۲۴ ساعت

03 می
۱ دیدگاه

اعلامیه مطبوعاتی

تاریخ نشر شنبه سوم می ۲۰۱۴ هالند

Rawand3

اعلامیه مطبوعاتی

روند ۳، ختم قرآن عظیم الشان بمناسبت لغزش قریه ی آب باریک ولسوالی ارگو ولایت بدخشان، قربانیان حمله انتحاری ولایت پنجشیر و سیلات زده گان ولایات سمنگان، جوزجان، بلخ، سرپل و فاریاب تدویر میکند.

روند ۳ افغانستان، ضمن ابراز تسلیت و همدردی با خانواده های شهدای حوادث طبیعی و حملات انتحاری در ولایات مختلف افغانستان، ختم قرآن کریم تدویر مینماید.

بر علاوه، روند ۳ افغانستان از نهادهای مرتبط دولتی، موسسات خیریه و تجار ملی جداً تقاضا مینماید، برای نجات قربانیان از زیر آوار ها، در تهیه لوازم مورد ضرورت به اسرع وقت اقدام نموده وجیبه ی اسلامی و بشردوستانه ی خویش را ادا نمایند.

روند ۳ افغانستان همچنان از تمامی رسانه ها تقاضا میدارد، برای اشتراک در مراسم ختم قرآن عظیم الشان و پوشش خبری آن، به زمان و آدرس ذیل تشریف بیاورند.

زمان:                 ۱:۳۰ بعد از ظهر، یکشنبه، ۱۴ ثور ۱۳۹۳

مکان:                     مسجد جامع بی بی عایشه صدیقه رض، مقابل دروازه درالایتام وطن، بلاکهای تهیه مسکن، ناحیه ۱۷هم شهر

برای معلومات:       کمیته مطبوعات، ۰۷۹۱۹۱۹۱۵۲

 

یک پاسخ به “اعلامیه مطبوعاتی”

  1. admin گفت:

    اینجانب مراتب تسلیت و همدردی خود را به مناسبت لغزش زمین قریه ی آب باریک ولسوالی ارگو ، قربانیان حمله انتحاری ولایت پنجشیر و سیلات زده گان ولایات سمنگان، جوزجان، بلخ، سرپل و فاریاب به خانواده های حوادث طبیعی و سهدا ی حملات انتحاری تقدیم نموده برای عزیزانیکه در این حوادث جان های شیرین خود را از دست داده طلب رحمت و مغفرت و به بازمانده گان شان صبر جمیل آرزو میکنم. همچنان از مقامات دولتی بخصوص از حامد کرزی میخواهم که در این مدت کوتاهی که از عمر ریاست جمهوری اش مانده یک کار خوبی انجام دهد و فکری بحال مردم بیچاره این کشور بخصوص حوادث اخیر بکند. روحشان شاد و جنتها نصیب شان. مهدی بشیر

دیدگاه بگذارید

لطفاً اطلاعات خود را در قسمت پایین پر کنید.
نام
پست الکترونیک
تارنما
دیدگاه شما