها مانده اند یک فیصد آنرا به آسیب دیدگان حادثه بدخشان بدهند اگر به خود شان زحمت بود مانند کرزی رفته نمیتوانستند، پول را میفرستادند  تا هم  کمکی به آن بیچاره ها میشد و  هم ا ز گناههای که مرتکب آن شده بودند کمتر میشد.  امیدوارم که این غم آخر مردم افغانستان باشد. روح عزیزانیکه در این حادثه دلخراش جان خود را از دست دادند شاد و جنتها نصیب شان و به بازماندگان شان صبر جمیل آرزو میکنم. واز تیلویزیون طلوع هم جهانی سپاس .


با عرض حرمت
مهدی بشیر
 

 

 

یک پاسخ به “بیان حقایق بشر طیکه گوش شنوا باشد”

  1. admin گفت:

    از دست اندرکاران تلویزیون طلوع جهان سپاس که حقایق را زیبا بیان نموده اند. موفق باشید. مهدی بشیر

دیدگاه بگذارید

لطفاً اطلاعات خود را در قسمت پایین پر کنید.
نام
پست الکترونیک
تارنما
دیدگاه شما