۲۴ ساعت

19 آوریل
۱ دیدگاه

حمله به بند زندانیان سیاسی

تاریخ نشر شنبه  ۱۹ اپریل  ۲۰۱۴ هالند

این مطلب را خواننده عزیزی  که ایرانی اند بنام سیامک بهاری به سایت ۲۴ ساعت  فرستاده اند که با تشکر آنرا به نشر میرسانم . امیدوارم مقامات دولت ایران در این مورد روشنی اندازند که علت این شورش در زندان اوین برای چی بوده است تا خواننده گان و بخصوص برادران ایرانی ما بهتر بدانند.

حمله به بند زندانیان سیاسی
گوشه ای از استیصال حکومت است!
۲۹ فروردین ١٣۹٣

١۸ آوریل۲۰١۴

******
بامداد روز پنجشنبه ۲۸ فروردین٬ در اقدامی از پیش طرح ریزی شده٬ اوباش گارد ضد شورش زندان اوین به بهانه بازرسی٬ به بند ٣۵۰ وارد شدند و بمدت پنج ساعت با توهین و تحقیر زندانیان این بند٬ اسباب و وسایل شخصی و عمومی آنان را به هم ریختند. در پاسخ به اعتراض زندانیان٬ وحشیانه به آنها حمله کردند. در این تهاجم ضد انسانی٬ تعداد قابل از توجهی از زندانیان بند ٣۵۰ بشدت زخمی و برخی راهی بیمارستان و تعدادی به زندانهای انفرادی و یا نقاط نامعلوم دیگری انتقال داده شدند.
بهنام ابراهیم زاده٬ فعال مدافع حقوق کودکان کار و خیابان درمیان زندانیانی است که به انفرادی انتقال داده شده اند.
حمله به زندانیان بی دفاع٬ چیزی جز وحشت حکومت اسلامی از گسترش دامنه اعتراض به وضعیت فلاکتباری که به مردم تحمیل کرده نیست. این سیاست شناخته شده دستگاه امنیتی حکومت است که با فرا رسیدن اول ماه مه٬ روز جهانی کارگر٬ به دامنه سرکوبها و وحشیگیریهای خود برای ارعاب جامعه می افزاید و بدین ترتیب وحشت خود را در پس این حملات مخفی میکند.
 
نهاد کودکان مقدمند٬ حمله وحشیانه گارد زندان اوین و ضرب شتم زندانیان این بند را بشدت محکوم می کند. ما درکنار خانواده نگران این عزیزان خواهان آزادی بی قید و شرط تمامی زندانیان سیاسی هستیم.
ما با تمام نیرو و با عزمی جزم تر٬ به تلاشمان برای رهایی تمامی زندانیان سیاسی و از جمله بهنام ابراهیم زاده٬ فعال و مدافع حقوق کودکان کار و خیابان خواهیم افزود.
از همه نهادها٬ سازمانها و فعالین سیاسی میخواهیم در کارزار آزادی زندانیان سیاسی فعال تر از هر وقت٬ علیه توحش افسار گسیخته جمهوری اسلامی به میدان بیایند و اول ماه مه٬ روز همبستگی بین المللی کارگری را به روز اعتراض همگانی علیه جمهوری اسلامی بدل کنند.
 
نهاد کودکان مقدمند
۲۹ فروردین ١٣۹٣

١۸ آوریل۲۰١۴

 

یک پاسخ به “حمله به بند زندانیان سیاسی”

  1. سيامك بهارى گفت:

    از توجه شما بسیار متشکرم

دیدگاه بگذارید

لطفاً اطلاعات خود را در قسمت پایین پر کنید.
نام
پست الکترونیک
تارنما
دیدگاه شما