۲۴ ساعت

09 نوامبر
۲دیدگاه

۲۴ ساعت: مستقل بودن سایت ۲۴ ساعت‎

تاریخ نشر شنبه ۹ نوامبر ۲۰۱۳ هالند

۲۴ ساعت: مستقل بودن سایت ۲۴ ساعت

سید آقا خسروی

****

پاسخ بیک نامه

آقایون و خانم های عزیز مستقل بودن سایت شما نظرم را بخود جلب کرد چون من یک کمی کنجکاوی دارم به خاطری که هر کسی یک ابتکار کرده و در محور آن میچرخد من خود را معرفی دارم نام من در فوق ذکر شد و به خاطر عدالت اجتماعی سالها است که در روشنگری در پهلوی دیگرهموطنانم حصه میگیرم و درکم ازموقف کشورم برایم در این مبارزه حتمی میباشد .

من یک اندیشه دارم و میدانم شما هم یک اندیشه دارید اگر نمی داشتید پس چرا سایت را به حیث یک حربه استعمال میکردید فقط میخواهم اضافه کنم که شما دارای یک اندیشه عالی هستید و باید باشید شرایط کشور ما ، ما را نمی گذارد که مستقل باشیم و ما مستقل نیستیم ما اندیشه خرافاتی را از جامعه دور میکینم خشونت را علیه زن ستیزی دور میکنم و ما مستقل نیستیم ما به خاطر عدالت پیوسته می رزمیم و من آرزو میکنم که دیگر هم میهنان ما را به یک سویی در امر مبارزه مشترک دعوت نمایید و در این راه با عزت کاروان را به سوی خوشبختی و سعادت همیشگی سوق دهید خادم شما……..

برادر محترم و خواننده جدید سایت ۲۴ساعت جناب آفای سید آقا خسروی  ضمن عرض  سلام به سایت مستقل و بیطرف ۲۴ ساعت خوش آمدید.

باید به اطلاع جنابعالی برسانم که همانطور که در سرلوحه ۲۴ ساعت چنین نوشته است :

بیاد داشته باشید که :

۲۴ساعت نشریه انترنتی مستقل بوده و به هیچ یک از گروهها و سازمانهای سیاسی در داخل و خارج کشورارتباط نداشته و هدف آن خدمت به تمام مردم کشور عزیز و دوستداشتنی ما افغانستان بوده و است و بدون هر نوع عقده های شخصی ، تعصبات زبانی، قومی ، منطقوی ، مذهبی  و نژادی، در مقابل هرنوع بی عدالتی ها ، ظلم ، جرم و جنایت مبارزه نموده وبه کمک هموطنان عزیز ، فرهنگیان وقلم به دستان گرامی در این راه به پیش خواهد رفت.

اینکه من سایت را به گفته شما بحیث  یک حربه استعمال کردم و میکنم ، علتش را برایت میگویم امیدوارم به دقت بخوانید و آن حربه که جنابعالی آز آن ذکر کردید عبارت است از :

مبارز ه علیه هرنوع بی عدالتی ها ، ظلم ، جرم و جنایت .

اما سایت ۲۴ مانند بعضی از سایتها ی که مانند ماش با رسیدن یک  مقاله و شعر که هرچه نوشته باشند  به هر طرف رول بخورند و گاهی تعریف و توصیف از چپی ، راستی ، مجاهد ، طالب و غیره و غیره نمایند نیست .

 ولی سایت ۲۴ ساعت بر خلاف آنها یگانه نشریه  مستقل خواهد بود که هر حزب و گروهی  چی ا چپی ، راستی ، مجاهد و طالب اگر واقعا مرتکب جرم ، جنایت ، بی ناموسی ، دزدی ، چپاول ، غارت زمین ها و دارایی های دولت و ملت و اختطاف مردم بیگانه  و کشتن مردم مظلوم و بیچاره نشده باشند از آنها دفاع نموده و میکند . اما متاسفانه من درطول این سال ها که با مسایل فرهنگی سر و کار دارم چنین حزب و گروهی را ندیدم و نیافتم که واقعا به فکر کشور و مردم شان باشند و دست شان بخون مردم بیگناه آلوده نباشد و من بتوانم از آنها دفاع نمایم .

به همین اساس سایت ۲۴ ساعت مستقل و بیطرف بوده و بد را بد و خوب را خوب میگوید. و به راه که انتخاب کرده به پیش میرود و خواهد رفت و به انسانهای خوب احترام میگذارد و از انسانهای بد متنفر است . از سوال شما هم جهانی سپاس . امیدوارم توانسته باشم  قناعت شما را بر آورده سازم .

با عرض حرمت

محمد مهدی بشیر

مسؤول سایت مستقل ۲۴ ساعت

 

۲ پاسخ به “۲۴ ساعت: مستقل بودن سایت ۲۴ ساعت‎”

  1. عبدالاحد شاداب گفت:

    سلام و درود بر جناب برادر عزیز و بزرگوارم مهدی بشیر.
    واقعا احساس تان را در مورد وطن و هموطنان عزیزم میستایم.
    همیشه لباس عافیت در بر تان باد.

    • admin گفت:

      دوست ودانشمند محترم جناب شاداب گرامی ، جهانی سپاس از حسن نظر تان. شما همیشه زنده موفق وسلامت باشید. مهدی بشیر

دیدگاه بگذارید

لطفاً اطلاعات خود را در قسمت پایین پر کنید.
نام
پست الکترونیک
تارنما
دیدگاه شما