۲۴ ساعت

15 فوریه
۲دیدگاه

افغانستان دیروز را با حوصله مندی ببنید

تاریخ نشر شنبه ۱۵ فبروری  ۲۰۱۴ هالند

دوستان عزیزو گرامی  امروز میخواهم ویدیوی جالبی از افغانستان را نشان تان بدهم که از طریق یوتوپ بدست آوردم . این ویدیو از چندین  سال قبل کابل زیبا را نشان میدهد .

امیدوارم عزیزان و خواننده گان محترم ما ویدیو را به دقت و حوصله مندی ببنند  که مرد و زن شانه به شانه در آبادی آن سهم داشتند . افغانستان ما چی بوده و چی شده است  .

اکنون تماشاه کنید :

 اما امروز شما شاهد ویرانی افغانستان و بخصوص شهر زیبا کابل و اطراف آن هستید که طی سه دهه اخیر توسط یک تعداد دزد ان وحشی ، جنایتکار و تفنگسالاران و به اصطلاح مجاهدین که اکثر شان اکنون کاندید ریاست جمهوری اند و بدبختانه اگثر معاونان آنها هم از جمله هما ن تفنگسالارانی هستند که در ویرانی کابل همکاری داشتند و خجالت نمیکشند که بازهم میخواهند رئیس جمهور و یا معاون شوند . 

شما ببنید که قبل از سه دهه گذشته کابل چقدر پاک و زیبا بود و اکنون به ویرانه تبدیل شده است . با دیدن کابل قبلی هر بینده  دلش بحال آن  میسوزد واشک از چشمانش جاری میشود . لطفا نطریات و پیشنهادات خود را در باره آن بنویسید. که این تفنگسالاران و خدا ناشناسان اکنون آنرا  چی ساخته اند .

با عرض حرمت

مهدی بشیر

 

 

۲ پاسخ به “افغانستان دیروز را با حوصله مندی ببنید”

  1. admin گفت:

    جهانی سپاس از تهیه کنده این فلم زیبا ویدیدیی . موفق وسلامت باشد . مهدی بشیر

  2. عزیزه عنایت گفت:

    واقعاً عالی بود که بیننده را بیاد روزهای شاد وطن می انداخت دوران پوهنتون ،کار و آبادی وطن .
    اما کسانیکه چنانکه گفته بودند خاکش را با غربال می ریزیم چنان هم کردند و بیشتر از دوصد سال به عقب برگرداندند. که دل شان شاد شد .خانۀ ملت خراب .
    بهر صورت از تهیه کنندۀ این ویدو کلیپ سپاس که زحمت کشیده بودند. بسلامت باشند .

دیدگاه بگذارید

لطفاً اطلاعات خود را در قسمت پایین پر کنید.
نام
پست الکترونیک
تارنما
دیدگاه شما