۲۴ ساعت

27 سپتامبر
بدون دیدگاه

۲۶ سپتامبر ۲۰۱۳ ششمین سالروز سایت ۲۴ ساعت

محترم سید همایون شاه (عالمی)

محترم سید همایون شاه (عالمی)

پیام تبریکی

سید همایون شاه (عالمی)

۲۷ سپتمبر ۲۰۱۳ م

کابل – افغانستان

***

سلام و احترامات قلبی خویش را به تمام دوستداران سایت ۲۴ ساعت تقدیم میدارم.

در سال ۲۰۰۷ م اولین بار سایت ۲۴ ساعت را در صفحۀ انترنتی پیدا کردم و بعد از مطالعه چند مقاله و شعر بزودی درک کردم که این سایت مدیرِ مُدبری دارد و اشتباه هم نکرده بودم

برادر بزرگوار و مهربان مهدی بشیر با سعی و تلاش خستگی ناپذیرش در پهلوی کار معاشیتی و امور شخصی اش توانست، سایت ۲۴ ساعت را به یک مرکز فرهنگی و تجمع شاعران و پژوهشگران مبدل بسازد.

البته را ضی نگهداشتن همه مردم کار بسا دشوار و ناممکن هست. منظم کردن مقالات و گردانیدن یک رسانه، نهایت سعی و تلاش میخواهد، ما میبینیم که سایتهای بیشماری در صفحات انترنتی فعالیت دارند؛ اکثر شان در هفته یک بار ، ماه یکبار و بعضی هایشان بدون تقسیم اوقات معیین مطالب شان را نشر میکنند. و اما ۲۴ ساعت ، ۲۴ ساعت در خدمت هموطنان بوده و هست. ازین باعث مهدی بشیر را میتوان گفت یک قهرمان در عرصۀ خدمات فرهنگی است و افتخار میکنم که چنین یک دوست با معرفت و با فرهنگ دارم.

ششمین سالگرد سایت وزین ۲۴ ساعت را به دوست گرامی مهدی جان بشیر، شاعران خوشکلام این سایت، همکاران قلمی و خوانندگان و دوستداران ایت سایت از صمیم قلب مبارک گفته خواهان موفقیتهای مزیدی همه دوستان در تمام امور و شئون محولۀ ایشان بوده و از بارگاه رب جلیل خواهان ارتقای فرهنگ شده و صلح و آرامش دایمی را استدعا مینمایم

سید همایون شاه (عالمی)

۲۷ سپتمبر ۲۰۱۳ م

کابل – افغانستان

جناب عالمی گرامی ، ضمن عرض سلام وتشکر از پیام زیبا تان . منهم سالروز تولد ۲۴ ساعت را به شما و دوستان عزیز تبریک عرض میکنم و موفقیت شما را در مشاعره ۲۴ ساعت از صمیم قلب تبریک میگویم . پیروزی های بیشتر برایتان آرزو میکنم. موفق باشید.

مهدی بشیر

 
بدون دیدگاه

دیدگاه بگذارید

لطفاً اطلاعات خود را در قسمت پایین پر کنید.
نام
پست الکترونیک
تارنما
دیدگاه شما