۲۴ ساعت

26 سپتامبر
بدون دیدگاه

ششمین بهار نشراتی سایت وزین ۲۴

۲۶ سپتامبر ۲۰۱۳ ششمین سالروز سایت ۲۴ ساعت

محترم محمد اسحاق "ثنا"

محترم محمد اسحاق “ثنا”

بنام خداوند جان و خرد

ششمین بهار نشراتی سایت وزین ۲۴ ساعت سبز و مبارکباد!

با سلام و ابراز محبت فراوان ششمین سال نشراتی سایت انترنتی ۲۴ ساعت را به شما دانشمند گرامی ،دوست فرهنگی جناب محمد مهدی بشیر و به همه یاران و همکاران این سایت از صمیم قلب تبریک و تهنیت عرض نموده موفقیت های بی پایان شما دوست گرامی را در تمام عرصه های زندگی توام با صحتمندی و بهروزی از خداوند آرزو میبرم.

باید بگویم سایت انترنتی ۲۴ ساعت از شروع دوام نشراتی خود که از آن ۵ سال گذشته و وارد ششمین سال نشراتی خود میشود با نشر مقالات و نوشته های مفید و سودمند ، اشعار زیبا و مطالب سیاسی و اجتماعی بدون جانب داری از یک حزب یا گروه خاص و متعلق ندانستن خود را به یک زبان و قوم با بیطرفی مطلق جایگاه خاص خود را در دل فرهنگیان کشور و همه جامعه احراز نموده و رسالت فرهنگی خود را به وجه احسن انجام میدهید.

بیشتر از این در خدمت فرهنگ و جامعه خود بوده باشید که این دوست دانشمند من خدمت به فرهنگ و خدمت به همنوع را از پدر بزگوار خود مرحوم استاد علی اصغر بشیر هروی به ارث برده است. اینکه میگویند :

پسر کو ندارد نشان از پدر

تو بیگانه خوانش مخوانش پسر

زهی افتخار به مهدی جان و موفقیت بیش از بیش بدرقه راهش باد، آمین !

با احترام ،

محمد اسحاق ” ثنا “

ونکوور، کانادا

 چناب استاد محترم آقای ثنا عزیز ، ضمن عرض سلام  وعرض ادب ، تشکر از پیام زیبا و عالی تان و منهم سالروز سایت ۲۴ ساعت را به شما و دوستان از صمیم قلب تبریک عرض میکنم ، امیدوارم همیشه یار و همکار ۲۴ ساعت باشید . همچنان موفقیت شما را در مشاعره ۲۴ ساعت تبریک و تهنیت گفته امیدوارم که همیشه موفق و سلامت باشید. با عرض حرمت

مهدی بشیر

 
بدون دیدگاه

دیدگاه بگذارید

لطفاً اطلاعات خود را در قسمت پایین پر کنید.
نام
پست الکترونیک
تارنما
دیدگاه شما